Woa 2003
- disastercasper
- zwarte krijser
Ik heb ook enorm genoten, alleen was de warmte mij vaak iets te erg. gvd niet uit te houden. Het bier werd er een stuk minder lekker door. wat een ranzige plastic geur kwam er van die bekers af trouwens. Beste optredens waren voor mij:
Arch enemy
Amon Amarth
Bal-Sagoth (klote dat ze maar zo kort speelden)
Unleashed
Death Angel
Nevermore
Grave Digger
en last but not least: Satyricon/Nocturno Culto.
Op de heen- en terugweg geen last van files gehad alleen wat langzaamrijdend verkeer bij de wegopbrekingen.
alleen bleken we op de terugweg een kapotte uitlaat te hebben waardoor we na een tankstop ineens nauwelijks meer konden versnellen en na nog een pitstop de snelweg niet eens meer op konden komen omdat we in 10 seconden optrokken tot een snelheid van 20 km/u.
vervolgens de ADAC gebeld en ons laten wegslepen. we gingen rond 6 uur weg en verwachtten rond 10 uur in deventer te zijn. het werd uiteindelijk half 3 ofzo. maar al met al was t heel gaaf.
Arch enemy
Amon Amarth
Bal-Sagoth (klote dat ze maar zo kort speelden)
Unleashed
Death Angel
Nevermore
Grave Digger
en last but not least: Satyricon/Nocturno Culto.
Op de heen- en terugweg geen last van files gehad alleen wat langzaamrijdend verkeer bij de wegopbrekingen.
alleen bleken we op de terugweg een kapotte uitlaat te hebben waardoor we na een tankstop ineens nauwelijks meer konden versnellen en na nog een pitstop de snelweg niet eens meer op konden komen omdat we in 10 seconden optrokken tot een snelheid van 20 km/u.
vervolgens de ADAC gebeld en ons laten wegslepen. we gingen rond 6 uur weg en verwachtten rond 10 uur in deventer te zijn. het werd uiteindelijk half 3 ofzo. maar al met al was t heel gaaf.
I examine your Death
as I stab overhead
Your body cracks
and I Bathe in Blood
as I stab overhead
Your body cracks
and I Bathe in Blood
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
maakt niet eens uit wie er allemaal komt, wacken gevoel is fantastischMeltdown schreef:Misschien dat ik volgend jaar ook wel ga. Dissection en Opeth waren volgens mij al geboekt? Goede kans op een heerschende line-up in dat geval.
en volgend jaar zal dissection, opeth, overkill en nog wat leuke zooi er staan, nog niet 100 procent bevestigd
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
de eerste wackenklikjes stromen binnen hier. Enkele daarvan wil ik u niet onthouden. Let wel, ik heb ( ja, flauw...) de kopfen van mijn mede-wackeners wel effe weggegumd, omdat het geen mensen van Metalfan zijn en ik niet zomaar andermans foto`s op `t www wil verspreiden....

De hitte neemt af, wij leven op
.

no comment...

eveneens geen commentaar!

uiteraard ben ik het lijdend voorwerp gedurende de waterbattles.

zomaar wat volk

de heren relaxen, de vrouwen doen de arbeid...

De hitte neemt af, wij leven op

no comment...

eveneens geen commentaar!

uiteraard ben ik het lijdend voorwerp gedurende de waterbattles.

zomaar wat volk

de heren relaxen, de vrouwen doen de arbeid...
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
Mijn hoogtepunten ook maar even dan:
Bal-Sagoth: Ondanks de ongelofelijk overdreven zanger een heel gaaf optreden.
Cannibal Corpse: Ondanks de censuur weer heerlijk bruut!
Death Angel: Zoals altijd een feest. Alleen mogen ze dat Frolic Trough The Park nummer wel ns schrappen van hun setlist.
Destruction: Echt het beste optreden dat ik van hun heb gezien, wat een geweldige sfeer!
Hypocrisy: Heel degelijk en leuk optreden.
Mayhem: Muziekaal bagger, maar heb echt zitten lachen om de belachelijke toeren van die zanger.
Satyricon ft. Nocturno Culto: Hoewel ik de eerste paar nummers niet heb gezien vond ik het wel het beste van heel Wacken, ook de Darkthrone nummers waren super. Alleen vind ik Satyr nogal als een springerig rocksterretje overkomen.
Unleashed: OERdegelijke old school zweedse death metal. En een leuke Evil Dead cover. DEATH METAL VICORY!
Verder niet veel mensen van hier gezien. Alleen Hmaster, Psyciabladibla, Sai en zwarte krijser. Ohja, en Avril.
Bal-Sagoth: Ondanks de ongelofelijk overdreven zanger een heel gaaf optreden.
Cannibal Corpse: Ondanks de censuur weer heerlijk bruut!
Death Angel: Zoals altijd een feest. Alleen mogen ze dat Frolic Trough The Park nummer wel ns schrappen van hun setlist.
Destruction: Echt het beste optreden dat ik van hun heb gezien, wat een geweldige sfeer!
Hypocrisy: Heel degelijk en leuk optreden.
Mayhem: Muziekaal bagger, maar heb echt zitten lachen om de belachelijke toeren van die zanger.
Satyricon ft. Nocturno Culto: Hoewel ik de eerste paar nummers niet heb gezien vond ik het wel het beste van heel Wacken, ook de Darkthrone nummers waren super. Alleen vind ik Satyr nogal als een springerig rocksterretje overkomen.
Unleashed: OERdegelijke old school zweedse death metal. En een leuke Evil Dead cover. DEATH METAL VICORY!

Verder niet veel mensen van hier gezien. Alleen Hmaster, Psyciabladibla, Sai en zwarte krijser. Ohja, en Avril.
- Iced Earth
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Wacken was gaaf, maar; wat hebben Duitsers toch een slechte smaak in muziek en wat zijn het überirritante buren op de camping... aan vier kanten wel te verstaan... Verder was Death Angel helemaal geweldig en verder echt superdruk op het festivalterrein dit jaar, dus de Biergarten was meer dan welkom!! Al met al, lekker weer, heerlijk gezwommen en volgend jaar een geluidsdichte camper mee!!
- zwarte krijser
- zwarte krijser
- zwarte krijser
De dag voordat Wacken begon was het festival ook helemaal uitverkocht. In tegenstelling tot vorig jaar.Cooma schreef:Wacken was gaaf, maar; wat hebben Duitsers toch een slechte smaak in muziek en wat zijn het überirritante buren op de camping... aan vier kanten wel te verstaan... Verder was Death Angel helemaal geweldig en verder echt superdruk op het festivalterrein dit jaar, dus de Biergarten was meer dan welkom!! Al met al, lekker weer, heerlijk gezwommen en volgend jaar een geluidsdichte camper mee!!

ze hoorden niet bijelkaar nee, maar het waren allemaal Duitsers. En mijn tolerantie grens is iid erg laag, maar of het nou nodig is om om 8 s ochtends <stipt 8 uur!!> met z'n vieren een wedstrijdje te gaan doen wiens brakke radio het hards kan <ELKE DAG> vind ik nou ook niet echt nodig.zwarte krijser schreef:Dat is statistisch gezien niet waarschijnlijk dat t allemaal klootzakken waren, zeker als ze niet bij elkaar hoorden.
Ik vind t dan aannemelijker dat het aan jouw tolerantie ligt.
Godver wat een heerschend begin als ze allemaal ook echt bevestigd zouden worden!Iced Earth schreef:Ze hadden op de Wacken site op dat forum idd een lijstje met bands voor 2005 staan:
Vielleicht 2005:
Dissection
Edguy
Hammerfall
Iron Maiden
Macabre
Opeth
Overkill
Zou een leuke start van de lineup zijn
De helft van die bands alleen al zijn de moeite waard om voor naar Wacken af te reizen als ze de line-up zouden vormen!

Ik krijg dus behoorlijk veel zin om volgend jaar ook te gaan, maar het enige grote probleem is dat ik (nog) niemand heb om mee te gaan. Vijf dagen alleen is ook maar niks. Eén van de nadelen als je geen metal-waarderende vriendenkring hebt..
Hêhêh, vishandel Berekoek.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Leer je mensen kennen, spreek met wat mensen van internet af?Meltdown schreef:[..]
Godver wat een heerschend begin als ze allemaal ook echt bevestigd zouden worden!
De helft van die bands alleen al zijn de moeite waard om voor naar Wacken af te reizen als ze de line-up zouden vormen!![]()
Ik krijg dus behoorlijk veel zin om volgend jaar ook te gaan, maar het enige grote probleem is dat ik (nog) niemand heb om mee te gaan. Vijf dagen alleen is ook maar niks. Eén van de nadelen als je geen metal-waarderende vriendenkring hebt..
Ik ben daar overigens geen kanidaat voor.

Maar wat de line up ook is, ik bestel binnenkort mijn kaartje toch al.
Alsof je na 8 uur nog in je nest kon blijven liggen van de hitte. Ik werd er om een uur of 7, half 8 wel uitgestoomd al.Cooma schreef:[..]
ze hoorden niet bijelkaar nee, maar het waren allemaal Duitsers. En mijn tolerantie grens is iid erg laag, maar of het nou nodig is om om 8 s ochtends <stipt 8 uur!!> met z'n vieren een wedstrijdje te gaan doen wiens brakke radio het hards kan <ELKE DAG> vind ik nou ook niet echt nodig.
- Iced Earth
- disastercasper
-
- Contacteer:
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik heb geen stokwolk gezien bij slayer toenMetalTuupLimburg schreef:[..]
écht niet, vorig jaar hing tijdens Slayer een stofwolk over het hele terrein en was nergens meer lucht vandaan te halen. Zo erg was het dit jaar gelukkig nog net niet
ik heb ook geen geluid gehoord bijna
was een aanfluiting
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
JAAAAGr. Dracula schreef:[..]
idem!
Gelukkig maakte Vader het vervolgens meer dan goed!

ik zal Vader nooit meer zo goed zien
dat was hard en lekker zeg toen

- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Nou, ik vermaakte mij best, alleen de hitte was killing. Na Vader ben ik ook volledig nok gegaan. Kon nog net op tijd richting tent kruipen voordat de stoppen uitsloegen.Kristof schreef:[..]
JAAAA![]()
ik zal Vader nooit meer zo goed zien
dat was hard en lekker zeg toenpersoonlijk had ik totaal niet naar mijn zin op wacken dat jaar, maar na Vader was ik toch nog blij
Maar het was een hemuls voorkomen. Ik geloof at die lui zelf er ook een beetje van stonden te kijken.
Perhaps you should try the morgue
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ik heb me daarna lam gezopen op onkel tom, en wacken was alsnog geslaagd, dankzij tom en Vader!Gr. Dracula schreef:[..]
Nou, ik vermaakte mij best, alleen de hitte was killing. Na Vader ben ik ook volledig nok gegaan. Kon nog net op tijd richting tent kruipen voordat de stoppen uitsloegen.
Maar het was een hemuls voorkomen. Ik geloof at die lui zelf er ook een beetje van stonden te kijken.
es gibt kein bier auf hawai!
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes