Al dan niet met pet natuurlijk. Ik sta met vriendin en groepje vrienden ws links op t balkon. En waarschijnlijk zie je Soulcollector de hele tijd mij bier brengen.

Over het algemeen, of op technisch vlak? Wat betreft dat laatste, valt reuze mee, buiten de maatwisselingen. Daar blijft Meshuggah natuurlijk heer en meester in, maar daar staan ze ook om bekendvertigo schreef:Textures in het voorprogramma... aardig hehe... helaas worden ze weggerost door Meshuggah...
Bovendien was Meshuggah eerder. Maarja, ik blijf erbij dat Textures geen laffe Meshuggah ripoff is, ookal touren ze samen en hoor je duidelijk Meshuggah terug in Textures. Textures is gewoon een mooie aanvulling op "de basis"Fusion schreef:@Yokozuna: Ondanks dat Textures echt enorm goed is, vind ik qua songwriting, en ja, ook qua techniek (lees: ingewikkeldheid) Meshuggah nog steeds veel en veel beter.
En rare trax dan? Die leek me eerder die samenvattingSoulcollector schreef:I is een samenvatting van de afgelopen 3 cd's plus een hoop drank en drugs. het resultaat is inmiddels bekend.
volgens mij wordt C33 juist veel melodieuzer.
My bad, ik dacht dat de laatste tourdatum bovenaan stond en de 5de is al geweest. Het was net andersom.Soulcollector schreef:http://www.meshuggah.net/news/
mats/morgan is juist op het moment bezig met een US tour
ik had al gestemd, dan zou de poll eigenlijk overnieuw moeten (dan zou ik dus op I stemmen...), maar wacht daar maar mee tot een paar maanden nadat "Catch 33" uitkomt, daar ben ik erg benieuwd naarSoulcollector schreef:toegevoegd. iemand die nog een stem overheeft en erop wil stemmen dan?