Ohja Joris:
Stormrider is in z'n geheel een conceptalbum, niet alleen die drie nummers.en de stormrider trilogy (angel's, stormrider, the path...) uit elkaar getrokken, ook slecht !!
Stormrider is in z'n geheel een conceptalbum, niet alleen die drie nummers.en de stormrider trilogy (angel's, stormrider, the path...) uit elkaar getrokken, ook slecht !!
ow ja joh ?? meeen je niet ?Iced Earth schreef: Ohja Joris:Stormrider is in z'n geheel een conceptalbum, niet alleen die drie nummers.en de stormrider trilogy (angel's, stormrider, the path...) uit elkaar getrokken, ook slecht !!
Thaumaturgy schreef:DoP is zowiezo al kut.
Van mij mogen ze die best spelen, liever dan When the eagle cries alhoewel ik bang ben dat Tim dit nummer niet aan kan.Tokus schreef:[..]
volgens mij ben je een van de weinige mensen die zou willen dat ze Ghost Of Freedom live spelen.
even een live ervaring dan, op graspop speelde ralph santolla nog wel en fuck! die gast kan soleren zeg! heel wat beter dan al die oude gitaristen van IE bij mekaar, hij speelt heel wat makkelijker dan schaffer en houdt alles prima bij, op zijn gemakje nog wel!Thaumaturgy schreef:Ralph speelde blijkbaar nogal simpele rhytym riffs, het is zijn stijl niet echt en hij was niet eens een bandlid. Hij was gewoon ingehuurd voor TGB en de tour. Hij stopt dus alleen maar als touring gitarist en niet als bandlid. Maar vooral het niet strakke gitaarspel van Ralph zal wel de doorslag zijn geweest.
Jim Morris zal wel een vervanger voor hem hebben.
Thaumaturgy schreef:In zijn eentje alleen de Gods Of Thunder cover.Verder een aantal waarin hij het deelt en wat nadrukkelijker aanwezig is zoals Burnt Offerings, Frankenstein, Desert Rain.
Dank voor de antwoorden. Ik ben er pas de laatste tijd wat meer op gaan letten namelijk.Djaser schreef:En een stukje van het titelnummer Iced Earth.
Datzelfde geld voor jou en je nickname.Metallica4ever schreef:De artwork van Iced Earth is ook net zo geniaal als de muziek zelf.
tot nu toe altijd gedaan. Enige die ik niet heb is die Melancholy EP. Heb dus hoop nummers dubbel.Djaser schreef:Ja ach ik schaf standaard alle Maiden en Earth releases aan. Alsof ik ooit naar die live cds luister.