CoolDissection schreef:[..]
Aaaah, dikke kans dat we dan elkaar ontmoeten (mocht je Rob Kemper kennen).

harde plastiekflessen nemen ze ook af, drie jaar geleden mijn jenever moeten afgeven, uiteraard net voor de ingang met een vriend volledig opgedronken, resultaat, voelde me direct slechtDissection schreef:[..]
Alleen blik, flessen zijn verboden (tenzij het plastiek flessen zijn)
Dat zijn ook echt de bands waarvoor de meeste mensen gaanTokus schreef:hhaha ze noemen op MTV net Graspop.
"Met onder andere Motorhead, Slipknot, Soulfly en After Forever"
noemen ze dus gewoon niet de headliners. Die zijn vast te oubollig in hun ogen.
Vorig jaar op Bospop werd die naam ook overgeslagen, Blof werd uiteraard wel genoemd.dako schreef:Wel de bands die het meest op MTV worden gedraaid.
Het noemen van Motorhead verbaasd me, eerlijk gezegd.
Cradle of Filth mag bij mij in de herhaling hoor, zeer benieuwd of het nog veel slechter dan vorige week kan..MetalTuupLimburg schreef:Als ze nou op het hoofdpodium en in marquee 1 een scherm neerzetten, krijgen Slipknot en Cradle of Filth ook nog wat meer publiek
Nee ik heb 90 euri neergelapt om Iced Earth, After Forever, Dimmu Borgir, Testament, Anthrax, Children of Bodom, Morbid Angel, Judas Priest, Destruction, Queensrÿche, Exodus, Evergrey, Death Angel, Fear Factory, Therion, Dying Fetus, Seven Witches, Circle II Circle en Motörhead te kijken. Ruim genoeg goeje bands voor dat geld.Demorpheus schreef:Cradle rost, zelfs als ze slecht spelen.
daarnaast heb ik geen 90 pleuro neergelapt om voetbal te kijken
Oh ze speelden ook helemaal niet slecht, zelfs ik vond het harstikke gaaf en heb het hele optreden uitgezeten in de stromende regen. Dani.. die was er gewoon te belabberd aan toe om als frontman op te treden. Vandaar ook de herhaling in, had ze nog niet eerder live gezien.Demorpheus schreef:Cradle rost, zelfs als ze slecht spelen.
Heb je Slipknot al eens zien spelen? Heb je Cradle al eens zien spelen?MetalTuupLimburg schreef:[..]
Als ik dan moet kiezen tussen Slipknot en Nederland - Zweden, is de keuze niet erg moeilijk. En als het dan spannend wordt lijkt het me ook een beter idee om die wedstrijd af te kijken dan Cradle of Filth helemaal te zien. 40 minuten Cradle vind ik ook wel ruim genoeg. Maar ja, moet iedereen zelf weten natuurlijk... hoop wel dat die mogelijkheid er is.
We slepen je gewoon mee, of je nu wilt of niet.yowannuzz schreef:Scherm om voetbal te kijken!??!?!
Rot op !! Ben blij dat ik drie dagen van die bullshit ben verlost !!
10 uur is NIET vroeg.En,Dissection;niet vroeg vertrekken?!?!
Dacht het wel he !! Om 10 uur bij mij verzamelen!!
En dan zsm gaan rijden !!
oke als jij dan eerst voetbal gaat kijken voordat je gaat oordelen?MindlessMayo schreef:[..]
Heb je Slipknot al eens zien spelen? Heb je Cradle al eens zien spelen?
Zo ja.. ging je kijken om te zeiken of om je eigen mening te vormen?
Zo nee..
Niet lullen, eerst kijken.. dan oordelen!
Ik heb genoeg voetbalwedstrijden uitgezeten om te kunnen beoordelen dat ik voetbal gewoon totaal ruk vind om naar te kijken.Skinless schreef:[..]
oke als jij dan eerst voetbal gaat kijken voordat je gaat oordelen?
ik ben al vaker heel erg verrast door gave optredens van bands waarvan ik nooit gedacht had dat ik ze goed zou vinden (bv. Tool, Corvus Corax, Heideroosjes) en bij deze bands is dat zeker niet het geval. Ik heb Slipknot afgelopen maandag nog moeten aanzien en dat doe ik liever niet nog een keer (niet dat het voetbal altijd om aan te zien is, maar erger dan Slipknot kan 't niet zijn)MindlessMayo schreef:[..]
Heb je Slipknot al eens zien spelen? Heb je Cradle al eens zien spelen?
Zo ja.. ging je kijken om te zeiken of om je eigen mening te vormen?
Zo nee..
Niet lullen, eerst kijken.. dan oordelen!
muziek is bijna altijd beter dan voetbal, zelfs kipknots.MetalTuupLimburg schreef:[..]
ik ben al vaker heel erg verrast door gave optredens van bands waarvan ik nooit gedacht had dat ik ze goed zou vinden (bv. Tool, Corvus Corax, Heideroosjes) en bij deze bands is dat zeker niet het geval. Ik heb Slipknot afgelopen maandag nog moeten aanzien en dat doe ik liever niet nog een keer (niet dat het voetbal altijd om aan te zien is, maar erger dan Slipknot kan 't niet zijn)
Dat valt me dan nog mee, ben je in ieder geval niet zo'n debiel 'schaap' zonder eigen mening.MetalTuupLimburg schreef:[..]
ik ben al vaker heel erg verrast door gave optredens van bands waarvan ik nooit gedacht had dat ik ze goed zou vinden