Nope ik stond achter de pit. Lijkt me het verstandigst als je maar 1.60 bent. Bij Dimmu heb ik er wel ff voor /in gestaan maar daar had ik na een tijdje ook wel genoeg vanDraconian schreef:[..]
O ja?![]()
Dan was jij vast die meid die de hele tijd door die pit achter je compleet drie meter naar voren werd gebeukt, waardoor ik ook weer steeds tegen de gast voor me aanvloog
Heb op een gegeven moment maar een beetje mn armen naar achteren gehouden om te kunnen blijven staan
Graspop 2004, de afterparty
[b]HOERO MOET MAAGD BLIJVEN!!!!![/b]
^LOL pwned.
^LOL pwned.
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
Ook leuk :
Tijdens Slipknot door het publiek heen lopen en proberen "bekenden" te "betrappen" op Slipknot kijk-heid
Ik liep tijdens Slipknot op een gegeven moment weg, en ik werd gewoon door diverse lui sommerend aangesproken. Iets over kortzichtigheid ofzo..
Ja, ik had een Slayer trui aan.
Nee, ik liep niet weg omdat ik zo'n hekel heb aan Slipknot.
Ik had het wel ff gezien, en wou gewoon liever bier gaan halen.
De meest zielige vertoning op Graspop was [in mijn ogen dan] "Pleymo".
Nog niet eens omdat het nu-metal was, want daarop alleen zal ik iets nooit afzeiken. Maar ze deden alles in het Frans, en daar ben ik al niet zo'n fanaat van..
Komen ze godverdomme ineens met een nummer genaamd: "Polyester" !
Om vervolgens met franse tongval steeds:
"Polyestèèr"
brulbrulbrul
"Polyestèèr"
brulbrulbrul
te zingen..
Dat vond ik echt ongeloofwardig slecht. Ik wist niet of ik moest "lachen" of "huilen"..
Gelukkig is het "lachen" geworden
Tijdens Slipknot door het publiek heen lopen en proberen "bekenden" te "betrappen" op Slipknot kijk-heid
Ik liep tijdens Slipknot op een gegeven moment weg, en ik werd gewoon door diverse lui sommerend aangesproken. Iets over kortzichtigheid ofzo..
De meest zielige vertoning op Graspop was [in mijn ogen dan] "Pleymo".
Nog niet eens omdat het nu-metal was, want daarop alleen zal ik iets nooit afzeiken. Maar ze deden alles in het Frans, en daar ben ik al niet zo'n fanaat van..
Komen ze godverdomme ineens met een nummer genaamd: "Polyester" !
Om vervolgens met franse tongval steeds:
"Polyestèèr"
brulbrulbrul
"Polyestèèr"
brulbrulbrul
te zingen..
Dat vond ik echt ongeloofwardig slecht. Ik wist niet of ik moest "lachen" of "huilen"..
Gelukkig is het "lachen" geworden
..it's all just a togetherwalk of circumstances...
Nou ik stond eerst bijna vooraan (meestal) maar één of andere eikel vond het leuk om mij (hardhandig) de pit in te sleuren, toen ben ik daar nog ff gebleven (heb hem weer een ram gegeven heheh) een stuk of 4 nummers, maar toen gingen ze allemaal schoppen, en één of andere kerel kreeg een epilepsie aanval door de lampen daar dat was minder.Soulcollector schreef:voor de volgende keer: meer naar voren staan, meer pitten
ik stond bij veel bands ergens in het midden, waardoor ik minder makkelijk werd meegesleept door de muziek en dat was jammer.
Het geluid was btw ook slecht.
[b]HOERO MOET MAAGD BLIJVEN!!!!![/b]
^LOL pwned.
^LOL pwned.
-
goatworshipper
-
goatworshipper
Mij niet gezien tijdens Slipknot? Ik vond het gaaf!saz schreef:Ook leuk :
-
goatworshipper
- Soulcollector
- Contacteer:
hehe, nee HELAAS jou daar niet gezien. Was wel leuk geweest..Dissection schreef:Mij niet gezien tijdens Slipknot? Ik vond het gaaf!
Nee, maar het blijft toch humor hoor
Kijk, ik vind Slipknot niet bijzonder, maar het is geen slechte BAND
Je moet ervan houden.
Ik heb best wat nu-metal ook in mijn muziekcollectie, dus mensen die Slipknot luisteren zullen bij mij daardoor niet in aanzien dalen. Kortzichtig doen is mij echt teveel moeite.
Maar vanwege de alom bekende "algemene opinie" is het wel leuk om te stangen. Mensen die namelijk "gespot" worden gaan zich ALTIJD toch maar een beetje verontschuldigen in de trant van:
"OW hoi! Jij hier.. Jah.. Ik sta hier niet omdat ik dit vet vind ofzo hoor.."
FANTASTISCH
Tja, dat soort sneue lui heb je er altijd tussen.saz schreef:[..]
hehe, nee HELAAS jou daar niet gezien. Was wel leuk geweest..
Nee, maar het blijft toch humor hoor
Kijk, ik vind Slipknot niet bijzonder, maar het is geen slechte BAND
Je moet ervan houden.
Ik heb best wat nu-metal ook in mijn muziekcollectie, dus mensen die Slipknot luisteren zullen bij mij daardoor niet in aanzien dalen. Kortzichtig doen is mij echt teveel moeite.
Maar vanwege de alom bekende "algemene opinie" is het wel leuk om te stangen. Mensen die namelijk "gespot" worden gaan zich ALTIJD toch maar een beetje verontschuldigen in de trant van:
"OW hoi! Jij hier.. Jah.. Ik sta hier niet omdat ik dit vet vind ofzo hoor.."
FANTASTISCH
De laatste 2 cd's vind ik bijzonder vet (niet alle nummers, maar toch zeker wel 5 per cd). Daarbij zijn het bijzonder goede muzikanten. En de show was ook ontzettend goed, dat had ik niet verwacht. Ze wisten het zeer goed te brengen.
Een shirtje er van kopen is weer iets heel anders, want wanneer zou ik zo'n ding moeten aandoen??
Maar goed, overigens, Fear Factory vond ik niet bijzonder en (jawel, komtie):wat die gitarist deed, kan ik ook.
Testament vond ik STUKKEN beter. Digorgio is fantastisch. Wat die met zijn bas deed...
- Soulcollector
- Contacteer:
Dat moet ik beamen. Ze brachten het inderdaad goed. Bovengemiddeld zelfs. Vond ik wel een leuke verrassing.Dissection schreef: En de show was ook ontzettend goed, dat had ik niet verwacht. Ze wisten het zeer goed te brengen.
hahahaDissection schreef: Een shirtje er van kopen is weer iets heel anders, want wanneer zou ik zo'n ding moeten aandoen??
Haa, maar is dat niet bij een hoop gitaristen het geval?Dissection schreef:Maar goed, overigens, Fear Factory vond ik niet bijzonder en (jawel, komtie):wat die gitarist deed, kan ik ook.
Ik kan ook zoveel naspelen, maar ik heb bijvoorbeeld een hoop gave riffs NIET bedacht en op een hoop gave podia NIET opgetreden. Dus ik vind ze zeker respectwaardig. OOK door hun impact in de jaren 90. En het boeit me niet hoe simpel iets is, het moet gewoon nét een snaar raken. En FF doet dat voor mij.
Valt niet over te twisten. Testament vond ik een waar GENOT om naar te kijken!! Echt een superband!!Dissection schreef: Testament vond ik STUKKEN beter. Digorgio is fantastisch. Wat die met zijn bas deed...
- MindlessMayo
Olaf heeft geluk, Olaf staat op tiethoogte..Propain76 schreef:TIETEN!!!!!!!!!!!
TIETUHH
HOERUHH
NEUKUHH
Meerdere malen mogen aanhoren terwijl Olaf met een brakke gozer even kwam kijken..
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Zo........eindelijk weer eens even online.....
Maarre graspop anno 2004 was wel rete (daar moet een piemel in ) gaaf zeg!!
Ontzettende gezellige groep MF mensen, gave bands en Richard die continu Manowar zingt....wat wil je nog meer?!?
Volgend jaar weer, mensen?
Maarre graspop anno 2004 was wel rete (daar moet een piemel in ) gaaf zeg!!
Ontzettende gezellige groep MF mensen, gave bands en Richard die continu Manowar zingt....wat wil je nog meer?!?
Volgend jaar weer, mensen?
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Ja idd.. en wij gingen dr vanuit dat er in eindhoven een bus zou staan die naar festivalterrein ging ofzo. Maar daar moesten we overstappen op de bus naar 1 of andere plaats, daar aangekomen kreeg je een buurtbusje (naar Mol) dat eens in het uur rijdt voor 45 man. Eindelijk in die plaats aangekomen rijdt de trein naar Mol net voor onze neus weg en moesten we een uur op de volgende wachten.IROn schreef:Zo, dat is wel erg lang, ik dacht met mijn 5 en een half uur lang onderweg te zijn... En ik was zo ontzettend vies, gelijk gaan douchen toen ik thuis kwam.Ik heb er verdomme 8 uur over gedaan ofzo om naar huis te komen
Toen we in Mol waren, waar ongeveer 500 man stonden, reed er volgens mij maar 1 pendelbus telkens heen en weer..
toen hebben we maar een taxi gebeld die niet kwam. En er was een turk die ons naar het festivalterrein heeft gebracht met z'n vieren voor 10 hoero per persoon voor een ritje van 10 minuten.. vieze afzetter. De rest van de groep zaten met z'n 8en bij die kerel in de auto en betaalden in totaal 15
euro...
maar ondanks alles was het wel heel leuk
en bij ons was dr ook een gebroken sleutelbeen, en diegene werd vrijdagavond door een ambulance ontvoerd naar het ziekenhuis.
'Sanka, are you dead?'
'Ya man'
'Ya man'
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Ja....die zijn ook gaaf he!?Femaze schreef:[..]
Haha heb je die van Rich al gezien Mike
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
- Groucho Marx
- Groucho Marx
- MindlessMayo
- MindlessMayo
hehehe en dat ging het hele festival door!!!MindlessMayo schreef:[..]
Olaf heeft geluk, Olaf staat op tiethoogte..
TIETUHH
HOERUHH
NEUKUHH
Meerdere malen mogen aanhoren terwijl Olaf met een brakke gozer even kwam kijken..
www.thehighlander.nl
[img]http://www.georgiaudc.com/images/flags/battleflag.jpg[/img]
[img]http://www.georgiaudc.com/images/flags/battleflag.jpg[/img]