Hou ik je echt aan!Azra'il schreef:[..]
Mij best

(ja, nu zit je eraan vast, maar wees gerus ik neem wel twee flessen rose mee

Hij was toch meer van de rode wijn?Fusion schreef:Nee hoor, rose hoort daar niet bij. Ik denk dat Pete je uitlacht als ie metal-willem met n fles rose ziet! Jack Daniels and pizza!!!
Ja, me vader zeurt daar geen eens over. Bovendien lijk ik 18, dus krijg ik het zelf ook meemetal-willem schreef:mooi zo!
en trouwens, jij bent geboren in 1988? dat maakt je 16 en dus mag je geen daniels. Of ben ik nu een zeur?
Christian Woman vind ik wel een geweldig nummer. Kan me echter wel voorstellen dat je het zeer specifieke Type O geluid niet echt wat vindt.Robgoroth schreef:[..]
Ik vind het niets. Peter Steele is een erg goede zanger, met een heel eigen geluid, de zachte pompende gitaren zijn ook wel grappig, maar het geheel is niets voor mij.
Ik hoorde Love You to Death geloof ik als eerste Type O nummer. Maar ik ben het helemaal met je eens!saz schreef:het 1e nummer wat ik van Type hoorde was "Christian Woman"
Bloody Kisses was toen nog vrij actueel.
Het is meteen bevallen, en dat zal ook wel zo blijven, daar ik vind dat deze band het label "geniaal" terecht mag dragen.
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... 5&start=25metal-willem schreef:[..]
Komt wel goed, eerst moeten ze nog maar eens komen he, maar als ze komen word het leuk
Klopt! duurt nog wel even. Trouwens me broer heeft me aan type o negative geholpen.. Met de info: Dit vind je vast goed en ik wed dat je de zanger lekker vind. Toen heeft hij het laten horen en zien en hij had in beide nog gelijk ook.metal-willem schreef:[..]
Komt wel goed, eerst moeten ze nog maar eens komen he, maar als ze komen word het leuk
Robje..je gaat Type o negative wel waarderen wanneer je je puberale rukfase voorbij bent, je rubberen opblaaspop op zolder kunt leggen en aan een echte vriendin begintRobgoroth schreef:Inmiddels van Azra'il Black No. 1 gekregen, en dat vind ik zo mogelijk nog rukker dan Christian Women.
Nee, Type O Negative is niets voor mij.
Black No. 1 is inderdaad geweldig, opbouwend, harde stukken, met de clip er bij is het helemaal geweldig.Robgoroth schreef:Inmiddels van Azra'il Black No. 1 gekregen, en dat vind ik zo mogelijk nog rukker dan Christian Women.
Nee, Type O Negative is niets voor mij.
Stoer hoor, putjood, doe eens een poging tot originele humor in plaats van oude miserabele grafgrapjes op te duiken, herhalingsmeester.metal-willem schreef:Het is geen black he
Het doet me goed deze offtopicreactie te zien.Hieronimus schreef:Het doet me goed om te zien dat er nog een paar mensen zelfs on-topic zijn op deze pagina, hartelijk applaus voor jezelf!
Ik heb niet geteld, maar ik heb 'em een eerlijke kans gegeven. Zal nog weleens proberen.saz schreef:[..]
hoevaak geluisterd ?