Black Metal Topic 2
- XnegativeX
- Contacteer:
Dat trek ik ook niet in twijfel. Zo was de opmerking niet bedoelt. Ik had hem alleen nog niet zo meegemaakt. Maar ik ken hem dan niet zo heel goed.
Maar als je die opmerking basseerd op het feit dat hij de wereld niet zo vrolijk inziet dan ben ik waarschijnlijk ook erg true in jou ogen.
Maar als je die opmerking basseerd op het feit dat hij de wereld niet zo vrolijk inziet dan ben ik waarschijnlijk ook erg true in jou ogen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
het zou stom zijn het alleen daarop te baseren natuurlijk. Nee ik heb vele discussies met hem gehad, ik heb vele discussies tussen hem en andere personen gezien en af en toe bewijst hij het tegendeel van zijn standpunten en dat vind ik dan toch vreemd. en ik blijf het vreemd vinden dat hij zn dikke jas aanhoudt bij concerten en vervolgens geen spier verrekt. Dan denk ik 'kom op joh, neem een biertje, doe gezellig' maar daar houdt hij dan niet van.XnegativeX schreef:Dat trek ik ook niet in twijfel. Zo was de opmerking niet bedoelt. Ik had hem alleen nog niet zo meegemaakt. Maar ik ken hem dan niet zo heel goed.
tuuut tuut tuut tuuut tuuut
- XnegativeX
- Contacteer:
- Samoht Slegov
- Samoht Slegov
- ruben somewhere online
Meeslepend, ziek en luisterend doet het album als één groot nummer aan door dat pakkende sfeertje.telluriet schreef:
Gave CD. Leviathan - Tentacles of Whorror.
Het zijn de overgangen tussen de tracks die het 'm doen, echt een eng sfeertje heeft die CD.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- MindlessMayo
Hield..Morgeve schreef:[..]
Dan denk ik 'kom op joh, neem een biertje, doe gezellig' maar daar houdt hij dan niet van.
Hij was laatst weer begonnen met bier drinken..

lachen joh als die zat is.. en dan samen met H_K geweldig!
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
Heeft die Jaap "Karnivoor" toevallig ook in Wrath from Below gezeten? Zo ja, dan is z'n "true image" dus voor altijd verpest. Ik hoop dat ie dat zelf ook snapt.Morgeve schreef:[..]
mijne waren niet zo duuren dat is al heel lang geleden
@XNegativeX--> jammer dattie zich zo true voordoet in het echt, het is onder dat masker best een aardig ventje (ik ken hem nog van de middelbare school en nu woont hij ook in de buurt, dus kom hem nog wel hier en daar tegen)
Boudewijn / Nachtvorst van Haatstrijd is er ook zo een. Heb wel eens met hem gemaild toen ie nog net van Black Metal hield (speelde toen ook nog in een aantal ontiechelijk ontrue "Black Metal" bands). Hij kon toen volgensmij alleen nog maar zingen en doedelzak bespelen, ongeveer een jaar later kwam de eerste Haatstrijd demo uit. Nou toen was meneer de trueheid zelve, en hij zou wel eens beslissen wie zijn demo kreeg. Volgensmij wild hij dat ding ook nog in z'n eigen bloed gaan nummeren etc etc. Oftewel allerlei capriolen verzinnen om z'n troep aan de man te kunnen brengen.
Ik heb sindsdien ook nooit meer contact met hem gehad, misschien is hij wel heel erg veranderd, geen idee.
Ik heb laatst trouwens de "Satansplaag" ep beluisterd, en dat was best te pruimen.
De nummers zitten goed in elkaar, maar de productie vind ik niet helemaal geweldig. Als ik de intro hoor, dan verwacht ik dat het nummer daarna gaat knallen, maar dat doet het niet, het lijkt net of ik de bass boost van m'n discman heb uitgezet, maar dat is niet zo. Oftewel, het had iets uh...bombastischer (als dat het goeie woord is) mogen klinken.Svenson schreef:Iemand de nieuwe Cirith Gorgor al gehoord?
Terug van weg geweest
Ik heb hier nooit belachelijke uitspraken als "ik heb uit mijn bronnen vernomen" gedaan. Wat wil je nu? Dat ik die emails hier ga neerpleuren?Sater schreef:Check je bronnen nog maar een extra keer NecroNoud en bemoei je verder maar met je Nargarothsite, tenminste...dat was jij toch?
En ja, die Nargaroth site is door mij gemaakt? Wat heeft dat er mee te maken?
Heb je op zich wel gelijk in. Ik draai 'm daarom ook vaak op een behoorlijk volume, of ik luister 'm door een koptelefoon. Toen kwam het bij mij ook pas echt aan.Knevelaer schreef:[..]
De nummers zitten goed in elkaar, maar de productie vind ik niet helemaal geweldig. Als ik de intro hoor, dan verwacht ik dat het nummer daarna gaat knallen, maar dat doet het niet, het lijkt net of ik de bass boost van m'n discman heb uitgezet, maar dat is niet zo. Oftewel, het had iets uh...bombastischer (als dat het goeie woord is) mogen klinken.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Draconian
- Lult over cdtjes
Is dat niet die overgewaardeerde band die probeert mee te liften op de CoF / Dimmu Borgir-hype?Demorpheus schreef:Ik hoorde laatst de nieuwe Serenade of Darkness cd (Storms). In 1 woord: briljant

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Ik heb nu ook Ultima Thule te horen gekregen van Blut Aus Nord. Tering, die is ook zeer zeker de moeite waard. Wat me vooral bij deze opvalt is dat er geen echte enorme muur van gitaar is, maar dat hier meer de aandacht gericht is op de zeer intense vocalen. Tevens ben ik al helemaal fan van de sfeervolle keyboard-passages. Ik prefereer toch het nieuwste album boven deze. Voornamelijk vanwege het heel erg originele geluid, en het totaalplaatje. Ik had bij Ultima Thule een iets helderdere productie gewild, of de gitaar die iets meer naar voren getrokken zou worden in de eindmix. Verder een zeer ferme schijf ja!
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
-
-
- Soulcollector
- Contacteer:
- Draconian
- Lult over cdtjes
Bizar artwork ook, echt gaaf.telluriet schreef:
Gave CD. Leviathan - Tentacles of Whorror.
Het zijn de overgangen tussen de tracks die het 'm doen, echt een eng sfeertje heeft die CD.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Ben wel eens benieuwd naar dat Zwartketterij, maar die Fluisterwoud-demo is ronduit kut.verwoesting schreef:Trouwens:
" We will release a split tape containing Fluisterwoud and Zwartketterij. Printed tapes, prof. artwork. The Fluisterwoud side will contain the demo "Een sinister schouwspel" and Zwartketterij will bring you some sleazy livetracks. "
Bron: Nordstorm Productions
Ik vind 'm wel vet eigenlijk. Klinkt lekker ziek.Draconian schreef:[..]
Ben wel eens benieuwd naar dat Zwartketterij, maar die Fluisterwoud-demo is ronduit kut.
Zwartketterij heb ik een paar keer live gezien, en dat was zeker gaaf om eens te zien en te horen (heavy thrashing, gay bashing). En toen ze "Nestlepaks" van Isengard geweldig coverden kon het helemaal niet meer stuk.
- fetuskiller
- Contacteer:
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Ik heb hem hier, ik heb hem maar 1 keer geluisterd. Ik had een soort Abruptum verwacht, maar het was gewoon 1 lang nummer zonder climax of spannende momenten.verwoesting schreef:Kan iemand z'n mening over Stalaggh - Projekt Nihil geven?
Na de review op VM gelezen te hebben ben ik toch wel erg nieuwschierig geworden. Maar ik wil meer meningen horen.
לֹא אעבוד
Heeft het wel iets met Black Metal te maken? Ik heb er ook veel van gehoord/gelezen maar ik weet echt niet wat het nu is....AmnesJAn schreef:[..]
Ik heb hem hier, ik heb hem maar 1 keer geluisterd. Ik had een soort Abruptum verwacht, maar het was gewoon 1 lang nummer zonder climax of spannende momenten.
Op www.blazing.ws staan 2 samples.
Hmmm. Ok.telluriet schreef:Op www.blazing.ws staan 2 samples.
Klinkt als iemand die onder een te hete douche staat.
Ik ben nu aan het genieten van Trelldom. Ik heb er twee cd's van. Ik vind het echt heerlijk luisterbare muziek, al vind ik sommige nummers erg 'aanstellerig' overkomen. Nouja aanstellerig is misschien het verkeerde woord, ik kan er eigelijk niet op komen. Maar veel nummers vind ik echt prima muziek.
tuuut tuut tuut tuuut tuuut
er staat een interview met Xasthur op:
http://www.vampire-magazine.com/interviews.asp?id=630
Hierin verteld ie o.a. de reden waarom er de laatste tijd vrij veel is uitgekomen en dat verteld ie alleraardigst....
http://www.vampire-magazine.com/interviews.asp?id=630
Hierin verteld ie o.a. de reden waarom er de laatste tijd vrij veel is uitgekomen en dat verteld ie alleraardigst....
En de man zal heersen.
Dit klopt al niet meer. Waarschijnlijk zal de Fluisterwoud-kant bestaan uit een nieuw nummer, een eenmalig gespeeld live-nummer en nog iets.verwoesting schreef:Trouwens:
" We will release a split tape containing Fluisterwoud and Zwartketterij. Printed tapes, prof. artwork. The Fluisterwoud side will contain the demo "Een sinister schouwspel" and Zwartketterij will bring you some sleazy livetracks. "
Bron: Nordstorm Productions
De demo is sowieso niet meer representatief voor Fluisterwoud, dus dat was een slecht idee.
De eerste 30 stuks van deze tape zullen trouwens geleverd worden met gratis patch.
-
-