the fever sea is idd live super nummer hoorSoulcollector schreef:[..]
vind ik juist een gaaf nummer
My Dying Bride
- Soulcollector
- Contacteer:
Ik heb ze maar twee keer gezien, op graspop waren ze echt wreed, maar ik had laatst in tivoli maar het idee dat ze er een beetje geen zin in hadden, het kwam gewoon niet zo over, maar ik ga zeker op graspop checken, staat (bijna) bovenaan mijn lijstje bands die ik MOET zien op graspop.
[b]HOERO MOET MAAGD BLIJVEN!!!!![/b]
^LOL pwned.
^LOL pwned.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
setlist was minder ok, maar je moet niet beweren dat ze stoned warenErased schreef:Ik vond ze in tivoli gewoon minder, maar op graspop gaan ze vast heerschen!
Laatst gewijzigd door Kriestof op ma jun 21, 2004 2:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
-
-
Misschien oud nieuws voor sommigen;
According to Peaceville, the forthcoming DVD is scheduled for release in early 2005. The concert in Antwerpen has been shot, edited and mixed, and the band will use the summer concerts to shoot backstage footage to add to the package. Apart from the concert and the backstage extras, the DVD will contain the Prize of Beauty video, and possibly some extra surprises.
According to Peaceville, the forthcoming DVD is scheduled for release in early 2005. The concert in Antwerpen has been shot, edited and mixed, and the band will use the summer concerts to shoot backstage footage to add to the package. Apart from the concert and the backstage extras, the DVD will contain the Prize of Beauty video, and possibly some extra surprises.
-
- yesferro
- Contacteer:
idem! sear me III is ook erg sterkStraightHate schreef:Ik ken alleen The Light... en Songs of Darkness volledig, waarvan ik eerstgenoemde het beste vind.
She is the dark is fenomenaal, en verder is het een lekker afwisselend album.
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
Ik heb the Light At The... etc. gestemd, fantastische band, wat een sfeer toch iedere keer weer. Ik heb ze op Graspop 2002 gezien, te gek! Like Gods... vind ik ook super, Dreadful Hours ook erg goed, nu zit ik die nieuwe weer te luisteren en die eerste 2 nummers zijn toch wel erg geniaal, vooral "The Scarlet Garden" (dat terugkerende loopje!), prachtig!
Dan natuurlijk nog hét nummer "The Cry Of Mankind" wat een fantastische zwartgalligheid! Die clip erbij ook, amazing.
Dan natuurlijk nog hét nummer "The Cry Of Mankind" wat een fantastische zwartgalligheid! Die clip erbij ook, amazing.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
Ik ben NU weer aan't luisteren
.

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
Ik vind de keys in die eerste 2 nummers super en dat loopje in Scarlet Garden doet 't 'em gewoon..
Last.fm
Last.fm
The Prize Of Beauty!Alexus schreef:het laatste gedeelte van track 5 (ben de naam ff kwijt)kan mij ook zeer bekoren
iig wanneer het van grunt overgaat naar clean, brengt het het gevoel over met zijn stem gewoon fenomenaal
erg eenvoudig nummer, maar zo mooi.
dat loopje in Scarlet garden vond ik juist wat minder, en het drumwerk daar in het begin vind ik al helemaal vervelend. Later wordt het een erg mooi nummer.MadTinus schreef:Ik vind de keys in die eerste 2 nummers super en dat loopje in Scarlet Garden doet 't 'em gewoon..
Leuk heh, meningen.
Last.fm
Last.fm
Ik ken verder nog For You (vet!), Songless Bird, I Am The Bloody Earth en Symphonaire Infernus bla bla etc...
Last.fm
Last.fm
ik heb alleen Angel and the Dark River, Trinity en Songs of Darkness Words of light, en verder allerlei losse nummers. Ik vind vooral nummers van The Dreadful Hours mooi dus ik denk dat dat misschien wel mijn favoriete cd wordt, maarja ik moet ze eerst allemaal horen
The Angel and the Dark River vind ik goed, Two Winters Only was het eerste MDB nummer dat ik kende en vind ik nog steeds heel mooi. Alleen soms is de zang op die cd me iets te vals daarom vind ik de nieuwere cd's mooier. En het lijkt soms of er echt opvulling opstaat omdat ze maar blijven herhalen, wat ze nu toch minder doen, of het valt mij gewoon niet op

The Angel and the Dark River vind ik goed, Two Winters Only was het eerste MDB nummer dat ik kende en vind ik nog steeds heel mooi. Alleen soms is de zang op die cd me iets te vals daarom vind ik de nieuwere cd's mooier. En het lijkt soms of er echt opvulling opstaat omdat ze maar blijven herhalen, wat ze nu toch minder doen, of het valt mij gewoon niet op

You create the past by how you remember it;
you create the present by how you experience it;
you create the future by how you approach it.
you create the present by how you experience it;
you create the future by how you approach it.
Erg moeilijk om het beste MDB album te moeten kiezen. Ik vind ze allemaal erg goed (zelfs 34.788% dat eerste nummer vind ik persoonlijk een van hun mooiste nummers).
Het eerste nummer dat ik hoor de van MDB was "Gather me up forever" van de "Trash of Naked Limbs" ep, en dat is voor mij het duisterste doom/death nummer ooit. MDB kan erg dromerig en melodieus overkomen maar daarna zonder genade hard te keer gaan (geldt ook voor de zang) en dat vind ik zo goed aan hen.
MDB is de enige band waarvan ik niet kan zeggen, die CD vind ik het best.
Dus dat doe ik dan ook niet.
Het eerste nummer dat ik hoor de van MDB was "Gather me up forever" van de "Trash of Naked Limbs" ep, en dat is voor mij het duisterste doom/death nummer ooit. MDB kan erg dromerig en melodieus overkomen maar daarna zonder genade hard te keer gaan (geldt ook voor de zang) en dat vind ik zo goed aan hen.
MDB is de enige band waarvan ik niet kan zeggen, die CD vind ik het best.
Dus dat doe ik dan ook niet.
-
En Edenbeast!Gods Puke schreef:Aanrader: She Is The Dark
Last.fm
Last.fm
-
Ach, het is gewoon een goed album..
Last.fm
Last.fm
- MindlessMayo
ja okee als ik echt moet kiezen 'light at the end of the world' maar na ze live gezien te hebben ben ik er volledig van overtuigd dat 80% van hun liedjes erg saai is en ik vond het zwaar ennoying dat hij 1,5 uur dood stond te gaan van verdriet op het podium, na een kwartier had ik die zielige bewegingen en zogenaamde jankbuien ook wel gezien
tuuut tuut tuut tuuut tuuut
-
damn.....hij leeft zich gewoon in in zijn muziek, wat is daar mis mee???
nee als een houten plank ofzo op dat podium gaan staan is leuk....ik vind het zeker wat bijdragen aan de muziek
en hun muziek is dus echt allesbehalve saai
nee als een houten plank ofzo op dat podium gaan staan is leuk....ik vind het zeker wat bijdragen aan de muziek
en hun muziek is dus echt allesbehalve saai
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/mdbbanner.jpg[/img]
A Kiss To Remember, wat een nummer!
Hoewel je overal veel kritiek leest over Like Gods of the Sun, vind ik hem toch echt niet veel slechter dan de andere albums van mdb.
Meningen?
Hoewel je overal veel kritiek leest over Like Gods of the Sun, vind ik hem toch echt niet veel slechter dan de andere albums van mdb.
Meningen?
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
een echt favoriet janknummer van mij blijft the light at the end of the world, en dan in positieve zin
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Mee eens, zeer goed album, titelnummer, A Kiss To Remember en For You, fantastische nummers.Aeolus schreef:A Kiss To Remember, wat een nummer!
Meningen?
Last.fm
Last.fm
Daar kom je op het juiste moment mee, want Piesfill heeft weer eens uitverkoop. Voor 11.50 per stuk moet je ze wel kunnen krijgen.iscariah schreef:Ah, zit al de hele dag Songs Of Darkness, Words Of Light te draaien, heerlijk gewoon.
Effe wat meer CD's van MDB in huis halen dan maar.
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal