09/07: Urgehal/Thunderbolt/Dawn Of Azazel, Goudvishal
-
komt die karnivoor gast ook?
@morge.
@morge.
Laatst gewijzigd door verwoesting op vr jul 09, 2004 11:32 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
-
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
Na eerst een dubieus conflict te hebben gehad met een trein conducteur kwam men aan in Arnheim. Hier aangekomen bewonderde ik de lege zaal en heb ik meteen beslag gelegd op wat LP's.
Goed, de gort begon.
Dawn Of Azazel, wat een bak tering herrie echt. En alsof die gasmaskers enige toevoeging hadden (ja goed, de spikes van de gitaristen werden goed verborgen zo). Het enige indrukwekkende aan dit optreden waren de tattoo's van de 'zanger'. Een heel mager 3tje.
Thunderbolt, had het ook niet helemaal. Een beetje een matig optreden als je het mij vraagt. Herinner me er ook niet veel van. Een 6,5.
Urgehal beukte de voorgaande bands volledig weg. Gaaf optreden. En die pit had wel wat eerder gebouwd kunnen worden dan halverwege de toegift. Ene 7,8.
Op de terug 'reis' met Micha nog met veel bewondering toe staan kijken hoe wat metal tuig de trein systematisch aan het slopen waren.
Verder nog wat andere mf mensen gezien.
Das waar lache.
Ik heb zin in Malevolent Creation.
Goed, de gort begon.
Dawn Of Azazel, wat een bak tering herrie echt. En alsof die gasmaskers enige toevoeging hadden (ja goed, de spikes van de gitaristen werden goed verborgen zo). Het enige indrukwekkende aan dit optreden waren de tattoo's van de 'zanger'. Een heel mager 3tje.
Thunderbolt, had het ook niet helemaal. Een beetje een matig optreden als je het mij vraagt. Herinner me er ook niet veel van. Een 6,5.
Urgehal beukte de voorgaande bands volledig weg. Gaaf optreden. En die pit had wel wat eerder gebouwd kunnen worden dan halverwege de toegift. Ene 7,8.
Op de terug 'reis' met Micha nog met veel bewondering toe staan kijken hoe wat metal tuig de trein systematisch aan het slopen waren.
Verder nog wat andere mf mensen gezien.
Das waar lache.
Ik heb zin in Malevolent Creation.
het was een geslaagd avondje
beetje jammer was de vreselijke knoflookgeur meegebracht uit nieuw zeeland
die lui van die eerste band waren wel een beetje dom
urgehal was erg gaaf, ze stonden teminste stil op de bassist na dan maar die was gaaf
aardige gasten ook vooral de bassist
jammer dat onze chauffeur geen zin meer had om boven een biertje te drinken
waren veel mf mensen en dat was lachen
die lui van die eerste band waren wel een beetje dom
urgehal was erg gaaf, ze stonden teminste stil op de bassist na dan maar die was gaaf
aardige gasten ook vooral de bassist
jammer dat onze chauffeur geen zin meer had om boven een biertje te drinken
waren veel mf mensen en dat was lachen
Ik vond die eersteband, behalve met hun disneylandvertoning opzich wel grappig. Alleen toen dat mannetje hoog ging krijsen dacht ik 'dahaaag'
de tweede band vond ik erg saai, wel okee, maar veel te saai.
die derde was het beste! echt! maar ik moest de trein halen *damnit*
daarna nog uit geweest in zwolle en nu goed wasted aan het wezen
de tweede band vond ik erg saai, wel okee, maar veel te saai.
die derde was het beste! echt! maar ik moest de trein halen *damnit*
daarna nog uit geweest in zwolle en nu goed wasted aan het wezen
tuuut tuut tuut tuuut tuuut
Godverdomme, die walm ja, niet geslaagd.natassja schreef:het was een geslaagd avondje
Dawn of Azazel vond ik wel tof, maar na 4 nummers begon het me te vervelen en begon ik de tijd af te tellen.
Thunderbolt vond ik eigenlijk best gaaf! Niet baanbrekend, maar desalniettemin zeer vermakelijk om naar te kijken.
Urgehal was vet! Helaas heb ik het niet af kunnen kijken, maar ze speelden The Night Armageddon Comes teminste nog wel, gaaf nummer is dat.
Als ik één minuut later was vertrokken had ik de trein gemist, ik kwam het perron op gerend omdat ik besloot een sprintje te trekken, ik hoorde het fluitsignaal en 10 seconden nadat ik in de trein zat vertrok 'ie. Gelukkig, anders moest ik overnachten op 't spoor of een lift/slaapplaats regelen bij de Goudvis.
Op Utrecht Centraal werd ik nog lastiggevallen door een neger, die om geld vroeg. Dat ging letterlijk zo:
"He, geef me geld!"
"Nee."
"Waarom niet? Geef me geld!"
"Nee, en als ik het nog een keer moet zeggen sla ik je helemaal naar de kanker."
Toen liep 'ie weg om het bij een ander te proberen. Had ik geluk mee, voor 't zelfde geld trok 'ie een mes ofzo.
Op Utrecht wederom geluk gehad, trein op het nippertje gehaald. 00:45 kwam ik aan op station Naarden-Bussum, en na een half uurtje fietsen kwam ik moe en verzadigd thuis aan. Gave lui ontmoet, leuke CD's gekocht:
Gospel of the Horns - A Call to Arms
Krieg - Rise of the Imperial Hordes
Sabbat - Evoke
Sadistik Exekution - K.A.O.S
Al met al een geslaagde avond dus. Alleen jammer dat ik op zowel de heen- als terugreis niet gecontroleerd werd en dus 11.50 voor niks heb uitgegeven (rees met kortingskaart). Had ik beter een CD voor kunnen kopen.. maarja, niks aan te doen. Het was tof!
Was een zeer geslaagde avond.
Na onze superdeluxe rit vanuit wageningen, waarvoor ik kevin nogmaals bedank, kwamen we aan. Het was leeg. Alle bands waren wel tof, ben zeer benieuwd naar Dawn of Azazel op cd. Ze speelden in ieder geval stukken beter als in de baroeg.
Thunderbolt ook, ook gaaf, prima set, vermakelijk.
Toen Urgehal, en wat ben ik blij dat ik ze dit keer wel kon zien. Tering gaaf optreden en een ontzettend gave toegift! Antichrist, antichrist, antichrist!
Daarna terug naar wageningen, alwaar ik veel en veel te lam ben gegaan zusammen met de waarde heer cw.
Goed avondje!
Na onze superdeluxe rit vanuit wageningen, waarvoor ik kevin nogmaals bedank, kwamen we aan. Het was leeg. Alle bands waren wel tof, ben zeer benieuwd naar Dawn of Azazel op cd. Ze speelden in ieder geval stukken beter als in de baroeg.
Thunderbolt ook, ook gaaf, prima set, vermakelijk.
Toen Urgehal, en wat ben ik blij dat ik ze dit keer wel kon zien. Tering gaaf optreden en een ontzettend gave toegift! Antichrist, antichrist, antichrist!
Daarna terug naar wageningen, alwaar ik veel en veel te lam ben gegaan zusammen met de waarde heer cw.
Goed avondje!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
-
tsja...wie o wie zou dat nou geweest kunnen zijn??? hehehe.Falkh schreef:Ik vond Thunderbolt inderdaad ook best goed, heb die nieuwe plaat ook nog gekocht, maar verdomme hey, dat knapt onmundig. Het draait hier ook menig rondje in mijn cd speler.
Oja en welke pauper heeft die Thor's Hammer Lp voor mijn neus weg gekaapt![]()
Klinkt gaaf, jammergenoeg ben ik niet gegaan omdat ik de avond daarvoor al in arnhem was geweest en vrijdagochtend terug moest omdat ik moest werken tot 8 uur s avonds, tevens leken de bands met toch ook niet echt de moeite waard.telluriet schreef:Godverdomme, die walm ja, niet geslaagd.natassja schreef:het was een geslaagd avondje
Dawn of Azazel vond ik wel tof, maar na 4 nummers begon het me te vervelen en begon ik de tijd af te tellen.
Thunderbolt vond ik eigenlijk best gaaf! Niet baanbrekend, maar desalniettemin zeer vermakelijk om naar te kijken.
Urgehal was vet! Helaas heb ik het niet af kunnen kijken, maar ze speelden The Night Armageddon Comes teminste nog wel, gaaf nummer is dat.
Als ik één minuut later was vertrokken had ik de trein gemist, ik kwam het perron op gerend omdat ik besloot een sprintje te trekken, ik hoorde het fluitsignaal en 10 seconden nadat ik in de trein zat vertrok 'ie. Gelukkig, anders moest ik overnachten op 't spoor of een lift/slaapplaats regelen bij de Goudvis.
Op Utrecht Centraal werd ik nog lastiggevallen door een neger, die om geld vroeg. Dat ging letterlijk zo:
"He, geef me geld!"
"Nee."
"Waarom niet? Geef me geld!"
"Nee, en als ik het nog een keer moet zeggen sla ik je helemaal naar de kanker."
Toen liep 'ie weg om het bij een ander te proberen. Had ik geluk mee, voor 't zelfde geld trok 'ie een mes ofzo.
Op Utrecht wederom geluk gehad, trein op het nippertje gehaald. 00:45 kwam ik aan op station Naarden-Bussum, en na een half uurtje fietsen kwam ik moe en verzadigd thuis aan. Gave lui ontmoet, leuke CD's gekocht:
Gospel of the Horns - A Call to Arms
Krieg - Rise of the Imperial Hordes
Sabbat - Evoke
Sadistik Exekution - K.A.O.S
Al met al een geslaagde avond dus. Alleen jammer dat ik op zowel de heen- als terugreis niet gecontroleerd werd en dus 11.50 voor niks heb uitgegeven (rees met kortingskaart). Had ik beter een CD voor kunnen kopen.. maarja, niks aan te doen. Het was tof!
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
- Draconian
- Lult over cdtjes
telluriet schreef:Op de onderste foto kijkt hij als een primaat die net uit z'n grot is gekropen en op zoek is naar eten.
Gave zooi, jammer dat ik eerder weg moest.

Precies jah

Maar wel heerschende foto's
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
ik heb later nog met hem gepraat was hij helemaal grijs van de uitgesmeerde corpsepaintMorgeve schreef:O godver, dat is die lieve dikke gitarist! aaah daar hebben natassja en ik nog om gezwijmeld
hij was eingelijk best verlegen maar wel aardig die met dat maskertje was nog veel verlegener eingelijk
en idd mooie foto's vast beter dan de mijne