Deathmetal
- Thaumaturgy
- XnegativeX
- Contacteer:
Mag ik u van harte danken voor het opnieuw onder mijn aandacht brengen van deze band. Ik had het al een tijdje niet geluisterd maar Dark pantheons will reign is toch echt een geweldig album.Gr. Dracula schreef: Agiel
Weet iemand toevallig of ze nog bestaan?
Ik heb net Aborted live mogen aanschouwen. HOLY SHIT wat is die band strak zeg! Hebben ze een nieuwe drummer ofzo want die man is geweldig!!!
@Dark fantasy: Luister jij naar metal?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Geweldig, haha.XnegativeX schreef:[..]
@Dark fantasy: Luister jij naar metal?
Goed, van Death Metal heb ik nooit echt gehouden. Van Morbid Angel ben ik slechts bekend met Domination, en van Cryptopsy ken ik None So Live. De zware troep van Bloodredthrone vind ik ook nog wel te doen, maar de rest komt op mij over als 'allemaal hetzelfde'. Live vind ik het altijd ook wel grappig, al prefereer ik toch Black Metal. Om stevig te pitten en te beuken, is het wel grappig, maar verder doet het me weinig. Nu ik die drie bands (Cryptopsy, Morbid Angel en Bloodredthrone) opgenoemd heb, wat kunnen jullie Detties me dan aanraden?
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
SuffocationRobgoroth schreef:[..]
Geweldig, haha.
Goed, van Death Metal heb ik nooit echt gehouden. Van Morbid Angel ben ik slechts bekend met Domination, en van Cryptopsy ken ik None So Live. De zware troep van Bloodredthrone vind ik ook nog wel te doen, maar de rest komt op mij over als 'allemaal hetzelfde'. Live vind ik het altijd ook wel grappig, al prefereer ik toch Black Metal. Om stevig te pitten en te beuken, is het wel grappig, maar verder doet het me weinig. Nu ik die drie bands (Cryptopsy, Morbid Angel en Bloodredthrone) opgenoemd heb, wat kunnen jullie Detties me dan aanraden?
Anata
Monstrosity
Cannibal Corpse
Angelcorpse
Hate Eternal
Nile
Behemoth
Zylkon
Vader
Dying fetus
Immolation
Krisiun
Incantation
Help het klimaat verder de vernieling in, eet een foute chocoladeletter!
- Thaumaturgy
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
@ Robgoroth: ik vind het erg riskant je dingen aan te raden aangezien deathmetal erg smaakgebonden is ( evenals blackmetal overigens). Er zijn 101 varianten op dit genre en het is altijd lastig om in te schatten wat mensen, die eigenlijk nauwelijks van deathmetal houden, zal aanspreken.
Wat ik je absoluut af zal raden in de eerste instantie zijn deathmetal bands die grindcore-geinspireerd/getint zijn. Dat zal voor jou naar alle waarschijnlijheid te eentonig en ongedefenieerd wezen. Een band als Dying Fetus raad ik ook af om dezelfde redenen. Een band als Death trouwens ook - Death is wel een belangrijke schakel binnen de deathmetalscene maar is eveneens een band die niet bij alle "brute-deathmetal-liefhebbers" in de smaak valt.
Misschien is het voor jou de moeite waard om Bloodbath, Ribspreader, iderdaad Immolation, Vader, Krisiun, Counsil of the Fallen, Vomitory, Yattering, Malevolent Creation, Hypocrisy ( oud werk zal je denk ik meer aanspreken dan hun latere platen) en Decapitated uit te checken. Dit zijn vrij "bekende" deathmetalbands waarvan je makkelijk luitermateriaal kan verkrijgen. Indien je dit enigzins kan waarderen kun je later altijd uitwijken naar "subgenres" !
@ XnegX: tot uw dienst und...FUCK! Aan je post-tijdtip te zien heb je ruimschoots voor middennacht je datamachine weten te traceren, wat betekend dat Aborted & co al lang en breed het podium vaarwel hebben gezegd. Als ik dat had geweten...
in het algemeen wat Death betreft: ik vind Death uiteraard een noemenswaardige band binnen deathmetal. Ik ben het alleen niet met de stelling eens dat iedereen die van detahmetal en eventueel metal in het algemeen houdt, Death evenveel weet te waarderen. Nogmaals, ik vind het een bijzondere band, maar in mijn top 25 beste deathmetalbands zal death schitteren door afwezigheid. Ontdanks dat ik deze band een warm hart toedraag prefereer ik een totaal ander geluid!
Wat ik je absoluut af zal raden in de eerste instantie zijn deathmetal bands die grindcore-geinspireerd/getint zijn. Dat zal voor jou naar alle waarschijnlijheid te eentonig en ongedefenieerd wezen. Een band als Dying Fetus raad ik ook af om dezelfde redenen. Een band als Death trouwens ook - Death is wel een belangrijke schakel binnen de deathmetalscene maar is eveneens een band die niet bij alle "brute-deathmetal-liefhebbers" in de smaak valt.
Misschien is het voor jou de moeite waard om Bloodbath, Ribspreader, iderdaad Immolation, Vader, Krisiun, Counsil of the Fallen, Vomitory, Yattering, Malevolent Creation, Hypocrisy ( oud werk zal je denk ik meer aanspreken dan hun latere platen) en Decapitated uit te checken. Dit zijn vrij "bekende" deathmetalbands waarvan je makkelijk luitermateriaal kan verkrijgen. Indien je dit enigzins kan waarderen kun je later altijd uitwijken naar "subgenres" !
@ XnegX: tot uw dienst und...FUCK! Aan je post-tijdtip te zien heb je ruimschoots voor middennacht je datamachine weten te traceren, wat betekend dat Aborted & co al lang en breed het podium vaarwel hebben gezegd. Als ik dat had geweten...

in het algemeen wat Death betreft: ik vind Death uiteraard een noemenswaardige band binnen deathmetal. Ik ben het alleen niet met de stelling eens dat iedereen die van detahmetal en eventueel metal in het algemeen houdt, Death evenveel weet te waarderen. Nogmaals, ik vind het een bijzondere band, maar in mijn top 25 beste deathmetalbands zal death schitteren door afwezigheid. Ontdanks dat ik deze band een warm hart toedraag prefereer ik een totaal ander geluid!
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
leer u metal geschiedenis man
INCUBUS IS EEN CULT BAND! (2 ook nog 1 met niemand minder dan Mike Browning!! * hebben volgens mij ooit een eptje(vinyl) uitgebracht die ik in mijn bezit heb! )
zeker 1 van de vetste death/thrash bands die er is!
ze zijn nu onder een andere naam verder gegaan OPPROBRIUM!
WACHT NIET EN KOOP BEYOND THE UNKNOWN DIE PLAAT SCHOPT MENIG ANDERE DEATH METAL BAND/PLAAT ERUIT!!!!
*zet hem meteen even op!
min punt : is mischien de drummer
p.s deze incubus heeft NIKS en totaal ook NIKS te maken met die mietjes wat zich tegenwoordig incubus noemt!
WAT EEN KUT BAND!!!!
INCUBUS IS EEN CULT BAND! (2 ook nog 1 met niemand minder dan Mike Browning!! * hebben volgens mij ooit een eptje(vinyl) uitgebracht die ik in mijn bezit heb! )
WACHT NIET EN KOOP BEYOND THE UNKNOWN DIE PLAAT SCHOPT MENIG ANDERE DEATH METAL BAND/PLAAT ERUIT!!!!
*zet hem meteen even op!
p.s deze incubus heeft NIKS en totaal ook NIKS te maken met die mietjes wat zich tegenwoordig incubus noemt!
WAT EEN KUT BAND!!!!
ll the bands I used to like are going down the drain
What the hell has happened here, have they gone insane?
I used to think that heavy bands ignored the current trends!!!
What the hell has happened here, have they gone insane?
I used to think that heavy bands ignored the current trends!!!
-
helemaal mee eens, die incubus van nu is ruk.Riptor schreef:leer u metal geschiedenis man
*zet hem meteen even op!
WAT EEN KUT BAND!!!!
beyond the unknown is een supergave schijf.
maar de echte cult incubus is toch wel die ep: god died on his knees.
vette oldschool death/thrash.
alcohol in my veins...
Qua DM raad ik je dit aan om te beginnen:Robgoroth schreef:[..]
Geweldig, haha.
Alles van Morbid Angel
Alles van Death
Alles van Malevolent Creation
Alles van Vomitory
Alles van Suffocation
Alles van Obituary
Alles van Pestilence
Als je dat allemaal hebt, dan kan je verder gaan kijken, want dan weet je al een boel.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Thaumaturgy
Nogmaals: Burning Inside! Zo fucking geniaal.
http://www.richardchristy.com/burninginside en dan naar music gaan voor samples en news voor 2 demo mp3's!
http://www.richardchristy.com/burninginside en dan naar music gaan voor samples en news voor 2 demo mp3's!
- XnegativeX
- Contacteer:
Mwoah, zo goed vind ik dat Deranged helemaal niet. III was nog wel een leuke death metal cd maar verder... Vooral hun drummer zit me een beetje dwars. Begrijp me niet verkeerd, knap dat hij zo snel kan drummen zonder triggers maar in sommige stukken hoor je hem gewoon moe/langzamer worden. En dat klinkt gewoon niet.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Jij MOET de laatste horen, Plainfield Cemetary. Strak als een eendereet.XnegativeX schreef:Mwoah, zo goed vind ik dat Deranged helemaal niet. III was nog wel een leuke death metal cd maar verder... Vooral hun drummer zit me een beetje dwars. Begrijp me niet verkeerd, knap dat hij zo snel kan drummen zonder triggers maar in sommige stukken hoor je hem gewoon moe/langzamer worden. En dat klinkt gewoon niet.
Makkers staakt uw wild geraas
Heb ik al genoemd. I stab and hack, Mutilate and dump youiscariah schreef:Waarom heeft niemand Deranged genoemd, heerlijke technische death metal, zanger met een brute strot, een drummer die zich ziek drumt, zeer goede band, Plainfield Cemetery is een heerlijke cd.
heersch
Makkers staakt uw wild geraas
-
- BlizzardBeast
Eeuuhh niet genoemd?!?vertigo schreef:Meshuggah Death? Dacht het niet! Bij de death denk ik aan bands als Nile
(de huidige meesters naar mijn mening), Deranged, Morbid Angel,
Suffocation, Blood Red Throne enz. enz. enz. Breed genre dus...
Als ik het goed heb is dat de drummer van Scarve. Hij heeft ook de tweede en bij mijn weten laatste cd van Aborted ingedrumd en dat hoor je. WatXnegativeX schreef:[..]
Ik heb net Aborted live mogen aanschouwen. HOLY SHIT wat is die band strak zeg! Hebben ze een nieuwe drummer ofzo want die man is geweldig!!!
beuken doet die kerel.
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...
[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]
[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]
Zoiets ja. Maar in de VS komt ie al vrij snel uit, ik ga m denk ik maar bestellen, kwil toch ook de nieuwe Mastodon alvast pre-orderen.CoenV schreef:[..]
September ofzo toch?
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
- XnegativeX
- Contacteer:
Die is idd strakker maar daar ben ik ook niet echt van gecharmeerd. Ik vind het allemaal wat gewoontjes eigenlijk. Maar dat is een kwestie van smaak vrees ik.Rascul schreef:[..]
Jij MOET de laatste horen, Plainfield Cemetary. Strak als een eendereet.
(even voor de duidelijkheid, III en Plainfield cemetary zijn beide wel in mijn bezit)
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik kan je deze bands aanradenRobgoroth schreef:[..]
Geweldig, haha.
Arghoslent
The Chasm
Crucifier
Incriminated
Mortem
Nuclear Death
Vulpecula
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
Goed om te zien dat Asphyx nog steeds gewaardeerd wordt! Theo Loomans (R.I.P.!) mag trots zijn!nuberus schreef:@Robbie: Asphyx, Pestilence, Pentacle, Manticore, Incantation (oude) en Immolation
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine