Cypress Hill

Voor alle andere bands
the true Thorko

Bericht door the true Thorko » wo jul 28, 2004 8:24 pm

Fusion schreef:[..]

Mmmm, lekker gevarieerd. Erg goede beats! Maar zijn t soms allemaal andere rappers? Sommige klinken heel lekker, en andere weer een beetje TE oldskool? :? Maar zekers t tsjekken waard! Ken je trouwens Black Sheep? Zul je ook wel waarderen dan.
Nope, Black Sheep ken ik niet... houd me ook niet meer bezig met rap/hip-hop, ken alleen nog dit spul uit begin jaren '90 (oa. Silver Bullet (ook een aanrader! Engelse Hardcore-rap), Disposable Heroes (10x beter dan Spearhead), Digable Planets, Boogiemonsters, New Kingdom, Volume 10, Young Black Teenagers, Pharcyde, Funkdoobiest, etc.) omdat het toen nog relevant was (dus nog voor die R&B/Gangsta-rommel).
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Fusion

Bericht door Fusion » wo jul 28, 2004 8:26 pm

the true Thorko schreef:[..]

Nope, Black Sheep ken ik niet... houd me ook niet meer bezig met rap/hip-hop, ken alleen nog dit spul uit begin jaren '90 (oa. Silver Bullet (ook een aanrader! Engelse Hardcore-rap), Disposable Heroes (10x beter dan Spearhead), Digable Planets, Boogiemonsters, New Kingdom, Volume 10, Young Black Teenagers, Pharcyde, Funkdoobiest, etc.) omdat het toen nog relevant was (dus nog voor die R&B/Gangsta-rommel).
Ge had smaak! En er wordt nog steeds hele vette shit uitgebracht hoor.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » wo jul 28, 2004 8:28 pm

Fusion schreef:[..]

Ge had smaak! En er wordt nog steeds hele vette shit uitgebracht hoor.
Ik kan niet meer alles bijhouden... moet een keuze maken (ook financieel gezien).
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Vlammy

Bericht door Vlammy » do jul 29, 2004 1:40 am

Ik heb heel dit topic niet gelezen, maar ik moet zeggen dat ik Cypress Hill laatst op Werchter ontzettend mee vond vallen, ik ben echt uit mijn dak gegaan. Ik vond het een van de betere optredens van dit jaar.

Suncross
Loves humping buffalo

Bericht door Suncross » do jul 29, 2004 1:48 am

dit topic wordt in verband met renonegervatie tijdelijk gesloten.

Plaats reactie