Tot nu toe 1 mp3 van FUKK2, dat klonk nog veel bruter dan K.A.O.S.Svenson schreef:[..]
Whahahaha, dan heb jij fukk2 nog niet gehoord!
Deathmetal
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Oke, maar als het om de mp3`s van hun site gaat, dan heb je bij elkaar niet eens 1 nummer Portal gehoord. Ik heb begrepen dat het slechts om vrij korte geluidsfragmetjes gaat.nuberus schreef:[..]
nee, nog niet. De lp heb ik wel besteld, maar is nog niet binnen. Ik heb wel een drietal mp3's gehoord en die vind ik allen erg sterk
Seepia is in haar straat een vrij sterke plaat verder. Alleen zou ik het geen dagen achter elkaar kunnen draaien.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
Dat maakt me alleen maar meer benieuwd naar Portal.Gr. Dracula schreef:[..]
Oke, maar als het om de mp3`s van hun site gaat, dan heb je bij elkaar niet eens 1 nummer Portal gehoord. Ik heb begrepen dat het slechts om vrij korte geluidsfragmetjes gaat.
Seepia is in haar straat een vrij sterke plaat verder. Alleen zou ik het geen dagen achter elkaar kunnen draaien.
En de man zal heersen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Wow, dat zijn toch wel 5 death metal bands. Pas maar op dat er niet teveel afwisseling in je collectie terecht komt.Amibor schreef:Doe mij maar Zyklon, Vader, Nile, Myrkskog en natuurlijk Morbid Angel, een genre op zich.
Voor de rest wordt mijn DM-interesse ondergesneeuwd door al het goeds dat BM te bieden heeft.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ik heb vandaag wieder es Prophecies Foretold van Dehumanized van de planken gerukt. Echt zo`n lekkere logge deathmetalplaat die je op `t gemakje al je bloedcelletjes 1 voor 1 openpeutert om te kijken of sinterklaas er echt geen pepernoot in heeft verstopt.
Gaat dat horen!
Gaat dat horen!
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Dismember uiteraard. Maar ook Chaosbreed, Murder squad en Autopsy zijn aanraders.Soulcollector schreef:om de verveling te doden, heb ik een vraag hehe.
wat zijn van die gave old school zweedse death bands zoals ribspreader en bloodbath?
volgens lag entombed ook al in dat straatje. wat nog meer?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Heb ze één keer live gezien, vond ze een nogal ongeïnspireerde indruk maken.Kristof schreef:grave vorig jaar nog live gezien, geweldig
into the grave!!!!!
leuke oude klassiekers
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- Forseti's Justice
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Is iemand hier bekend met Otophobia`s "Source of Confusion"? Weirde schijf is dat. teringkort, megabeukend en ook behoorlijk chaotisch.
Soms is die schijf echt niet meer te volgen. Wel op een manier waarop het spannend blijft, al moet je deze plaat overigens niet al te vaak luisteren...
Soms is die schijf echt niet meer te volgen. Wel op een manier waarop het spannend blijft, al moet je deze plaat overigens niet al te vaak luisteren...
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
-
Kriestof
- Commander Kansloos
- Contacteer:
neen , heb de promo van iemand anders gekopieerdGr. Dracula schreef:aha, en jij hebt hem natuurlijk mogen reviewen vandaar dat je al weet wat de plaat voorschotelt?
Goede zaak!
ik ga hem niet reviewen
ik kan toch niet objectief zijn over unleashed
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Forseti's Justice
in ieder geval beter dan de nieuwe unleashed imoKristof schreef:[..]
beter dan back to the grave?
zou geweldig zijn
nieuwe unleashed is ook behoorlijk goed, mooi zweeds death metal jaar
meer dm nieuws:
pungent stench - ampeauty:
machtig
amon amarth - fate of norns:
meer van hetzelfde
tot zover mijn reviews
- Forseti's Justice
- Forseti's Justice
En wat dachten jullie hiervan:

Laatst gewijzigd door Sander op za jul 24, 2004 12:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Niet in die mate maar ik heb vandaag wel Festival of Death weer eens gedraaid. Lekkere onstuitbare detahmetalpap waar men ook nog voor alle zekerheid even een stafmixer in heeft gestoken!Sai schreef:Ik draai me tegenwoordig de typhus aan brodequin, nog iemand hier last van?
Is Dies Irae eigenlijk in dit topic al aan bod beweest? Rossende poolse deathmetal waar kwaliteit vanaf druipt ( oke, niet zo gek als er leden van Vader aan deelnemen). Absoluut een vermelding in deze topic waard, en een plekje in uwe cd-speler al helemaal.
De nieuwe Incantation is een echte knaller..natuurlijk wordt er voor geen seconde afgeweken van het bekende bandgeluid, maar de nummers zelf heerschen erg hard..vooral goede combinatie tussen korte/snelle nummers en de van Incantation bekende lange nummers met doom-elementen..
Help het klimaat verder de vernieling in, eet een foute chocoladeletter!
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik ben laatst een beetje old school gegaan door Leprosy, Spiritual healing, Human en Individual thought patterns van Death te kopen. En nu heb ik de smaak te pakken...
Ik ben nu eigenlijk nog op zoek naar The Rack en Last one on earth van Asphyx. Iemand enig idee waar ik die nog fatsoenlijk kan bestellen?
Oh ja, ik heb Spheres van Pestilence ook gehaald. Nog niet erg goed geluisterd. Aparte muziek, volgens mij heeft de Australische band Alchemist goed naar dit album geluisterd.
Ik ben nu eigenlijk nog op zoek naar The Rack en Last one on earth van Asphyx. Iemand enig idee waar ik die nog fatsoenlijk kan bestellen?
Oh ja, ik heb Spheres van Pestilence ook gehaald. Nog niet erg goed geluisterd. Aparte muziek, volgens mij heeft de Australische band Alchemist goed naar dit album geluisterd.
Daar speelt toch ook een Decapitated dude in?Gr. Dracula schreef:[..]
Niet in die mate maar ik heb vandaag wel Festival of Death weer eens gedraaid. Lekkere onstuitbare detahmetalpap waar men ook nog voor alle zekerheid even een stafmixer in heeft gestoken!
Is Dies Irae eigenlijk in dit topic al aan bod beweest? Rossende poolse deathmetal waar kwaliteit vanaf druipt ( oke, niet zo gek als er leden van Vader aan deelnemen). Absoluut een vermelding in deze topic waard, en een plekje in uwe cd-speler al helemaal.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
-
goatworshipper
als je incantation gaaf vind moet je dit eens proberen:Farnesse schreef:De nieuwe Incantation is een echte knaller..natuurlijk wordt er voor geen seconde afgeweken van het bekende bandgeluid, maar de nummers zelf heerschen erg hard..vooral goede combinatie tussen korte/snelle nummers en de van Incantation bekende lange nummers met doom-elementen..
disciples of mockery- prelude to apolcalypse. zeer gaaf, met graig pillard,
die ook op 'onward to golgotha' en 'mortal throne of nazarene' gespeeld heeft.
alcohol in my veins...
Daar vind ik dus echt geen flikker aan. Alsof Incantation speelt met een halve kilo hasj in de mik, zo futloos is het. Nee, doet u mij dan maar Blasphemy van Incantation,'één van hun betere albums sinds jaren.
Oja, Decimate Christendom (de nieuwe) heb ik nog niet gehoord. K zou wel willen.
Oja, Decimate Christendom (de nieuwe) heb ik nog niet gehoord. K zou wel willen.
Makkers staakt uw wild geraas
-
goatworshipper
Asphyx "The Rack" en "Last One On Earth" heb ik op LP en heerschen verdomme de pan nog steeds uit!!! Ubergave doomerige DEATH metal!XnegativeX schreef:Ik ben laatst een beetje old school gegaan door Leprosy, Spiritual healing, Human en Individual thought patterns van Death te kopen. En nu heb ik de smaak te pakken...
Die Pestilence is erg goed vind ik, al een stuk technischer dan de voorgangers. Maar hun uberalbum vind ik nog steeds "Consuming Impulse"!
Probeer ebay ns, prijzen voor de cd's vallen best mee.
En de man zal heersen.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Jazeker! De gitarist, meen ik...Svenson schreef:[..]
Daar speelt toch ook een Decapitated dude in?
En dan nog effe van de gelegenheid gebruik maken om een noemenswaardige band in `t zonnetje te zetten. Mensen die van lekkere lompe, gore, zieke, verpulverende detahmetal houden, check Impetigo eens.
Deathmetal met een grind-smaakje uit de VS met 2 albums en een handjevol demo`s en lp`s op hun naam. Op het ogenblik ben ik "Horror of the Zombies" aan `t incasseren, en dat wat er uit de speakers komt stormen drukt dwars door de stoel!
Jammer dat de band inmiddels history is...
-
sicness0317