Samoht Slegov schreef:Paria was wel goed, vooral het 3e nummer was echt een wereldnummer
Lugubre was echt zwaar ruk, het geluid was kut, de zanger kwam maar net boven die muziek uit en het leek net alsof ze er niet echt veel zin in hadden
Nargaroth was (naar mijn bescheiden mening) echt geweldig, het geluid was ineens een stuk beter en kanwulf had er ook duidelijk zin.
Alleen wat een kneus is die gast, kreeg die de stage deur niet open, stond er vet aan te trekken terwijl het eens schuifdeur was. Loopt ie via de voorkant van het podium om.
Komt zn gitarist en die schuift m zo open (die zal nu wel ontslagen zjin door kanwulf)
Ik denk het ook, want die opzwepende riff in "The day Burzum killed Mayhem" wist ie zich kennelijk ook niet meer te herinneren. Dat was een behoorlijke afgang. Maar goed, het optreden was erg vet. Zeer goede songkeuze mag ik wel zeggen, en het duurde allemaal veel langer dan k verwacht had.
setlist (niet alles in goede volgorde)
1. Intro (van Herbstleyd, gedeeltelijk)
2. Black Metal ist Krieg
3. Karmageddon
?. Abschiedsbrief des Prometheus
?. I burn for you (Root cover, Kanwulf met duits accent: "I am not santa claus but I burn for you!)
?. Nieuw nummer van de opkomende cd (klonk erg vet!)
?. Herbstleyd (gedeeltelijk)
?. The day Burzum killed Mayhem
9. Possessed by Black Fucking Metal
10. Vom traum die menschheit zu töten
Oh ja en nog iets, op een gegeven moment had Kanwulf het over "those fucking mexican rice eaters". Maar eten mexicanen wel rijst?