http://www.recordingproject.com/bbs/vie ... 9067#89067
Hmmmm, niet eens een slecht idee! Keiharde metal-gitaren op het eind, als het nummer zeg maar 'op repeat aan het afbouwen is', beetje industrial-achtig.Soulcollector schreef:waar zijn de gitaren? hehe
wat wordt het? een drum&bass nummer of iets dergelijks?
of je maakt 2 versies. een met wat gitaren op het laatst en een versie waar je subtiele gitaarpartijen door bijna het gehele nummer verweefd.Fusion schreef:[..]
Hmmmm, niet eens een slecht idee! Keiharde metal-gitaren op het eind, als het nummer zeg maar 'op repeat aan het afbouwen is', beetje industrial-achtig.
Met de juiste programma's is dit een piece of a koekie vergeleken metFusion schreef:Je bent denk ik 1 vd weinigen hier die dit soort muziek kan waarderen... Voor mij persoonlijk is het veel makkelijker om een mega-jazz-technisch-metal epos te schrijven, dan dit soort shit. Maar ik beloof je dat het afkomt en dan post ik het hier.
vertigo schreef:[..]
Met de juiste programma's is dit een piece of a koekie vergeleken met
een mega-jazz-technisch-metal epos. Maar aangezien het jou makkelijker
af gaat...kom maar op met dat metal epos..Dit kan je zelfs met
Magix maken hehe. Niettemin klinkt het goed en ben ik benieuwd naar
de rest...
ZE WACHT (NET ALS IK!!) TOT DIE VENT VAN HAAR EEN KEER HELPT MET HET OPNEMEN ALS ZE MIJN DRUMPARTIJEN SPEELT EN HET GEHEEL OP MP3 ZET!!!Soulcollector schreef:[..]
pfff, jaag me niet op. ik ben bezig! hehe
en is erased niet wat? ze had al wat spul voor je ingespeeld toch?
Allereerst was dat van Magix cynisch bedoeld hehe maar als ik eerlijkFusion schreef:[..]
![]()
![]()
Met programmas als Magnix hoef je alleen maar kant-en-klare brokjes naast elkaar te plakken! Ik doe alles zelf, filters, vaak maak ik mn eigen sounds op mn synthesizer (of softsynths), programmeer de drums zelf of knip-en-plak de samples helemaal zelf, bereken delaytijden, etc etc etc
![]()
Must...have...patience...
En over metal-epossen, ik heb wel s wat flarden gepost hier, maar voor de volledige nummers moet je helaas nog ff geduld hebben
Metallica4ever schreef:[..]
HEBBEN WE PERONGELUK EEN SCHEUT BIER OVER ONS TOETSENBORD GEMORST?
Oh no... the horrible nature of it all...Fusion schreef:[..]
Ooit. Echt waar. Ooit!
Niet kotsen hehe... Ik hou van muziek. Maar dan van muziek gespeeldFusion schreef:Doe dat! Als het werkt en ik er echt zo ziek van wordt, kots ik speciaal voor jou een metal epos uit