murderdolls
Ik blijf er bij dat het een gruwelijk onnozele actie was en dat je jezelf gruwelijk vast gelult hebt.iscariah schreef:zoals ik al zei ik wil er niets mee te maken hebben gelieve niet meer op dit topic te letten
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- HellcommandeR
- CALIBANaan
- Contacteer:
jij veranderd ook wel snel hoor, eerst loop je me af te zeiken, en dan wordt ik nog ns in t gelijk gezet, jij bent ook niet te volgen.CoenV schreef:[..]
Geef dan niet de eerste dag een mening die totaal anders, vooral niet als je van jezelf weet dat je de tweede dag pas een echte mening kan geven.
Gelegenheids Satanist
Of topic: Dat heet mood-swings, komt voornamelijk voor bij ongesteldheid.CALIBANaan schreef:[..]
jij veranderd ook wel snel hoor, eerst loop je me af te zeiken, en dan wordt ik nog ns in t gelijk gezet, jij bent ook niet te volgen.
On topic: Gezien de gemiddelde mening hier zijn de Murderdolls triest, volgens mij ook, had ik al eerder aangegeven, dus lijkt mij onderhand einde discussie!
It is my job as a human being to let my ignorance take control
Nee, dat klopt, al dat duidelijke gedoe is maar irritant, maar ik spreek mezelf niet in een dag tijd zo hard. Eerst iets gaaf vinden, en dat de volgende dag afzeiken.CALIBANaan schreef:[..]
jij veranderd ook wel snel hoor, eerst loop je me af te zeiken, en dan wordt ik nog ns in t gelijk gezet, jij bent ook niet te volgen.
@ Mindkiller - Het zal inderdaad wel komen omdat ik altijd ongesteld ben.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
GekheidCoenV schreef:[..]
Nee, dat klopt, al dat duidelijke gedoe is maar irritant, maar ik spreek mezelf niet in een dag tijd zo hard. Eerst iets gaaf vinden, en dat de volgende dag afzeiken.
@ Mindkiller - Het zal inderdaad wel komen omdat ik altijd ongesteld ben.
It is my job as a human being to let my ignorance take control
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik ken er niks van, dus ik kan ook niet zeggen dat ik ze echt slecht vind... maar kheb gewoon iets tegen die marilyn manson/slipknot verkleedpartijen
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
Re: murderdolls
homoiscariah schreef:ik heb deze band bij mijn vriendin gehoord en ik moet zeggen samen met HIM een goede pauze bij het brutere werk
de kneus is alweer van mening dat deze band toch heel erg slecht is. .telluriet schreef:[..]
homo
de term 'homo' is dus onvolledig bij deze engbek. .
-
- Contacteer:
- The Reckoning
- TELEPETHERION
- Contacteer:
en je onderschrift blijft het doen hehiscariah schreef:ik heb deze band bij mijn vriendin gehoord en ik moet zeggen samen met HIM een goede pauze bij het brutere werk
"Drinking your own blood is the paradigm of recycling"
- Gary Busey
- Gary Busey
- defenderofsteel
ze waren wel het voorprogramma van maiden in dat geval moet het maar, je hoeft er niet naar te kijken.Falkh schreef:Hoerenband, op Waldrock gezien, en ik kreeg spontaan een zakabcess van die knakenherrie. Kinderachtige opblaaspoppen die kankermuziek maken.
vreemd dat maiden met zon belachelijke band komt als voorprogramma zal wel een geld kwestie zijn
www.myspace.com/suddenthrash
-
- Contacteer:
Hmm helemaal geen verkeerde band, heerlijke muziek voor onder het rijden..muzikaal is vrij recht-toe-recht-aan, het is vooral lekkere meeblermuziek..
kan trouwens figuren met een true-metal naam zoals Defender of steel met een manowarplaatje ook niet echt serieus nemen..* voelt een hevige anti manowar bui opkomen)
Maar als de murderdolls als een stel holbewoners op het podium staan en om drie woorden "metal" "swords" "battle" en "steel" gebruiken, vind je ze dan wel goed?
kan trouwens figuren met een true-metal naam zoals Defender of steel met een manowarplaatje ook niet echt serieus nemen..* voelt een hevige anti manowar bui opkomen)
Maar als de murderdolls als een stel holbewoners op het podium staan en om drie woorden "metal" "swords" "battle" en "steel" gebruiken, vind je ze dan wel goed?
Help het klimaat verder de vernieling in, eet een foute chocoladeletter!
- Daisycutter
heaumeau krijg testikel kanker zodat je keurig de nichterige gilletjes van Eric Adams na kunt doen.. en laat je anaal uitwonen door Rob Halford..Daisycutter schreef:word vrouw krijg baarmoederhalskanker en sterf ketter! manowar is gaaf!
Help het klimaat verder de vernieling in, eet een foute chocoladeletter!
- Sven Mesman
- Daisycutter
- Daisycutter
-
-
- ruben somewhere online
- Chucknorris
- Die_Eier_Von_Satan
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Wat heeft iedereen tegen de Murderdolls?
Ok, live stelt het geen ene kut voor, en van die Marleen Maanzoon outfits moet ik het ook niet echt hebben... Maar nummers als Love at First fright, Twist My Sister en 197666 gaan er toch altijd goed in.
Ok, live stelt het geen ene kut voor, en van die Marleen Maanzoon outfits moet ik het ook niet echt hebben... Maar nummers als Love at First fright, Twist My Sister en 197666 gaan er toch altijd goed in.
[url=http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/965809.html][img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/28/1222598068-110.png[/img][/url]
www.myspace.com/AsphyxiateOnline
www.myspace.com/AsphyxiateOnline
- The Reckoning
Nee.Wim schreef:Wat heeft iedereen tegen de Murderdolls?
En 'Twist my Sister'... Is dat niet een héél duidelijke verwijzing naar een niet nader te noemen band?
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
*kick omhoog!
Er komt namelijk een nieuwe cd aan!
Er komt namelijk een nieuwe cd aan!
En stiekem ben ik wel benieuwd."Women And Children Last", the sophomore album from the reactivated MURDERDOLLS — the band consisting of Joey Jordison (SLIPKNOT, ROB ZOMBIE) and Wednesday 13 — will be released on August 31 via Roadrunner Records. The CD was recorded at a studio in Hollywood Hills, California with producer Chris "Zeuss" Harris (HATEBREED, SHADOWS FALL, 3 INCHES OF BLOOD).
"Women And Children Last" track listing:
01. The World According To Revenge
02. Chapel Of Blood
03. Bored 'Til Death
04. Drug Me To Hell
05. Nowhere
06. Summertime Suicide
07. Death Valley Superstars
08. My Dark Place Alone
09. Blood-Stained Valentine
10. Pieces Of You
11. Homicide Drive
12. Nothing's Gonna Be All Right
13. Rock 'N' Roll Is All I Got
14. Hello, Goodbye, Die
ah, ik was net opzoek naar dit topic.
ik kan je nu zeggen dat wie de 1e cd gaaf vond, deze nieuwe ook weer leuk vindt. De teksten zijn nog grappiger dan voorheen, de gitaren wat harder. en Mick fucking Mars doet mee!
(ja, ik heb 'm daarnet in de trein geluisterd).
ik kan je nu zeggen dat wie de 1e cd gaaf vond, deze nieuwe ook weer leuk vindt. De teksten zijn nog grappiger dan voorheen, de gitaren wat harder. en Mick fucking Mars doet mee!
(ja, ik heb 'm daarnet in de trein geluisterd).