The Gathering speciale show, 15-10-2004
The Gathering speciale show, 15-10-2004
The Gathering
15-10-2004
Mezz Zaal (Breda)
21.45 uur (doors open 21.00 uur)
15,- euro (vvk is reeds gestart)
Speciale audiovisuele show!
Nederlands meest prominente rockband, The Gathering, heeft het al 15 jaar druk! Door de zoetgevooisde stem van mooie, charismatische zangeres Anneke van Giersbergen wist de band de bovenste regionen van de Nederlandse pop te bereiken. In januari van dit jaar kwam het recente semi-akoestische meesterwerk Sleepy Buildings uit, dat binnen een week in vrijwel alle Europese hitlijsten belandde. De belangstelling voor het indrukwekkende, soms psychedelisch aandoend repertoire vol emoties en experiment, is wereldwijd overweldigend.
------
Ik ga hier wel zijn, nog meer mensen toevallig?
15-10-2004
Mezz Zaal (Breda)
21.45 uur (doors open 21.00 uur)
15,- euro (vvk is reeds gestart)
Speciale audiovisuele show!
Nederlands meest prominente rockband, The Gathering, heeft het al 15 jaar druk! Door de zoetgevooisde stem van mooie, charismatische zangeres Anneke van Giersbergen wist de band de bovenste regionen van de Nederlandse pop te bereiken. In januari van dit jaar kwam het recente semi-akoestische meesterwerk Sleepy Buildings uit, dat binnen een week in vrijwel alle Europese hitlijsten belandde. De belangstelling voor het indrukwekkende, soms psychedelisch aandoend repertoire vol emoties en experiment, is wereldwijd overweldigend.
------
Ik ga hier wel zijn, nog meer mensen toevallig?
It is my job as a human being to let my ignorance take control
- toffe_ellende
Omschrijving van de Mezz site, lol Maar ze zingt inderdaad goed hoor.toffe_ellende schreef:haha.. zo charismatisch is Van Giersbergen nu ook weer niet. Een goede zangeres wel.
Ach, ik vind het oude werk wel leuk, maar de evolutie naar het nieuwe werk toe zeker weten nog leuker. Met deze speciale show, en dat het dichtbij is, ga ik wel even kijken ja.
It is my job as a human being to let my ignorance take control
- toffe_ellende
- Lord Leuber
- Contacteer:
ze leren eerst maar weer eens muziek in het verlengde van Mandylion te maken. Hoeft niet terug naar Downfall of soortgelijk maar niet van dat softe nergens op slaande geneuzel. Als het nou nog goed was, prima...maar die laatste 3 of 4(?) CD's vond ik persoonlijk echt een grote stap terug. Ze hoeven van mij echt niet per se metal of zelfs rock te maken...maar een beetje kwaliteit. (sorry voor de frustratie)