Ik hoop van niet! Morgen ff afwachten hoe t gaat, en anders maar naar de dokter.Killjoy schreef:[..]
Heb ik je besmet??
Six feet under + Imbolc + Sepsis in Bussum
- Dark Angel
imbolc was zeker een gave verrassing!! en six feet under heeft mij live ook overtuigt!!telluriet schreef:Gave avond!
Leuke bands, al heb ik Sepsis wel beter zien spelen. Leuke mensen ontmoet, waaronder Cooma, Propain en Broeinest (ik had je heel anders verwacht, haha)
Imbolc was een gave verassing, en Six Feet Under wist me live zeker te overtuigen!
Ben nu te moe om meer te typen hehe
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y43/fetusgirl/storm.jpg[/img]
- Dark Angel
laten we hopen dat het mee zit en er snel weer een ander metal concert komt in bussumbroeinest schreef:Zeer geslaagde avond. redelijk veel mensen, bands speelde goed, goede sfeer en veel bekende en bier! Zeker voor herhaling vatbaar!
[img]http://i2.photobucket.com/albums/y43/fetusgirl/storm.jpg[/img]
- fetuskiller
- Contacteer:
pfff ff denken...telluriet schreef:Wat was (zo ongeveer) de setlist van Six Feet Under. Een aantal mensen zijn daar benieuwd naar en ik kan me alleen Revenge of the Zombies herinneren.
Een aantal nummers herkende ik verder wel maar de namen ben ik kwijt.
in willekeurige volghorde:
Amerika the brutal
No warning shot
Lycanthrophy
When skin turns blue
Human target
The day the dead walked
Feasting on the blood of the insane
Murdered in the bassment
en veel meer kan ik me ook niet herinneren!
maar het was een zeer vette avond moet ik zeggen Six feet under was helemaal te gek, Imbolc vond ikook erg gaaf, en Sepsis deed het vele malen beter als vorig jaar met inhume
- Dark Angel
-
- fetuskiller
- Contacteer:
Het was best leuk een aantal dingen daar gelaten.. Sepsis speelde aardig, ze gaan vooruit, jammer dat zanger Joost het wat zwaar had! Imbolc was voor mij verrassend beter geworden. Heb ze al een tijdje niet meer live gezien en echt stukken beter. Vooral het eerste nummer klonk erg goed. Ze spelen vrij strak, alleen niet helemaal mijn smaak. Dat de bassiste op vakantie was vond ik ook een pre, deze jongen bewoog tenminste, laat r maar lekker op vakantie blijven. 
Six Feet Under speelde eindelijk weereens stevig en vrij goed, al vond ik de arrogantie er wel afstralen, gelukkig maakt dat voor de muziek niet veel uit. Jammer was dat er een Rotterdamse mongool het nodig vond om iedereen en alles om zich heen om te maaien, incl. mensen van de zaal die glazen ophaalden, tafels en gewoon mensen die stonden te kijken. Deze jongen had ik graag een barkrukje in z'n nek gelegd, want ook achteraf bleek hij niet voor rede vatbaar. Blijf voortaan lekker in Rotterdam, zou ik zeggen.
Verder waren er ook nog veel gezellige mensen en was het een prima avondje!

Six Feet Under speelde eindelijk weereens stevig en vrij goed, al vond ik de arrogantie er wel afstralen, gelukkig maakt dat voor de muziek niet veel uit. Jammer was dat er een Rotterdamse mongool het nodig vond om iedereen en alles om zich heen om te maaien, incl. mensen van de zaal die glazen ophaalden, tafels en gewoon mensen die stonden te kijken. Deze jongen had ik graag een barkrukje in z'n nek gelegd, want ook achteraf bleek hij niet voor rede vatbaar. Blijf voortaan lekker in Rotterdam, zou ik zeggen.
Verder waren er ook nog veel gezellige mensen en was het een prima avondje!
- fetuskiller
- Contacteer:
- Frituurmaster
- Contacteer:
- inageandsadness
- Contacteer:
Ik ben lifetime fan, dus niet fucken ja!Cooma schreef:Die bassiste van Imbolc kan alleen maar rondjes draaien met r haar, soms is t in de maat, verder staat ze 'mooi' te zijn en zo bijzonder vind ik r niet spelen. Oja, en ik vind t een doos.
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]
Dan moet hje niet een grote gitaar kopen, maar zo'n kindermodelCooma schreef:Haha, beste stuurlui staan aan wal, he? Ik kan zelf helemaal niet bassen!! En daarbij, áls ik al de moeite en discipline op zou kunnen brengen ga ik wel gitaar spelen en geen bas.

Sorry, ben aan de weed momenteel

Heerschen en laten Heerschen!
-
-
-
Ik ken hem goed. Is jaren een goeie maat van me geweest. Nu echter, sinds hij bij die motorvereniging zit en te veel zuipt, wordt het wel een vervelend mannetje. kan de dames in het metalcafe niet met rust laten en probeert elke keer de avond te verzieken.Propain76 schreef:[..]
klopt ja
Helaas, heb hem altijd gekend als een goeie gast maar nu is het een stuk minder met hem.
I serve only one master. His name is darkness.
-
door Cooma: Jammer was dat er een Rotterdamse mongool het nodig vond om iedereen en alles om zich heen om te maaien, incl. mensen van de zaal die glazen ophaalden, tafels en gewoon mensen die stonden te kijken. Deze jongen had ik graag een barkrukje in z'n nek gelegd, want ook achteraf bleek hij niet voor rede vatbaar. Blijf voortaan lekker in Rotterdam, zou ik zeggen.
(Ik heb die knaap ook het gat van de deur gewezen. Hij was zo stom om mij ook een beuk te verkopen. Dat koste hem een enkele reis uitgang.)
nammtar666
(Ik heb die knaap ook het gat van de deur gewezen. Hij was zo stom om mij ook een beuk te verkopen. Dat koste hem een enkele reis uitgang.)
nammtar666
I serve only one master. His name is darkness.
- fetuskiller
- Contacteer:
Dat heb je goed gedaan danNAMMTAR666 schreef:door Cooma: Jammer was dat er een Rotterdamse mongool het nodig vond om iedereen en alles om zich heen om te maaien, incl. mensen van de zaal die glazen ophaalden, tafels en gewoon mensen die stonden te kijken. Deze jongen had ik graag een barkrukje in z'n nek gelegd, want ook achteraf bleek hij niet voor rede vatbaar. Blijf voortaan lekker in Rotterdam, zou ik zeggen.
nammtar666