ManOwaR
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
ach... het is bij mij vooral gates of valhalla, gloves of metal en revelations die het hem doen.
Oftopic: had je al een goeie virgin steele gevonden?
Oftopic: had je al een goeie virgin steele gevonden?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- defenderofsteel
jup 2 zelfs the marriage of haeven and hell part 2 en the house of atreus act 1
al is die laaste me net iets te melodieus. het is een kwestie van de goede nummers er tussen uit pikken . maar the marriage part 2 is zeker mijn favoriet.
nog meer albums aan te raden naar deze 2?
al is die laaste me net iets te melodieus. het is een kwestie van de goede nummers er tussen uit pikken . maar the marriage part 2 is zeker mijn favoriet.
www.myspace.com/suddenthrash
jongen; kijk de DVD. Het is een periode op zich, althans in hun kijk op de muziek toen.
Manowar lijkt heel erg over-the-top (en om eerlijk te zijn: het is zo), maar de nummers, als je wat beter gaat nadenken, hebben allemaal een kern van waarheid in zich, de uitzondering daargelaten (de uitzonderingen gaan dan ook werkelijk nergens over). Een nummer zoals Heart of Steel kan iemand zoals ik zo'n kracht en inspiratie geven (There's always one more try! I'm NOT afraid to die!). Dat is wat de Manowar haters niet zien, de diepere betekenis achter al dat machogezeik. Het is pure kracht, het geeft waardes waarnaar wij ons leven leiden. Courage bijv. Noem dat maar eens een slecht nr.
Manowar lijkt heel erg over-the-top (en om eerlijk te zijn: het is zo), maar de nummers, als je wat beter gaat nadenken, hebben allemaal een kern van waarheid in zich, de uitzondering daargelaten (de uitzonderingen gaan dan ook werkelijk nergens over). Een nummer zoals Heart of Steel kan iemand zoals ik zo'n kracht en inspiratie geven (There's always one more try! I'm NOT afraid to die!). Dat is wat de Manowar haters niet zien, de diepere betekenis achter al dat machogezeik. Het is pure kracht, het geeft waardes waarnaar wij ons leven leiden. Courage bijv. Noem dat maar eens een slecht nr.
hulde!Suncross schreef:jongen; kijk de DVD. Het is een periode op zich, althans in hun kijk op de muziek toen.
Ageless as time, change is revealed.
- Lone Starr
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Invictus, dat is het zeker 1 van de hardste albums die ze hebben.defenderofsteel schreef:jup 2 zelfs the marriage of haeven and hell part 2 en the house of atreus act 1
Gloves of metal blijft trouwens heerschen
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Lone Starr
- Ktulu
- Contacteer:
Neeneenee
How proud our soldiers stand!
With mace and chain in hand!
Sound the charge into glory ride!
Over the top of the vanguished pride!
How proud our soldiers stand!
With mace and chain in hand!
Sound the charge into glory ride!
Over the top of the vanguished pride!
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
- defenderofsteel
- defenderofsteel
van invictus ben ik nog nooit tegen gekomen ook nog nooit van gehoord, maar ik zal de naam meenemen naar wackens metalmarket.Lennert from hell schreef:[..]
Invictus, dat is het zeker 1 van de hardste albums die ze hebben.
Gloves of metal blijft trouwens heerschen
gloves of metal is mijn favoriete nummer na warlord van IGR, maar beiden heerschen uiterraad

www.myspace.com/suddenthrash
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- defenderofsteel
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
You heard true metal, into glory ride!Demorpheus schreef:Battle Hymns did sound the call, you came to our side!
Ik ben een dik jaar niet meer op het forum geweest. Daarvoor had ik dus dat plaatje en die ben ik nu allang zat. Echter, ik ben te lui 'm te verwijderen.Fenris schreef:[..]
Als je een blackmetal avatar had gehad dan had je wellicht nog een flame gehad.
Probeer het eens zonder Manowar avatar, wedden dat mensen je dan wel serieus nemen.
Hmmm, ik ben echter niet te lui te reply-en. Dan kan ik ook wel tijd vinden m'n avatar weg te halen.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- The Reckoning
- The Horseman
- The Reckoning
- The Horseman
- The Reckoning
- The Reckoning
- The Horseman
Ik verbaas me er gewoon over.Rudolphus schreef:Haha, boeiend man! Laat die gast gewoon zeveren en fok je niet zo op, damn!
En ik zelfs ken een Manowar nummer en daarmee basta
Niks voor mij dat cliche gedoe
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]