Ik denk dat een snare bijna net zo kenmerkens kan zijn als het stemgeluid van iemand. Ik kan echt afknappen op een drumsound, puur op basis van een snaredrum, haha. Blijft een kwesie van smaak natuurlijk.Gr. Dracula schreef:[..]
hmm..daar heb ik niet zo`n last van, eigenlijk. Misschien heb jij wel snare-gevoelige oren?
Deathmetal
Gitarist [url=http://www.triple7.nl]Triple 7[/url] en [url=http://www.gridlock.nu]GridLock[/url]
Re: Daethmetal
je vindt het zeker kinder8ig als ik zeg dat er een fout in de topictitel zit...?Plaag schreef:Omdat er voor grote genres als black metal en ook powermetal aparte topics zijn, mag death metal natuurlijk niet achterblijven.
Death metal is een genre met vreselijk veel verschillen in stijlen, opvattingen, bands, kortom genoeg om over te lullen. Het verbaast me dat er niet allang een death metal topic is.
Handig om om te beginnen te melden dat IMMOLATION deze maand de studio in gaat om de opvolger van Unholy Cult op te nemen. De release moet in oktober zijn.
En dan nog roepen dat ik een blekkie ben.
anywayz, death metal
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
++ my sinful glare at nothing holds thoughts of death behind it
skeletons in my mind commence tearing at my sanity
vessels in my brain carry death until my birth
come and die with me forever, share insanity ++
De bands die je noemt zijn ok, nu je woordkeuze nogQuoVadis schreef:[..]
je vindt het zeker kinder8ig als ik zeg dat er een fout in de topictitel zit...?
anywayz, death metalis geweldig: de snelheid, de teksten... wrrrreeeeed! deathmetal die ik luister: Deicide, Cannibal Corpse, Arch Enemy, Morbid Angel...

Heerschen en laten Heerschen!
mja, ben een ander forum gewend zeg maarKilljoy schreef:[..]
De bands die je noemt zijn ok, nu je woordkeuze nog

- XnegativeX
- Contacteer:
Alleen bands opnoemen waar je 3 mp3's van op je computer hebt staan is natuurlijk kansloos.QuoVadis schreef:[..]
je vindt het zeker kinder8ig als ik zeg dat er een fout in de topictitel zit...?
anywayz, death metalis geweldig: de snelheid, de teksten... wrrrreeeeed! deathmetal die ik luister: Deicide, Cannibal Corpse, Arch Enemy, Morbid Angel...
- Black_Goddess
- Contacteer:
Ahum, je noemt wel namen die iedereen al kent.QuoVadis schreef:[..]
Makkers staakt uw wild geraas
het is kinderachtig om kinderachtig als kinder8ig te schrijven....QuoVadis schreef:[..]
om over anywayz nog maar te zwijgen
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
GODVERDOMME!!!
Hoeren in het HOERENtopic ja?! Stelletje schavuiten!!!
Ontopic: richt u eens tot Serpens Aeon. Uit ( wederom ) Amerika afkomstig tuig dat in 2003 hun debuut Dawn of Kouatl over ons heen trachtte te spuwen.
Serpens Aeon huisvest 2 ex-leden van the Chasm en maakt vrij technische ( bij vlagen aan Death-herinnerende) mid-tempo deathmetal. Hoewel er snelheidsuitspattingen in de nummers geregeld terugkeren legt Serpens Aeon zich voornamelijk toe op de kwaliteit van hun muziek en doet qua snelheid een stapje terug, over het algemeen genomen. Geen blind gebeuk, maar met zorgvuldigheid geproduceerde riffs, solo`s en grunts.
Echter zorgen de nodige tempoafwisselingen, interessante gitaarpassages en alles behalve monotoon gebrul ervoor dat de band gedurende de 7 tracks een hele belevenis wordt.
Hoeren in het HOERENtopic ja?! Stelletje schavuiten!!!
Ontopic: richt u eens tot Serpens Aeon. Uit ( wederom ) Amerika afkomstig tuig dat in 2003 hun debuut Dawn of Kouatl over ons heen trachtte te spuwen.
Serpens Aeon huisvest 2 ex-leden van the Chasm en maakt vrij technische ( bij vlagen aan Death-herinnerende) mid-tempo deathmetal. Hoewel er snelheidsuitspattingen in de nummers geregeld terugkeren legt Serpens Aeon zich voornamelijk toe op de kwaliteit van hun muziek en doet qua snelheid een stapje terug, over het algemeen genomen. Geen blind gebeuk, maar met zorgvuldigheid geproduceerde riffs, solo`s en grunts.
Echter zorgen de nodige tempoafwisselingen, interessante gitaarpassages en alles behalve monotoon gebrul ervoor dat de band gedurende de 7 tracks een hele belevenis wordt.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
tja, that's meRascul schreef:[..]
"mijn favoriete rappers"
"numetal"
Tsja...

ik heb:telluriet schreef:[..]
Alleen bands opnoemen waar je 3 mp3's van op je computer hebt staan is natuurlijk kansloos.
Deicide: Serpents Of The Light; Scars Of The Crucifix; When Satan Lives
Cannibal Corpse: The Wretched Spawn; Tomb Of The Mutilated
Arch Enemy: Black Earth; Burning Bridges
Morbid Angel: Heretic

ja... maar doet dat iets af aan het feit dat ik de muziek ken?telluriet schreef:Je bedoelt dat je die op de computer hebt?
cd's kopen ook... wat maakt dat nou uit? downloaden is goedkoper en makkelijker, en je hebt dezelfde muziek die op een cd staat (weliswaar van iets mindere kwaliteit... )telluriet schreef:[..]
Het nut van patsen welke mp3's je wel niet hebt ontgaat mij in z'n geheel. Downloaden kan elke lul wel.
Heb je zelf wel door hoe dom deze opmerking is?QuoVadis schreef:[..]
cd's kopen ook... wat maakt dat nou uit? downloaden is goedkoper en makkelijker, en je hebt dezelfde muziek die op een cd staat (weliswaar van iets mindere kwaliteit... )
Die hele opmerking bevestigt al mijn vooroordelen die ik bij het zien van je stakkerige cu2 over je had. Ik verspil er verder geen woorden meer aan, kansloos.
ok, daar heb je een punt.Rascul schreef:Kopen is een bewijs dat je wat over hebt voor de desbetreffende band/muziek
Eein kleine situatieschets:QuoVadis schreef:[..]
cd's kopen ook... wat maakt dat nou uit? downloaden is goedkoper en makkelijker, en je hebt dezelfde muziek die op een cd staat (weliswaar van iets mindere kwaliteit... )
Je zit in een bandje, je oefent tweemaal per week voor een absurd hoog bedrag bij een oefenruimte. Na lang oefenen heb je eindelijk 7 ferme nummers weten te componeren. Je vindt een klein labeltje dat wel iets in je bandje ziet, en je cd's worden geperst. Het kost je een fortuin, en je moet de cd limiteren tot slechts 500, omdat je limiet niet verder toereikend is. Jij en je bandleden hebben een tijd gespaard om toch die 500 cd's geperst te laten worden. Vervolgens rotten die cd's jarenlang weg omdat iedereen jouw muziek maar gewoon download. Je zit nog tijden met een schuld, en die 500 cd's die je aan de straatstenen nog niet kwijtraakt. Fijn is dat!
Ik koop zoveel mogelijk, maar dat is niet veel. Ik probeer gewoon de bands waar ik van hou te supporten, en terecht.
Oh wacht! Jij luistert bands als Slipknot en Korn. Nee, ik snap het, die gaan er toch wel op vooruit, of je het nou koopt of niet.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- HellcommandeR
Ik wil toch altijd graag wel de teksten en het artwork erbij hebben. Dat die popbandjes nu 3 velletjes als boekje hebben kan ik me voorstellen dat je het download, maar bij metal cd`s krijg je tenminste waar voor je geld, dus als jij een metalfan bent koop je gewoon de cd`s en ga je niet branden anders ben ik genoodzaakt je bij B.R.E.I.N. aan te geven!QuoVadis schreef:[..]
Edit: Wie kan mij nog even echt keigoede onbekende bands aanraden, ik hou zelf namelijk niet zo van dat gore-gebeuren maar meer in het straatje van Angelcorpse,Morbid Angel en Nile.
kansloos je stopwoordje ofzo?telluriet schreef:[..]
Heb je zelf wel door hoe dom deze opmerking is?
Die hele opmerking bevestigt al mijn vooroordelen die ik bij het zien van je stakkerige cu2 over je had. Ik verspil er verder geen woorden meer aan, kansloos.

Zo duur is het allemaal niet. En loop niet zo moralistisch te doen man.Robgoroth schreef:[..]
Eein kleine situatieschets:
Je zit in een bandje, je oefent tweemaal per week voor een absurd hoog bedrag bij een oefenruimte. Na lang oefenen heb je eindelijk 7 ferme nummers weten te componeren. Je vindt een klein labeltje dat wel iets in je bandje ziet, en je cd's worden geperst. Het kost je een fortuin, en je moet de cd limiteren tot slechts 500, omdat je limiet niet verder toereikend is. Jij en je bandleden hebben een tijd gespaard om toch die 500 cd's geperst te laten worden. Vervolgens rotten die cd's jarenlang weg omdat iedereen jouw muziek maar gewoon download. Je zit nog tijden met een schuld, en die 500 cd's die je aan de straatstenen nog niet kwijtraakt. Fijn is dat!
Ik koop zoveel mogelijk, maar dat is niet veel. Ik probeer gewoon de bands waar ik van hou te supporten, en terecht.
Oh wacht! Jij luistert bands als Slipknot en Korn. Nee, ik snap het, die gaan er toch wel op vooruit, of je het nou koopt of niet.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
Angelcorpse en Nile ken ik niet, maar ik denk dat als je Morbid Angel gaaf vindt, je Blood Red Throne ook wel kunt waarderen. Ook erg zware Death Metal, zoals Morbid Angel op bijvoorbeeld Domination.HellcommandeR schreef:[..]
Ik wil toch altijd graag wel de teksten en het artwork erbij hebben. Dat die popbandjes nu 3 velletjes als boekje hebben kan ik me voorstellen dat je het download, maar bij metal cd`s krijg je tenminste waar voor je geld, dus als jij een metalfan bent koop je gewoon de cd`s en ga je niet branden anders ben ik genoodzaakt je bij B.R.E.I.N. aan te geven!
Edit: Wie kan mij nog even echt keigoede onbekende bands aanraden, ik hou zelf namelijk niet zo van dat gore-gebeuren maar meer in het straatje van Angelcorpse,Morbid Angel en Nile.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- HellcommandeR
- HellcommandeR
Blood Red Throne heb ik een cd`tje van, hun eerste plaat, is wel goed, maar niet echt een topper.Robgoroth schreef:[..]
Angelcorpse en Nile ken ik niet, maar ik denk dat als je Morbid Angel gaaf vindt, je Blood Red Throne ook wel kunt waarderen. Ook erg zware Death Metal, zoals Morbid Angel op bijvoorbeeld Domination.
Lijstje:HellcommandeR schreef:[..]
Diabolic
Behemoth
Vader
Hate Eternal
Nephasth
Ravager
Krisiun
Origin (oké, niet echt Death, maar boeiend)
Unholy Ghost
Divine Rapture
Hate
Daar kan je voorlopig wel even mee vooruit
Makkers staakt uw wild geraas
- HellcommandeR
- HellcommandeR
- Forseti's Justice
dat zal die prutsbandjes leren, de markt is toch allang verzadigd.Robgoroth schreef:[..]
Eein kleine situatieschets:
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik krijg net van Rascul een mp3 van Nephasth toegestuurd.
http://www.mightymusic.dk/media/01%20Da ... wledge.mp3
Echt gaaf, eerste vergelijking is Krisiun - Black Force Domain, met een betere productie, en een Morbid Angel-achtig kantje eraan. Klinkt echt vet!
Jammer van de bassdrums alleen, ik heb liever knallen in plaats van tikjes, maar dat valt al met al nog wel mee.
http://www.mightymusic.dk/media/01%20Da ... wledge.mp3
Echt gaaf, eerste vergelijking is Krisiun - Black Force Domain, met een betere productie, en een Morbid Angel-achtig kantje eraan. Klinkt echt vet!
Jammer van de bassdrums alleen, ik heb liever knallen in plaats van tikjes, maar dat valt al met al nog wel mee.
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer: