vanavond (17-7-04) vies grinden in de Goudvishal!
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
vanavond (17-7-04) vies grinden in de Goudvishal!
Screaming Afterbirth
Rompeprop
Mincing Fury
Grindustry
Contrastic
Stijl grindcore
Zaal open 19:00
Entree € 7,50 vvk € 7,00
www.goudvishal.nl
Rompeprop
Mincing Fury
Grindustry
Contrastic
Stijl grindcore
Entree € 7,50 vvk € 7,00
www.goudvishal.nl
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
Re: vanavond (17-7-04) vies grinden in de Goudvishal!
Niet echt op tijd gepost :pik stamp je kapot schreef:Screaming Afterbirth
Rompeprop
Mincing Fury
Grindustry
Contrastic
Stijl grindcore
Entree € 7,50 vvk € 7,00
www.goudvishal.nl
Rompeprop, lache band

It is my job as a human being to let my ignorance take control
Het deed heerschen
Contrastic niet gezien
Grindustry schopte muzikaal olifantenkonten, maar qua podiumperformance moet er nog een hoop gewerkt worden. Die gitarist zat gvd vrolijk een sigaar te roken terwijl ie grindkoor speelt
Mincing Fury kreeg veel te weinig aandacht, en roste de pannen van het dak. Wat een geweldige kankerherrie is dat zeg. Natuurlijk geen echte topper, daarvoor is het te onsamenhangend en 13-in-een-dozijn, maar erg leuk voor een avondje
Rompeprop heb ik al meerdere malen gezien, en vanavond was neit eens hun slechtste optreden. Weer te weinig attentie van het publiek, maar Dislocated Purple Stoma, Crash Test Faggots en Coughin' Coffin gaan er nog steeds in bij mij
Screaming Afterbirth was met zn übersnelle grafgrind de terechte headliner. Gestoorde muzikanten, een varken met een keelstoma op zang en een lekker geluid deden het em vooral. Toch maar ff Drunk On Faeces weer eens beluisteren.
Jammer dat er maar weinig mensen waren (40-50 man maximaal), maar wel erg vermakelijk. Ik sta nog op de foto met de gitarist van Screaming, hij had et zelfde shirt (Repulsion) aan.
Contrastic niet gezien
Grindustry schopte muzikaal olifantenkonten, maar qua podiumperformance moet er nog een hoop gewerkt worden. Die gitarist zat gvd vrolijk een sigaar te roken terwijl ie grindkoor speelt
Mincing Fury kreeg veel te weinig aandacht, en roste de pannen van het dak. Wat een geweldige kankerherrie is dat zeg. Natuurlijk geen echte topper, daarvoor is het te onsamenhangend en 13-in-een-dozijn, maar erg leuk voor een avondje
Rompeprop heb ik al meerdere malen gezien, en vanavond was neit eens hun slechtste optreden. Weer te weinig attentie van het publiek, maar Dislocated Purple Stoma, Crash Test Faggots en Coughin' Coffin gaan er nog steeds in bij mij
Screaming Afterbirth was met zn übersnelle grafgrind de terechte headliner. Gestoorde muzikanten, een varken met een keelstoma op zang en een lekker geluid deden het em vooral. Toch maar ff Drunk On Faeces weer eens beluisteren.
Jammer dat er maar weinig mensen waren (40-50 man maximaal), maar wel erg vermakelijk. Ik sta nog op de foto met de gitarist van Screaming, hij had et zelfde shirt (Repulsion) aan.
Makkers staakt uw wild geraas
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
post die foto eens?Rascul schreef:Het deed heerschen
Contrastic niet gezien

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Tja, 't was ons 3e optreden pas he, houd daar ook ff rekening meeRascul schreef: Grindustry schopte muzikaal olifantenkonten, maar qua podiumperformance moet er nog een hoop gewerkt worden. Die gitarist zat gvd vrolijk een sigaar te roken terwijl ie grindkoor speelt

En die sigaar, dat is Ben z'n presentatie :p
--> [url]http://www.grindustry.nl/[/url] <--
Oke oke, maar dan moeten jullie echt meer lijfervaring opdoen, dan kan Grindustry nog best behoorlijk hard heerschen. Trouwens, hoe krijg jij het voor elkaar om zo verschrikkelijk snel op dat kleine snaretje te blasten?Ja Roel schreef:[..]
Tja, 't was ons 3e optreden pas he, houd daar ook ff rekening mee
En die sigaar, dat is Ben z'n presentatie :p
Makkers staakt uw wild geraas
Da's een kwestie van oefenen. Beginnen met bon jovi en dan metallica. Vervolgens ga je vader, dimmu borgir en morbid angel oefenen en wat hoogtempo rock dingen. Vleugje jazz toevoegen en een jaar gaan grinden
Maar dat kost totaal ongeveer 4 a 5 jaar oefenen. :p

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb welke techniek het is 
Ik gebruik een combinatie van de franse grip (duim omhoog) dacht ik, met m'n vingers spelen en domweg m'n arm/pols/hand laten trillen. En als de stok stil valt, geef ik er een zwiep aan en ga weer verder
En zo snel gaat 't niet hoor, euhm... Screaming gaat sneller... Morbid angel gaat sneller... tja.. noem d'r nog maar een paar op

Ik gebruik een combinatie van de franse grip (duim omhoog) dacht ik, met m'n vingers spelen en domweg m'n arm/pols/hand laten trillen. En als de stok stil valt, geef ik er een zwiep aan en ga weer verder

En zo snel gaat 't niet hoor, euhm... Screaming gaat sneller... Morbid angel gaat sneller... tja.. noem d'r nog maar een paar op

-