Graspop 2004, de afterparty

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma jun 28, 2004 5:44 pm

MindlessMayo schreef:[..]


Niet meteen.. wel redelijk snel aangezien men fris aan de volgende dag wilde beginnen. Maar eh de 2 nachten er na en dan vooral afgelopen nacht was iedereen nog wakker hoor.
Weet ik, toen hebben we jullie inderdaad wel gevonden. Maar erg imposant was het beruchte metalfan-kamp toch niet echt geloof ik :wink:

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » ma jun 28, 2004 5:46 pm

Ze hebben wel gesignerd!! Ik heb ze nog zien zitten, maar heb niet echt behoefte aan een handtekening van ze. Stond ook een heeele lange rij voor! Het signeren deden ze trouwens al even voor het concert....
Dan zijn ze zeker wel tien hele seconden geweest, toen wij nog met zijn allen stonden te schreeuwen om een encore. Maar goed, Bij deze zijn het iets mindere eikels.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Rickwon
Berichten: 297
Lid geworden op: di mar 25, 2003 11:24 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door Rickwon » ma jun 28, 2004 5:49 pm

IROn schreef:Ik was aanvankelijk nog van plan het ze te vergeven omdat ze zouden gaan signeren, (Had zelfs een cd meegenomen) maar daar kwamen ze gewoon niet opdagen, de eikels! Wel eerst zeggen dat we een geweldig publiek zijn, maar vervolgens niet komen signeren, terwijl ze dat wel aangekondigd hadden. Ze zijn voor mij sterk gedaald qua waardering.
Ik kan me herinneren dat die signeersessie vervroegd was, dus vóór dat ze on stage gingen. Queensrÿche werd afgelast en Hatebreed ook volgens mij.

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » ma jun 28, 2004 5:49 pm

Afbeelding

Luchtbedden seks heerscht!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Op mijn foto site staan nog meer foto's, nog niet allemaal want dat pokke ding wil verdomme niet mee werken. Oja en alle foto's staan door elkaar heen, ook weer vanwege die kutsite!
Laatst gewijzigd door MindlessMayo op ma jun 28, 2004 5:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » ma jun 28, 2004 5:50 pm

MetalTuupLimburg schreef:[..]

Weet ik, toen hebben we jullie inderdaad wel gevonden. Maar erg imposant was het beruchte metalfan-kamp toch niet echt geloof ik :wink:
Nee want je kwam onder 'zere voeten tijd'
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Gebruikersavatar
Sirius
Berichten: 1805
Lid geworden op: do mei 13, 2004 9:05 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam

Bericht door Sirius » ma jun 28, 2004 5:52 pm

Ben inmiddels ook weer terug van graspop (alhoewel net zoals de voorgaande jaren, weinig gras aanwezig ghegheghe)
vond zelf;
1Iced Earth bruut!!!
2Fear Factory (was ook vet)
3Hypocrisy (heftag)
4Malevolent Creation (de bruutste manier om wakker te worden)
5In extremo (live zijn ze toch wel geinig)

Over het algemeen vond ikd e kwaliteit van het geluid wat minder helaas, maar ja het zij zo.
Born to live forever more!!!

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma jun 28, 2004 5:53 pm

Nevo schreef:Het was erg gaaf!!

Ik ben niet op het metalfankamp geweest...ik heb nog wel ff gezocht, maar het al gauw opgegeven. Ik was toch de hele tijd op het festival terein.

Het hoogte punt vond ik "My Dying Bride"!! Echt een geniaal optreden!

Gaaf waren:
Anathema
In Extremo
Iced Earth
Evergrey
Motorhead
My Dying Bride (!!!)
alice cooper (de show dan)
Children OF bodom
Dimmu Borgir
Judas Priest

Wat me verbaast is dat er zo veel mensen te spreken zijn over Suffocation & Morbid Angel Ik vond ze namelijk zwaar klote, en heb ze zelfs niet helemaal af gekeken. Maargoed dat zal dan wel aan mij liggen ;)
Ik kan inderdaad concluderen dat jij STRONT in je oren had.
Morbid Angel en Suffocation zwaar klote vinden, terwijl je My Dying Bride en Anathema in je lijst als goede bands hebt staan, is een duidelijk voorbeeld van N.I.E.T. S.N.A.P.P.E.N.. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Jij bent vast en zeker ook zo'n type dat S.O.D. niet gaaf vindt.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Rickwon
Berichten: 297
Lid geworden op: di mar 25, 2003 11:24 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door Rickwon » ma jun 28, 2004 5:57 pm

Wat vonden jullie trouwens van de setlist van Iced Earth. Ik vond het een vet optreden maar alleen jammer dat ze niet wat meer oud spul hebben laten horen

Gebruikersavatar
Nevo
Berichten: 513
Lid geworden op: di mar 18, 2003 10:36 pm
Locatie: Heerde

Bericht door Nevo » ma jun 28, 2004 5:57 pm

Dissection schreef:[..]

Ik kan inderdaad concluderen dat jij STRONT in je oren had.
Morbid Angel en Suffocation zwaar klote vinden, terwijl je My Dying Bride en Anathema in je lijst als goede bands hebt staan, is een duidelijk voorbeeld van N.I.E.T. S.N.A.P.P.E.N.. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Jij bent vast en zeker ook zo'n type dat S.O.D. niet gaaf vindt.
Weet je waarom ik Suffocation Klote vind?? Omdat het ONGEINSPIREERD is!
Het gaat gewoon helemaal nergens over! Als die band 2 keer het zelfde Nr zou spelen zouden veel mensen het niet eens door hebben...Het is gewoon een kwestie van de hele tijd het zelfde kunste herhalen...dat dat mensen kan boeien vind ik prima, maar naar 15min heb ik het dan wel weer gezien.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma jun 28, 2004 6:01 pm

Nevo schreef:[..]


Weet je waarom ik Suffocation Klote vind?? Omdat het ONGEINSPIREERD is!
Het gaat gewoon helemaal nergens over! Als die band 2 keer het zelfde Nr zou spelen zouden veel mensen het niet eens door hebben...Het is gewoon een kwestie van de hele tijd het zelfde kunste herhalen...dat dat mensen kan boeien vind ik prima, maar naar 15min heb ik het dan wel weer gezien.
Ah, een duidelijk geval van N.I.E.T. S.N.A.P.P.E.N.
Niet erg hoor, dat jij geniale songstructuren niet begrijpt, maar rot dan gewoon op met je geneuzel en ga lekker bij zware metalen verder zwammen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma jun 28, 2004 6:03 pm

Nevo schreef:Ik ben niet op het metalfankamp geweest...ik heb nog wel ff gezocht, maar het al gauw opgegeven.
Afbeelding

nemen we speciaal onze uitkijktoren mee, zie jij hem niet!
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » ma jun 28, 2004 6:03 pm

Dissection schreef:[..]

Ah, een duidelijk geval van N.I.E.T. S.N.A.P.P.E.N.
Niet erg hoor, dat jij geniale songstructuren niet begrijpt, maar rot dan gewoon op met je geneuzel en ga lekker bij zware metalen verder zwammen.
Doe jij eens even niet zo "de muur achtig"..
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Gebruikersavatar
Nevo
Berichten: 513
Lid geworden op: di mar 18, 2003 10:36 pm
Locatie: Heerde

Bericht door Nevo » ma jun 28, 2004 6:06 pm

Tokus schreef:[..]


Afbeelding

nemen we speciaal onze uitkijktoren mee, zie jij hem niet!
Hahaha,, En daar komt die nu pas mee aanzetten ;)

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma jun 28, 2004 6:07 pm

Tokus schreef:[..]

[hier stond een foto van een toren]

nemen we speciaal onze uitkijktoren mee, zie jij hem niet!
:lol: :lol:

Butcher
Berichten: 1060
Lid geworden op: wo nov 05, 2003 5:20 pm

Bericht door Butcher » ma jun 28, 2004 6:08 pm

Gave graspop dit jaar!
Ik heb alles gezien wat ik wou zien: Suffocation, Malevolent Creation, Morbid Angel (helaas niet helemaal :curse:) en de rest schiet me niet te binnen zo gauw.

Gelukkig alleen MF'ers gezien en niet mee gebuurt, alhoewel dit weinig scheelde.

Gebruikersavatar
Iced Earth
Berichten: 173
Lid geworden op: ma dec 22, 2003 12:54 pm

Bericht door Iced Earth » ma jun 28, 2004 6:09 pm

IROn schreef:
Ze hebben wel gesignerd!! Ik heb ze nog zien zitten, maar heb niet echt behoefte aan een handtekening van ze. Stond ook een heeele lange rij voor! Het signeren deden ze trouwens al even voor het concert....
Dan zijn ze zeker wel tien hele seconden geweest, toen wij nog met zijn allen stonden te schreeuwen om een encore. Maar goed, Bij deze zijn het iets mindere eikels.
OF jij snapt het niet
OF jij stond voor het concert al om een encore te roepen

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16562
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » ma jun 28, 2004 6:12 pm

Ik heb het MF kamp ook niet gevonden hoor... Ik heb trouwens niet eens gezocht :)
Hoogtepunten waren voor mij:

Vrijdag:
Suffocation (ondanks het slechte geluid toch retebruut)
Iced Earth (goaf!)

Zaterdag:
Morbid Angel (ge-ni-aal!)
My Dying Bride (ja, gewoon een goede sfeer enzo)
Motorhead (heersch)
Slipknot (best vermakelijk)

Zondag:
Dying Fetus
Ill Nino (ondanks dat de muziek me niet boeide, was het in de pit best gezellig)
Judas Priest

De rest van de bands vond ik of niet boeiend, of ik heb ze niet gezien...
Wat mij betreft volgend jaar weer!
Heus.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma jun 28, 2004 6:16 pm

Rickwon schreef:Wat vonden jullie trouwens van de setlist van Iced Earth. Ik vond het een vet optreden maar alleen jammer dat ze niet wat meer oud spul hebben laten horen
Zoals ik al zei: ik ging helemaal uit m'n dak toen ze Melancholy en Violate speelden. Nummers als Pure Evil of I Died for You hadden er ook wel bij gemogen, maar ik vond de setlist zo wel prima

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8458
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » ma jun 28, 2004 6:18 pm

Ook maar even een terugblikje dan

Vrijdag:
Suffocation: heerlijke teringherrie, veel van hetzelfde maar absoluut niet saai.
Hypocrisy: heb ik al beter gezien.
Anathema: deels gezien, ben niet bepaald bekend met hun erg nieuwe werk, wel heerlijk om een nummer als One Last Goodbye live te horen en met onze Skinless woord voor woord mee te zingen.
Iced Earth: super, ik snap niet wat men te zeiken heeft op de Ripper, maargoed ik heb ze dan ook niet met Matt live gezien.
Exodus: inmiddels de derde keer, tja wat valt hier nog over te zeggen dan dat deze heren elke keer weer de spreekwoordelijke pannen van de tent blazen.

Zaterdag:
Queensryche: al liggend op het grasveld heerlijke muziek.
Soulfly: de Sepultura nummer waren leuk en ik blijf me afvragen waarom Max van elk optreden een familiefeest moet maken. Bovendien vroeg k me af waarom die hupsmongool van een gitarist een rugzak om had :S
Morbid Angel: dikke vette heersch, beuken tot je neervalt.
My Dying Bride: vond het wel gaaf en apart, maar aangezien ik er vrij weinig van kende had ik het wel gezien na een paar nummers.
Cradle Of Filth: als die-hard cradle hater ben ik hiernaartoe gegaan en werd ik omringd door huppelgoths. Maar ik moet toegeven; ik heb me uitstekend vermaakt, ik vond het een sterk optreden en het klonk vrij strak, had ik niet verwacht.
Motörhead: k vond het vrij zacht staan, maar niettemin zeker gaaf en relaxed al liggend in de zon.
Slipknot: niet mijn band, maar niet zo om te huilen als Dynamo 2000.
Alice Cooper: niet slecht, maarja k had niet meer de concentratie en zin om het eens aandachtig te beluisteren.

Zondag:
Malevolent Creation: kwam wat laat aan, maar 2 nummers gezien, knalde wel.
Destruction: ook inmiddels voor mij de derde keer, deze band blijft heerlijk, bruut knuppelen, een relaxte pit, een lekker zonnetje en een sportieve Schmier.
Killswitch Engage: mja na Destruction komt alles als een koude douche
Testament: wel gaaf, maar had er eerlijk gezegd meer van verwacht.
Death Angel: hoogtepunt van het festival, wat een geweldig optreden. Grappig moment toen de bassist z'n bas het publiek in manouvreerde en de halve tent erop sprong.
Therion: live niet aan mij besteed, misschien wel nog eens op cd gaan luisteren.
COB: leek er op Dynamo, dus uit verveling vrij gauw gegaan
Fear Factory: heerschende heersch, wat knalde dat gaaf zeg
Hatebreed: gaaf ende beuk
Judas Priest: zeker gaaf, maar ben ik een blasfeen als ik zeg dat ik Ripper eigenlijk stemtechnisch een betere zanger vind?

Leuke momentjes nog:
Draconian om 5 uur op maandag morgen na het terugkomen uit de zuiptent uit z'n tent wakker schudden met Der Panzer met de mededeling dat het al 12 uur is en ie echt moet opschieten

Draconian die me vandaag met metaltuup een hartverzaklking bezorgt door me wijs te maken dat Abbath bij Dimmu meedeed

misschien valt me later meer in, ben nu te brak
Laatst gewijzigd door AmnesJAn op ma jun 28, 2004 6:32 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
לֹא אעבוד

Greet
Berichten: 383
Lid geworden op: do mei 13, 2004 9:59 pm

Bericht door Greet » ma jun 28, 2004 6:19 pm

Tokus schreef:gaafste band was toch wel Air On Maiden. Die moet je gezien hebben om te snappen waarom.
Dat is idd een zalige band :D.
Ik heb ze gisteren ook gezien. Alleen niet op Graspop. Maar op Pulptuur, een plaatselijk klein festivalletje.
Maar, je hebt gelijk ... die mannen zijn echt geweldig! Ze kregen zowaar Kapellen aan het rocken ... dat moet je toch wel kunnen :P.

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » ma jun 28, 2004 6:19 pm

Echt.. wat een een stoffige bende was het daar. Zwart douche water, weg mijn zongebruinde kleurtje..
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Elio
Berichten: 2387
Lid geworden op: za okt 11, 2003 9:26 pm
Locatie: Geleen

Bericht door Elio » ma jun 28, 2004 6:23 pm

hatebreed was trouwens ook super
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.

ramperstamper
Berichten: 2619
Lid geworden op: zo feb 22, 2004 2:47 pm
Locatie: bovenin

Bericht door ramperstamper » ma jun 28, 2004 6:24 pm

Suncross schreef:Afbeelding
Afbeelding




Afbeelding

Gebruikersavatar
Iced Earth
Berichten: 173
Lid geworden op: ma dec 22, 2003 12:54 pm

Bericht door Iced Earth » ma jun 28, 2004 6:27 pm

MetalTuupLimburg schreef:[..]

Zoals ik al zei: ik ging helemaal uit m'n dak toen ze Melancholy en Violate speelden. Nummers als Pure Evil of I Died for You hadden er ook wel bij gemogen, maar ik vond de setlist zo wel prima
Hopelijk nemen ze even pauze en leert Ripper wat oudere nummers voor de volgende stop in Tilburg (in december geloof ik?) dat zou wel gaaf zijn. Zijn stem is wel beter geschikt voor het nieuwere spul vind ik.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma jun 28, 2004 6:29 pm

Ik vond Judas Priest vet ondanks dat Rob halford duidelijk sporen op zijn stembanden had na 15 gigs!

Hij blijft de enige ware Priest zanger en op de uithalen na zong ie zeer solide!

Testament was super, Death Angel leuk, Destruction was tof, saxon speelde goed, LOA vond ik zelfs tof...vond het erg geslaagd zeker door Priest!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma jun 28, 2004 6:32 pm

Dissection schreef:[..]

Ah, een duidelijk geval van N.I.E.T. S.N.A.P.P.E.N.
Niet erg hoor, dat jij geniale songstructuren niet begrijpt, maar rot dan gewoon op met je geneuzel en ga lekker bij zware metalen verder zwammen.
ho ho ho wat is er met jouw aan de hand, als iemand jouw mening niet deelt is het gelijk bal?? had ik van jou niet verwacht......

Ik vind suffocation ook niet zo veel aan is een kwestie van smaak man....SOD vind ik overigens geweldig!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8458
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » ma jun 28, 2004 6:35 pm

Ook als je Suffocation niet gaaf vind zul je moeten inzien dat ide muziek geweldig in mekaar zit en het niveau erg hoog is
לֹא אעבוד

MetalBanger
Berichten: 363
Lid geworden op: zo dec 21, 2003 12:40 pm
Locatie: Bilzen

Bericht door MetalBanger » ma jun 28, 2004 6:36 pm

Vriend van me had grote pech voor graspop dit jaar
Tijdens Slipknot (Disasterpieces, met een overdreven moshpit) kreeg hij een vuist op zijn keel waardoor hij flauwviel, na pas een paar seconde werdt opgeraapt en zo naar het rode kruis
van het rode kruis naar het ziekenhuis
foto's laten trekken en blijkt dat hij slokdarm en keel opzwolling had :?

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » ma jun 28, 2004 6:36 pm

Ripper mag dan een betere zanger zijn, maar een idioot is het wel. Staan die gitaristen midden op het podium te heersen, loopt ie daar een beetje met een robbie williams achtige smile de sfeer te verkrachten.

sommige mensen hebben echt veel bands gezien zeg...

suffocation vondt ik echt kutmuziek. Smaakkwestie.
Dying Fetus maar 1 nummer van gehoord en dat klonkt wel vet.

en dat van die basgitaar was wel mooi jah. wel meteen de security erachteraan. verbazingwekkend dat dat ding heel bleef. Was sowieso een nukkig mannetje....*schop* microfoon om....*roadie zet microfoon recht*.....*schop* micorfoon aan kabel in publiek. enz.....

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16562
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » ma jun 28, 2004 6:40 pm

Ja ik heb ook best veel gezien, maar het grootste gedeelte was gewoon mijn smaak niet. Bijvoorbeeld die heavy/thrash bands. Daar vond ik gewoon weinig aan.
Heus.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma jun 28, 2004 6:41 pm

AmnesJAn schreef:Draconian die me vandaag met metaltuup een hartverzaklking bezorgt door me wijs te maken dat Abbath bij Dimmu meedeed
:lolup: :lolup: :lolup:

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma jun 28, 2004 6:45 pm

@Amnesjan ik MOET helemaal niets inzien, hooguit accepteren dat JIJ dat vindt!
Laatst gewijzigd door enforcer op ma jun 28, 2004 6:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma jun 28, 2004 6:48 pm

[quote="Laus"]Ripper mag dan een betere zanger zijn, maar een idioot is het wel. Staan die gitaristen midden op het podium te heersen, loopt ie daar een beetje met een robbie williams achtige smile de sfeer te verkrachten.

quote]


HAHHAHA +1 Ripper vond ik vooral bij Priest echt zeer matig....2 jara terug op tour was het net alsof er twee partijen op het podium stonden hij en de rest van Priest....hi ziet eruit als Fred Durst, heeft een veel te dik Amerikaans accent (voor Priest!) en heeft een podium presentatie van een tweederangs Phil Anselmo.....

OK, Halford zong ook niet foutloos, maar het was al VEEL vetter dan 3 jaar geleden!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma jun 28, 2004 6:54 pm

enforcer schreef:[..]


ho ho ho wat is er met jouw aan de hand, als iemand jouw mening niet deelt is het gelijk bal?? had ik van jou niet verwacht......

Ik vind suffocation ook niet zo veel aan is een kwestie van smaak man....SOD vind ik overigens geweldig!
Hans, verpest mijn "Beoogklepte metalhead" image nou eens niet ;)
Ik probeer gewoon die figuur uit zijn tent te lokken, maar jij bent hem al voor met happen. En uiteraard ben ik vandaag nog een beetje extra recalcitrant, want SOD staat de hele dag al op (eigenlijk het hele weekend al), dus ff lekker schoppen!



Verder is Suffocation GENIAAL daar er momenteel geen (death)band meer is die zo goed bezig is. Na 9 jaar (Pierced from Within) met ZO'N album terugkomen en ZO'N liveshow, dan mag je de reunie toch zeer zeker wel geslaagd vinden. Petje af voor de muzikanten. Live gigantisch strak gebracht en ALLES klopte, geen foutje gehoord(ookal waren de heren zelf wat sceptischer). Jammer dat het geluid soms nogal brak was, maar dat lag niet aan de band. Overigens vond Frank (Mullen) het geweldig om voor zo'n publiek te spelen, volgens hem "het mooiste suffocation optreden tot nu toe".


Overigens is wat je zegt over de scene in Nederland volledig waar. Iedereen speelt in een bandje (lijkt wel), en gaan vooral naar optredens toe om bier te drinken en te claimen "dat ze het beter kunnen dan die lui die op het podium staan". Dit is eigenlijk vooral als er een Nederlandse band staat te spelen. Ik heb het met Callenish Circle meegemaakt in de 013, iemand ging volkomen uit zijn plaat (ik ook, want vond het vet), en op een gegeven moment vroeg hij aan me "Waar komt deze band vandaan??" Toen ik respondeerde met "Nederland" leek er iets in hem te knappen, want hij ging naar de bar, bestelde bier en ging met zijn armen over elkaar staan in de zo befaamde "metalhead" pose.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Suncross
Loves humping buffalo
Berichten: 9539
Lid geworden op: di dec 18, 2001 8:25 pm

Bericht door Suncross » ma jun 28, 2004 7:07 pm

zo ik ben schoon en moe.

wat een hel is 3 dagen op zo'n zandvlakte zitten toch eigenlijk, maar we doen het toch elk jaar weer. Lachen.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » ma jun 28, 2004 7:08 pm

mijn dank gaat uit naar:

A. B. D. F. I. L. S. & T. voor ( in het ergste geval 5, in het gunstigste geval 4 dagen) het gezelschap.

Bonny voor het vervoer.

Glad en Steil voor de redding van mijn kopf.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

apoptose
Berichten: 3912
Lid geworden op: vr nov 29, 2002 1:43 pm

Bericht door apoptose » ma jun 28, 2004 7:09 pm

Was zeer tof, teveel goede bands om op te noemen.

Gebruikersavatar
Nevo
Berichten: 513
Lid geworden op: di mar 18, 2003 10:36 pm
Locatie: Heerde

Bericht door Nevo » ma jun 28, 2004 7:16 pm

Suncross schreef:zo ik ben schoon en moe.

wat een hel is 3 dagen op zo'n zandvlakte zitten toch eigenlijk, maar we doen het toch elk jaar weer. Lachen.
Ja, dat stuif zand was inderdaad best irritant...

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma jun 28, 2004 7:19 pm

enforcer schreef:HAHHAHA +1 Ripper vond ik vooral bij Priest echt zeer matig....2 jara terug op tour was het net alsof er twee partijen op het podium stonden hij en de rest van Priest....hi ziet eruit als Fred Durst, heeft een veel te dik Amerikaans accent (voor Priest!) en heeft een podium presentatie van een tweederangs Phil Anselmo.....

OK, Halford zong ook niet foutloos, maar het was al VEEL vetter dan 3 jaar geleden!
haha terug. lache was dat, judas priest. 5 minuten yeah yeah en woohoo meezingen. misschien vinden de priest fans het leuk, maar ik vond het kneuzig.

verrassing van het weekend vond ik Killswitch Engage, die onverwacht een zeer vette show neerzette.
de thrashbands waren zeer goed, testament was de mindere van de 3. suffocation was bruut, fear factory retestrak, morbid angel was het beide. het geluid bij dimmu vond ik minder maar toch wel geinig.
dillinger escape plan had te slecht geluid waardoor veel verloren ging.

hehe, en dat zand ja. het leek of onze drummer make-up rond z'n ogen had, maar dat was het zand
Laatst gewijzigd door Soulcollector op ma jun 28, 2004 7:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Der Panzer
Berichten: 186
Lid geworden op: ma mei 31, 2004 12:02 am
Locatie: Kerkrade, Zuid-Limburg

Bericht door Der Panzer » ma jun 28, 2004 7:20 pm

Nou wat was Graspop 2004 toch Heerschen
Vooral de bands die ik allemaal heb gezien
Verder was het wel leuk om Draconian uit zijn slaap te halen samen met Amnesjan :p
haha die Draconian zag het ff niet meer zitten :P
En verder was het wel een gezellig zooi daar

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16562
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » ma jun 28, 2004 7:22 pm

Soulcollector schreef:[..]


haha terug. lache was dat, judas priest. 5 minuten yeah yeah en woohoo meezingen. misschien vinden de priest fans het leuk, maar ik vond het kneuzig.

verrassing van het weekend vond ik Killswitch Engage, die onverwacht een zeer vette show neerzette.
de thrashbands waren zeer goed, testament was de mindere van de 3. suffocation was bruut, fear factory retestrak, morbid angel was het beide. het geluid bij dimmu vond ik minder maar toch wel geinig.
Ik vroeg me af waarom het by Dying Fetus zo verschrikkelijk rustig was, dus toen ben ik maar ff naar de andere tent gelopen, waar KsE stond te spelen. Daar aangekomen stond het helemaal vol! Toch maar ff van een afstandje kijken. Het klonk best wel gaaf, maar aangezien ik niks van deze band kende, ben ik maar weer bij DF gaan heerschen :)
Heus.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma jun 28, 2004 7:28 pm

Wat ook trouwens eng was, waren die vage figuren/huppelgoths op Graspop. Er liep iemand rond waar ik nog steeds niet van weet of het nu een lelijke vent of een spuuglelijk wijf was. Carlo (van Discipline) donderde er nog beker bier naar (had iets met een weddenschap te maken). Het groepje waar die figuur inzat en het figuur zelf begonnen bijna te janken. Errug sneu. En hoe die aan zo'n "All Areas" pasje kwamen, weet ik ook nog steeds niet.


Ohja, en al die kut vleermuizen/huppelgoths (joa, ook kerels) die 's ochtends menen zich nog te moeten opmaken voor die paar spiegels die er staan...tuurlijk, doe nog maar een beetje eyeliner, er staan maar 50 man achter je te wachten. TREK DAN GODVERDOMME EEN ZAK OVER JE KOP, JE ZIET ER TOCH NIET UIT.


Aldus, met een brakke kop in de ochtend ben ik niet altijd even vriendelijk *grijns*
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16562
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » ma jun 28, 2004 7:32 pm

Dissection schreef:Wat ook trouwens eng was, waren die vage figuren/huppelgoths op Graspop. Er liep iemand rond waar ik nog steeds niet van weet of het nu een lelijke vent of een spuuglelijk wijf was. Carlo (van Discipline) donderde er nog beker bier naar (had iets met een weddenschap te maken). Het groepje waar die figuur inzat en het figuur zelf begonnen bijna te janken. Errug sneu. En hoe die aan zo'n "All Areas" pasje kwamen, weet ik ook nog steeds niet.


Ohja, en al die kut vleermuizen/huppelgoths (joa, ook kerels) die 's ochtends menen zich nog te moeten opmaken voor die paar spiegels die er staan...tuurlijk, doe nog maar een beetje eyeliner, er staan maar 50 man achter je te wachten. TREK DAN GODVERDOMME EEN ZAK OVER JE KOP, JE ZIET ER TOCH NIET UIT.


Aldus, met een brakke kop in de ochtend ben ik niet altijd even vriendelijk *grijns*
Toen ik je in de rij voor de douches tegen kwam leek je anders nog best vriendelijk. :)
Over die eyeliner-figuren: ik snap nou ook niet waarom er mensen rondliepen met geschminckte gezichten. Als je 's avonds de bandjes hebt gezien, en je hebt flink gezopen, dan wil je toch gewoon je bed in? Ik snap niet of je wel kan slapen met schminck zonder dat je alles onder smeert...
Heus.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma jun 28, 2004 7:34 pm

na die douche kwam je al minder chagerijnig over, hehe
ik heb nog gave joden leren kennen. stonden vlakbij ons. vrijdagavond met dako nog een tijd met ze staan lullen. toen kwam er een zatte vlaams blokker die nog ff zijn mening over buitenlanders moest prediken. zulke mensen mogen meteen oprotten.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma jun 28, 2004 7:38 pm

Soulcollector schreef:toen kwam er een zatte vlaams blokker die nog ff zijn mening over buitenlanders moest prediken.
Shit, sorry foutje van ik.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » ma jun 28, 2004 7:44 pm

Ik ben ook weer terug.

Het was weer geslaagd met als hoogtepunten:
Death Angel (wat was dat gaaf zeg, ook nog 2 shirts van ze gevangen. Samen met Priest mijn hoogtepunt van het festival)
Destruction (weer super, alleen jammer dat het zo vroeg op de dag was)
Testament (gewoon leuk, had iets meer verwacht)
Motorhead (heersch)
Exodus (goed, maar niet beter dan op Waldrock)
Judas Priest (HEERSCH!)
Action in DC (3e keer dat ik ze dit jaar heb gezien en weer een sterk optreden)

Zaterdagavond verder niks meer gezien omdat ik perse nederland - zweden wilde zien. Dat was wel een eind lopen zeg, maar uiteindelijk de moeite waard.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma jun 28, 2004 7:46 pm

Ik zie Action In DC zaterdag, op ploezerock, een rockfestivalletje in mijn gemeente.

goatworshipper
Berichten: 4270
Lid geworden op: za nov 08, 2003 2:14 pm
Locatie: Reusel

Bericht door goatworshipper » ma jun 28, 2004 7:51 pm

Butcher schreef:Gave graspop dit jaar!
Gelukkig alleen MF'ers gezien en niet mee gebuurt, alhoewel dit weinig scheelde.
niet??!
alcohol in my veins...

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17928
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » ma jun 28, 2004 7:52 pm

ik ben ook weer thuis
Gaafste bands:
Death Angel (ik had nog bijna een drumstok te pakken, kanker)
Iced Earth
Alice Cooper
Dillinger Escape Plan (althans, het eerste half uur)
Morbid Angel
Judas Priest (ook om de herkenbaarheid)
Dimmu Borgir
Children of Bodom
(alleen jammer dat de laatste 2 bands zo ongeveer precies dezelfde set hadden als op Dynamo)
categorie 'daar heb ik me best bij vermaakt'
In Extremo
Anathema
Cradle of Filth (zo slecht was het nog niet eens)
Testament
Saxon
Motorhead
Slipknot
Anthrax
voor de rest heb ik het drie dagen prima naar m'n zin gehad, alleen was het niet nodig dat ik verbrand ben
Laatst gewijzigd door Sandr op di jun 29, 2004 2:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Butcher
Berichten: 1060
Lid geworden op: wo nov 05, 2003 5:20 pm

Bericht door Butcher » ma jun 28, 2004 7:53 pm

goatworshipper schreef:[..]


niet??!
Ja oke, ik heb jou met jou gebuurt.

Plaats reactie