Ik ga er ook proberen bij te zijnshe_devil schreef:ga er zeker zijn, als ik niet de belichting doen spelen we er zelf, we staan op de reserve lijst

(reserve, welke band zit jij dan?)
sanity's dawn was vet! Crust is gewoon niet aan jou besteedt, en wat betreft die neger, dat is Jimmy, een veel geziene gast in de grindscene die verstandelijk gehandicapt is, en aangezien hij pas jarig is geweest mocht ie een nummertje meezingen, laat die jongen toch. Hij had de avond van zijn leven.Draconian schreef:Het was wel vermakelijk.
Jammer genoeg heb ik Cliteater moeten missen, de eerste band die ik gezien heb, was Rompeprop. Dat was me wel een amusant potje goregrind, en vooral de uitleg tussen de nummers door was lollig.
Daarna wat buiten gehangen, om bij Dead Infection nog maar eens te komen kijken. Met nummers die nauwelijks langer dan een minuut duurden, kunnen we deze band gerust tot de categorie "kort, maar krachtig" rekenen. Een gaaf optreden, hoewel ik helemaal niets van het materiaal kon.
Daarna speelde volgens mij Sanity's Dawn op het kleine podium. Hier kunnen we kort over zijn: dit was de meest WAARDELOZE grafherrie die ik ooit in De Bosuil heb gehoord. Godver, wat was me dat een partij slecht! De ene zanger klonk als Varg van Burzum die strontbezopen loopt te jammeren over een verloren geliefde, terwijl de tweede zanger hem te pas en vooral te onpas aanvulde met zijn Samson-achtige geblaat.
Daarna speelde Cripple Bastards, waar ik ook niet bekend mee was, maar die best een aardige set afleverden en vooral op veel publiekssteun konden rekenen.
Suppository sloot af op het kleine podium en deed dat op een degelijke manier. Alleen: wie is in godsnaam die neger die wat mee begon te krijsen op het podium??? Mijn god, wat een ellende!
De headliner was Rotten Sound en deze band was dan ook duidelijk het beste deze avond. Vooral die drummer, tering zeg, die wist zijn stokjes wel te hanteren! Strak, bruut en uitermate degelijk! Bovendien was het geluid vooral bij de headliner bijzonder goed: lekker dik en lomp, terwijl alle instrumenten duidelijk te horen waren. Een waardige afsluiter.
Gaaf dat ie mee mocht zingen man!Skinless schreef:[..]
sanity's dawn was vet! Crust is gewoon niet aan jou besteedt, en wat betreft die neger, dat is Jimmy, een veel geziene gast in de grindscene die verstandelijk gehandicapt is, en aangezien hij pas jarig is geweest mocht ie een nummertje meezingen, laat die jongen toch. Hij had de avond van zijn leven.
Aan mij blijkbaar ook niet, tering dat Sanity's dawn was nog waardelozer dan de meeste punkbands van 14 jarige kinders die hun gitaren nieteens stemmen. Is crust een term die je gebruikt als verdoezeling omdat je niet kunt spelen of pleeg ik nu heiligschennis?Skinless schreef:[..]
sanity's dawn was vet! Crust is gewoon niet aan jou besteedt