Wilde ik zit plaatsen? ik heb die kaarten niet gehaald.Biertjuh? schreef:ik had ook liever staanplaatsen maar twee maten van mij wilden zitplaatsen omdat ze het dan beter kunnen zien. Nou ik sta liever te springen tussen al da publiek.
lam lul
speelde hammet zijn solo's terug fatsoenlijk???, toen ik ze zag was op load tour, speelde hij alles vreselijk belabberdThe_Horseman schreef:[..]
wat wil je graag weten ?
Kirk speelde zijn solo's goed beste wat ik van de 3 concerten tot nu toe gezien en gehoord heb, ja Robbert is niet mijn favo en hoort niet in de band thuis vind ik, maar speelde zeker niet slecht en je hoorde zowat de Bass gitaar op een concert dat is ook al hulde.Kristof schreef:[..]
speelde hammet zijn solo's terug fatsoenlijk???, toen ik ze zag was op load tour, speelde hij alles vreselijk belabberd
hoe was die bosaap live? meerwaarde tot nummers, of storende factor?
en was er iets speciaals aan metallica show, ontploffingen ofzo?
The_Horseman schreef:Kristof schreef:[..]
speelde hammet zijn solo's terug fatsoenlijk???, toen ik ze zag was op load tour, speelde hij alles vreselijk belabberd
Niks op aan te merken na Leper Messiah en voor Nothing Else Matters was er weer een soort Guitar Doodle van hem
hoe was die bosaap live? meerwaarde tot nummers, of storende factor?
Voor de show is hij geknipt, live ook een bewezen meerwaarde en zijn bassolo was gaaf.
en was er iets speciaals aan metallica show, ontploffingen ofzo?[/quote]
Speciale nummers:
Leper Messiah
Holier Than Thou
Wherever I May Roam
No Leaf Clover
Dyers Eve
Ontploffingen:
genoeg, harde knallen en donderslagen bij One en pyro voornamelijk bij Fuel.[/b]
Wherever I may roam speelden ze ook op RAR, hebben ze vorig jaar niet op Fields of rock gespeeld, omdat ze daar de show een half uut tov RAR moesten inkorten. Toen hebben ze oa One en Wherever I may roam geschrapt. Voor de rest spelen ze dat nummer 9 vd 10 keer. Echte verassing was Dyer's eve, ze zouden de nummer eigenlijk nooit meer live spelen.The_Horseman schreef:[..]
absoluut niet
Iced Earth schreef: Dyers Eve spelen ze ook regelmatig dit jaar.
het was meesterlijk om die live te horen!! net als de rest van het concert..!The_Horseman schreef:[..]
Ja hallo het nummer is al minstens 15 jaar oud en daarvoor nooit gespeeld.
Harvester Of Sorrow schreef:was enorm gaaf.
alleen frantic en enter sandman waren saai. Vanavond komt als het goed is het filmpje van 21juni op Metontour te staan. Eindelijk. En de bootleg zou ook eerste week van augustus komen. Werd tijd.
Concert is voor herhaling vatbaar.
"Do have some anger ?"nightwing schreef:hoe bedoel je gaaf aangekondigd? frrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrantic?
waar kun je die bekijken ?Harvester Of Sorrow schreef:En eindelijk zijn alle filmpjes van de europese tour erop gezet.
Leper Messiah van Amsterdam![]()
alleen verdomd saai gefilmt.