Ja, ik zag het al ja, en scheld niet zo jij barbaar

Het is NAAST centraal. Centrum dus.Suncross schreef:zijn jullie in Grolle allemaal zo snugger?
Maar die Mafkees is goed te doen zegt men.
Hoef je alleen terug naar R'dam Centraal, is nog betaalbaar ook met de taxi. Sowieso gaat de laatste trein vet laat.
en het tukken daar zelf kost je maar een 10tje incl ontbijt.
Ik heb het wel eens andersom moeten doen. Lopen van Baroeg naar centraal, omdat de laatste trein al pleite was.Suncross schreef:Lopen van Centraal naar de Baroeg doe je ongeveer 3 berovingen, 31 bedelaars en 4x klappen van maroks over.
Wat dacht je van de trein? Red je makkelijk.Falkh schreef:[..]
hmm toch maar een doosje instant Skinheads kopen dan, met de taxi wel te doen? dus niet dat ik een hartkramp krijg van de rekening.
de laatste trein vanaf R'dam lombardijen naar centraal gaat redelijk laat, en met de taxi ben je afhankelijk van de eerlijkheid van de chauffeur 10-20 euro kwijt. (Soms rijden ze niet via de erasmusbrug maar vinden ze het nodig de a16 te nemen). Het zal een km of 10 zijn.Falkh schreef:[..]
hmm toch maar een doosje instant Skinheads kopen dan, met de taxi wel te doen? dus niet dat ik een hartkramp krijg van de rekening.
Suncross schreef:Lopen van Centraal naar de Baroeg doe je ongeveer 3 berovingen, 31 bedelaars en 4x klappen van maroks over.
kankerzooi, ga ik naar lowlands toe.unique leader schreef:
Zo'n gastje als Robgoroth zegt dit waarschijnlijk omdat het de nieuwe "trend" is om Nargaroth af te zeiken. Het is waarschijnlijk niet meer underground genoeg voor hem. Grote kans dat een album als "Black Metal ist Krieg" door hem een paar weken geleden nog de hemel in geprezen werd, maar waarschijnlijk werd ie daarvoor uitgelachen door een aantal stoere echte Black Metals die Kanwulf maar een vieze gothicnicht vonden.Demorpheus schreef:[..]
dat klopt, maar hij heeft wel gelijk
zeg als je mij geld toe geeft wil ik wel gaan hoorNecroNoud schreef:[..]
Zo'n gastje als Robgoroth zegt dit waarschijnlijk omdat het de nieuwe "trend" is om Nargaroth af te zeiken. Het is waarschijnlijk niet meer underground genoeg voor hem. Grote kans dat een album als "Black Metal ist Krieg" door hem een paar weken geleden nog de hemel in geprezen werd, maar waarschijnlijk werd ie daarvoor uitgelachen door een aantal stoere echte Black Metals die Kanwulf maar een vieze gothicnicht vonden.
Resultaat: Robgoroth neemt dit gedrag over, en komt een slap cliché excuus: al kreeg ik geld toe, ik ga nog niet. Zeg nou gewoon dat je niet mag van je moeder, of dat je te bang bent.
Ik mag niet van m'n moeder en ik ben te bang.NecroNoud schreef:[..]
Zo'n gastje als Robgoroth zegt dit waarschijnlijk omdat het de nieuwe "trend" is om Nargaroth af te zeiken. Het is waarschijnlijk niet meer underground genoeg voor hem. Grote kans dat een album als "Black Metal ist Krieg" door hem een paar weken geleden nog de hemel in geprezen werd, maar waarschijnlijk werd ie daarvoor uitgelachen door een aantal stoere echte Black Metals die Kanwulf maar een vieze gothicnicht vonden.
Resultaat: Robgoroth neemt dit gedrag over, en komt een slap cliché excuus: al kreeg ik geld toe, ik ga nog niet. Zeg nou gewoon dat je niet mag van je moeder, of dat je te bang bent.
Ja, dat vinden veel mensen van jou ook.Robgoroth schreef:Nee, ik heb hele andere redenen waarom ik niet naar Nargaroth zou gaan. Ik ga echter niet voor de zoveelste keer uitleggen wat die reden nou is. Ik vind hem slechts een kansloze patser.
- termen als "Fuck Off Nowadays Black Metal";NecroNoud schreef:[..]
Ja, dat vinden veel mensen van jou ook.
Ik zou graag je reden willen weten, ik heb 'm hier nog nooit gelezen.
Je post hier toch al zoveel, kun je ook nog wel een keer verklaren waarom je niet naar Nargaroth gaat (al krijg je geld toe).
Eerlijk is eerlijk.... dat is dan wel weer erg ruig, haha.Robgoroth schreef:[..]
- traangas richting het publiek werpen indien het je niet aanstaat;