Zijn er nog meer liefhebbers van deze Russische band?
Ze zijn ergens in de helft van de jaren '80 begonnen en zijn nog steeds actief (vorig jaar nog prima album uitgebracht, met geheel nieuwe line-up overigens).
Ik vind vooral "Blood for Blood" en "Play with Fire" erg goede albums (zijn vertalingen overigens, want de Russische titels weet ik niet uit m'n hoofd).
De cd's zijn wel goed te krijgen, vooral in Duitsland. De LP's zijn al weer wat lastiger te krijgen, maar moeten zeker in Oost-Europa nog wel rondzwerven.
Aria wordt eigenlijk altijd bestempeld als de Russische maiden, niet geheel onterecht want ze hebben veel maiden invloeden. Maar toch doe je ze tekort als je ze als kloon bestempeld vind ik. In Rusland zijn ze echt enorm groot, terwijl ze hier maar een nietszeggend bandje zijn zo ongeveer.
Aria
- The Horseman
Re: Aria
snagger schreef:
Ze zijn ergens in de helft van de jaren '80 begonnen en zijn nog steeds actief (vorig jaar nog prima album uitgebracht, met geheel nieuwe line-up overigens).
Zijn die na de Glasnost onstaan ?
Het lijkt me daarvoor schier onmogelijk een Metalband daar op te richten
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
Ze zijn in 1985 officieel opgericht, maar daarvoor ook al actief.
Maar in Rusland heerste (en nog steeds) een die-hard metal attitude. De band Korrozia Metalla (nu zijn dat een stel nazi's geworden trouwens, hehe) is ooit tijdens een illegaal optreden in een grot opgepakt door de KGB.
Maar in Rusland heerste (en nog steeds) een die-hard metal attitude. De band Korrozia Metalla (nu zijn dat een stel nazi's geworden trouwens, hehe) is ooit tijdens een illegaal optreden in een grot opgepakt door de KGB.
You're only living on borrowed time from your fate.