09/07: Urgehal/Thunderbolt/Dawn Of Azazel, Goudvishal
Nou, mijn verslagje:
Na een heenreis van 3 uur inclusief een half uur kroegen in Utrecht, kwamen we iets te vroeg. Toen gingen we naar binnen, wat biertjes gedronken, wat merchandising gecheckt, wat joints gerookt. Toen kwam Dawn of Azazel, wat wel gaaf was. Een beetje de Cryptopsy van de blackmetal ofzo, apart. Krankzinnige zanger die back in Nieuw Zeeland een politieagent is. Wat er allemaal wel niet kan schuilen onder een uniform, verdomme. Wat komt er toch een herrie uit Nieuw Zeeland
Toen Thunderbolt, was wel aardig, jammer van de uberharde bassdrums. Thunderbolt voor de helft gezien, en toen moest ik de trein alweer halen! Kanker NS.
In totaal 7 uur gereisd, en 2,5 uur daaro geweest.
Boeiend.
Na een heenreis van 3 uur inclusief een half uur kroegen in Utrecht, kwamen we iets te vroeg. Toen gingen we naar binnen, wat biertjes gedronken, wat merchandising gecheckt, wat joints gerookt. Toen kwam Dawn of Azazel, wat wel gaaf was. Een beetje de Cryptopsy van de blackmetal ofzo, apart. Krankzinnige zanger die back in Nieuw Zeeland een politieagent is. Wat er allemaal wel niet kan schuilen onder een uniform, verdomme. Wat komt er toch een herrie uit Nieuw Zeeland

Toen Thunderbolt, was wel aardig, jammer van de uberharde bassdrums. Thunderbolt voor de helft gezien, en toen moest ik de trein alweer halen! Kanker NS.
In totaal 7 uur gereisd, en 2,5 uur daaro geweest.
Boeiend.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- DOMAINAE_SANCTUM
-
-
nee. Maar een retourtje Nijmegen/Arnhem kost 5,70. Valt mee dus...al ligt het wel dicht bij elkaar.BlackGoat schreef:[..]
Hey heb jij toevallig een Ov kaart of iets dergelijks dat ik met korting mee kan reizen?
Laatst gewijzigd door verwoesting op zo jul 04, 2004 1:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Forseti's Justice
Ik weet niet of er een racefiets in past maar als het past kan ik je wel in wageningen afzetten.Svenson schreef:Is er iemand met de auto, die mij vrijdagnacht eventjes in Wageningen wil droppen, en ook ruimte heeft voor een racefiets achterin, gezien ik geen zin heb om terug te fietsen?
Wanhoopspoging trouwens...
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
Allright dat zou fijn zijn! Anders binden we dat ding op het dak.puist schreef:[..]
Ik weet niet of er een racefiets in past maar als het past kan ik je wel in wageningen afzetten.
Welke kant moet je op?
Laatst gewijzigd door Svenson op wo jul 07, 2004 3:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
-
-
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair