Omdat wij hier in Nederland op een andere manier met elkaar praten, of tenminste horen te praten.Angelizer schreef:[..]
wat? waarom?
Black Metal Topic
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Spiritist schreef:het zal black metal zijn..rauw en beangstigend..vooral omdat de teksten dreigend worden uitgeschreeuwd
---
Hoe weet jij dit, aangezien je nog totaal niks hebt opgenomen? (wat uit je post blijkt)
het zijn plannen, ik heb er al een vrij levendige voorstelling van gemaakt..
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
word jij nou steeds dommer?Jeroen schreef:Ik ben momenteel zelf bezig om een projectje op te zetten...ik zal me concentreren op de zang en tekstschrijven..
ik heb al contacten met muzikanten..
het zal black metal zijn..rauw en beangstigend..vooral omdat de teksten dreigend worden uitgeschreeuwd..
Dit projectje (Wat nog geen naam heeft, slechts enkele suggesties als Verdelger, Dolk der Sterken) zal slechts bedoeld zijn om tegen de toenemende Islamitische aanwezigheid in deze landen..en het inwrijven van hun cultuur..te strijden
bovendien: was jij het niet die doormiddel van een te overduidelijke bandnaam de spot wou drijven met nsbm bandjes, en nu zelf notabene met iets als dit komt wat serieus bedoeld is?
- Jeroen
- Contacteer:
sorry, maar die opmerking sloeg totaal nergens op van jou
Laatst gewijzigd door Jeroen op zo aug 08, 2004 11:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Daar zeg ik dat ook tegen, maar het gaat nu over jouw opmerking. Daar reageer ik op en die post van jou is pas kanloos.Jeroen schreef:tuurlijk..zeg dat maar tegen al die anti christen luitjes..
kansloze opmerking zeg
Wat had je dan verwacht? Dat iedereen hier zou reageren met hoe geweldig je bent omdat je over dat onderwerp teksten gaat schrijven? Kom eens terug op aarde man!
- Jeroen
- Contacteer:
dat verwacht ik helemaal niet
maar ik wed dat als ik met anti christelijke of satanistische teksten was aangekomen..dat het allemaal hartstikke goed was geweest en er zou geen haan naar gekraaid hebben.
Jullie lijden allemaal aan een ernstige vorm van kortzichtigheid
Het interesseert me echt geen ene reet hoe iemand over die teksten denkt hoor..
en zeg je dat ook tegen die anderen? nou waar dan?
maar ik wed dat als ik met anti christelijke of satanistische teksten was aangekomen..dat het allemaal hartstikke goed was geweest en er zou geen haan naar gekraaid hebben.
1. Ik heb niets met satanische tekstenJeroen schreef:dat verwacht ik helemaal niet
2. WIJ lijden aan een ernstige vorm van kortzichtigheid?

3. Ik heb een leven buiten dit forum kerel. Normaal gesproken ben ik van mening dat iedereen lekker zijn eigen gang moet gaan. Maar op die post van jou kon ik niet anders dan je erop wijzen dat je dom bezig bent.
- Jeroen
- Contacteer:
dus ik zou geen leven hebben buiten dit forum..dat is zeker ook de reden dat ik er bijna nooit op zit de laatste weken..
ach ja, jij zal het allemaal wel het beste weten, jij zal ongetwijfeld ook weten dat ik geen sociaal leven heb en dat ik waarschijnlijk geen vrienden heb of wat dan ook..
ik zeg het maar even voordat jij er mee aankomt..
jij weet helemaal niets van mij en dat wil ik ook graag zo houden, je kan best een aardig persoon wezen..maar eerlijk gezegd boeit het me geen flikker wat mensen hier van mij denken..
zie mij maar als een bekrompen kerel die discrimineert.. misschien kan dat zo overkomen maar zo bedoel ik het absoluut niet..
ach, hier word wederom van een mug een olifant gemaakt en dat zal altijd zo blijven als ik het zo lees..
ik begon puur over een muzikaal project met misschien ietwat extreme teksten..waar kom je dat niet tegen vandaag de dag
ach ja, jij zal het allemaal wel het beste weten, jij zal ongetwijfeld ook weten dat ik geen sociaal leven heb en dat ik waarschijnlijk geen vrienden heb of wat dan ook..
jij weet helemaal niets van mij en dat wil ik ook graag zo houden, je kan best een aardig persoon wezen..maar eerlijk gezegd boeit het me geen flikker wat mensen hier van mij denken..
zie mij maar als een bekrompen kerel die discrimineert.. misschien kan dat zo overkomen maar zo bedoel ik het absoluut niet..
ach, hier word wederom van een mug een olifant gemaakt en dat zal altijd zo blijven als ik het zo lees..
ik begon puur over een muzikaal project met misschien ietwat extreme teksten..waar kom je dat niet tegen vandaag de dag
Ik had het over mijzelf, ik heb met geen woord over jouw sociale leven gesproken dus voel je niet zo aangevallen daarop!Jeroen schreef:dus ik zou geen leven hebben buiten dit forum..dat is zeker ook de reden dat ik er bijna nooit op zit de laatste weken..
En verder, ach dit heeft toch geen zin. Ik ga slapen, weltrusten.
- Jeroen
- Contacteer:
oke, best..en kunnen we dan nu eindelijk weer on-topic gaan..
Wat vind men hier van Vlad Tepes, ik hoor uit verschillende hoeken positieve geluiden..maar ik kan me nog steeds niet vinden in die totaal onstrakke bende..oke..veel underground bands zijn onstrak, maar hierbij voel ik ook totaal geen sfeer..
Wat vind men hier van Vlad Tepes, ik hoor uit verschillende hoeken positieve geluiden..maar ik kan me nog steeds niet vinden in die totaal onstrakke bende..oke..veel underground bands zijn onstrak, maar hierbij voel ik ook totaal geen sfeer..
Wolfaars je maakt jezelf belachelijk en werkelijk niemand zit op jouw bedenksels te wachten. Vlad Tepes kun je inderdaad ook maar beter links laten liggen.
Ga allemaal maar weer de nieuwe Deathspell Omega luisteren.
Ga allemaal maar weer de nieuwe Deathspell Omega luisteren.
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Je hapt niet.Jeroen schreef:ik heb em nog niet gehoord, omschrijf em eens?

Maar deze nieuwe plaat "Si Monumentum Requires, Circumspice" is een pracht plaat, een groeiplaat, hij duurt meer dan een uur en hij is (zeker voor black metal) perfect geproduceerd. Het is allemaal zeer overtuigend en het heeft een erg overheersende grimmige satanische sfeer. Zeker een van de sterkste black metal platen van de afgelopen tijd.
Geen idee of er ergens een sample staat..
[i]Well these might be my last days
- Violent God
- Contacteer:
Black metal moet juist klinken alsof het uit een klein, ruisend kut-radiootje komt...Aeolus schreef:[..]
en hij is (zeker voor black metal) perfect geproduceerd.

(Hehe, geintje)
[url=http://www.theoryinpractice.cjb.net][img]http://img.photobucket.com/albums/v204/SoulGrinder/Fun%20Stuff/TheorieBanner.jpg[/img][/url]
Onstrak? Je punt is? Die totaal onbekende zogenaamd epische stofzuigerruis-nsbm waar je zo op kickt spelen 9 van de 10 keer ook onstrak als wat.Jeroen schreef:oke, best..en kunnen we dan nu eindelijk weer on-topic gaan..
cool ik heb eventueel wel msn?Nynke schreef:Deathspell Omega is erg gaaf en ik heb eventueel wel mp3s
blackwatered@hotmail.com
[url]http://www.teotwawki.nl[/url]
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik zie, om eerlijk te zijn, ook niet echt in wat er zo brilliant is aan die nieuwe Deathspell omega. Het klinkt goed hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik hoor niks dat me totaal omver blaast. Of zelfs niks dat ik nog niet eerder heb gehoord.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Dat laatste klopt zeker niet. De manier waarop bijv. de riffs zijn opgebouwd en gespeeld laten een bepaalde diepte en originaliteit horen die ik nergens anders hoor, zeker niet bij een black metal band. Daarnaast kan ik me voorstellen dat de lengte van de plaat voor menigeen te lang is en daardoor de aandacht verslapt. Voorts staan er wel degelijk stukken op die je omver blazen, dat is ook een van de dingen die ik geniaal vind, dan weer arrogant traag voorslepend, dan weer allesomvermaaien, maar altijd met die typische riffs en strot, majesteus, intelligent en kwaadaardig als de pest.XnegativeX schreef:Ik zie, om eerlijk te zijn, ook niet echt in wat er zo brilliant is aan die nieuwe Deathspell omega. Het klinkt goed hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar ik hoor niks dat me totaal omver blaast. Of zelfs niks dat ik nog niet eerder heb gehoord.
Maar als ik zo het metalgezelschap pols zijn de meningen verdeeld. Allen vinden het óf heerschend goed, anderen gewoon goed maar horen de splendeur en het ongrijpbare op de een of andere manier niet. Juist het laatste album van DSO laat zien in hoeverre de band de rest van het bm gros is ontgroeit en hun oudere werk. Allicht vergt het gewoon wat tijd om de diepte van de composities te ontdekken, want er gebeurt toch aardig wat en dat is aan de oppervlakte niet meteen te horen.
Geloof me dat dit simpelweg een klassieker in de dop is.
En de man zal heersen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Dat is goed mogelijk natuurlijk. Ik heb hem dan ook nog niet zo goed geluisterd. Alleen 2 a 3 keer op MP3. En op MP3 mis je vaak nog de details.
Maar het kan ook zijn dat het jou toevallig heeft geraakt op een manier waarop het mij niet kan raken. Ik bedoel, dat gebeurt toch veel vaker. Ik vind Majestas leprosus van Mutiilation bijvoorbeeld ook een machtig album maar daar is ook lang niet iedereen het mee eens.
Maar het kan ook zijn dat het jou toevallig heeft geraakt op een manier waarop het mij niet kan raken. Ik bedoel, dat gebeurt toch veel vaker. Ik vind Majestas leprosus van Mutiilation bijvoorbeeld ook een machtig album maar daar is ook lang niet iedereen het mee eens.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Ik hoor er eerlijk gezegd ook niet de genialiteit in. Ik ben het ermee eens dat het een uitstekend doordachte en erg sterke plaat is, maar het predikaat geniaal vind ik wat ver gaan.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Dat is zeer goed mogelijk. Maar dan hebben we het over een zekere smaak of voorkeur denk ik. Of luister het op lp, dan beleef je toch een stuk meer dan op mp3 vermoed ik zo.XnegativeX schreef:Dat is goed mogelijk natuurlijk. Ik heb hem dan ook nog niet zo goed geluisterd. Alleen 2 a 3 keer op MP3. En op MP3 mis je vaak nog de details.
@Draconian, dit is dus precies of je het een predikaat geniaal geeft of niet. Maar het is zeker een schijf die moet groeien.
@iedereen, ga snel PORTAL luisteren en wees onder de indruk.
En de man zal heersen.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Ik ben dan ook niet bekend met het oudere werk van DSO, maar zo te horen klinkt dat echt totaal anders. Was Si Monvmentvm Reqvires, Circvmspice overigens niet het eerste deel van drie? Wanneer kunnen we een opvolger verwachten?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
- Hieronimus