Hardcore/punk/metalcore

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 12:17 pm

WTF? Dude, praat nou niet over dingen waar je geen verstand van hebt.

Minor threat: "I don't smoke, I don't drink, I don't fuck (around)"
Caffeine heeft daar dus niks mee te maken.

En wat is er nou voor verschil aan de moves van een sXe kid en een drinkende hardcore kid. Op het feit na dat die laatst op het eind vaak als een mongool in de pit staat en/of ruzie loopt te zoeken. (dat is laatst bij Ieper wel weer bewezen)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Hirchart

Bericht door Hirchart » vr sep 10, 2004 1:42 pm

Ik heb zat sxe vrienden, caffeine is ook een "genotsmiddel" of een heeeeeleee lage vorm van drugs. en het waren allemaal hardcore kids met zo'n mooie X op hun poot, en die andro en hans konden hun niet uitstaan omdat ze cola dronken, wat volgens hun als sxe niet "mocht".
Overgens waren alleen Ian "echt" sxe, de rest dronk ook wel eens bier.
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 2:32 pm

Eeeeen daarom heb jij een hekel aan straight edgers? Omdat je rare geruchten hebt gehoord?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Svenson

Bericht door Svenson » vr sep 10, 2004 3:38 pm

xnightcrawlerx schreef:hey Svenson.. check ook maar eens Bloodpact, Betercore, Mihoen, Dropdead(!) MDC, en dat soort Punkbands. zekers agressief en nix geen metal :)
Ik haat punk alleen, dus dat zal niks worden.
XnegativeX schreef:[..]

Amelie-orientated?
Was een grap...
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 3:42 pm

Hirchart schreef:[..]

Ik bezoek meer punk/hardcore shows dan metal hoor, ik erger me gewoon aan al die sxe hardcore fools ( niet iets sxe, maar dan cola drinken, caffeine? ) en die moves van hun tippen niet aan mijn windmolen :) ik ragde ze er allemaal uit met henkjan!
Die edgers zijn geen fakking veganisten! Zoek de principes nog maar eens wat beter op..
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Svenson

Bericht door Svenson » vr sep 10, 2004 3:43 pm

Man, die hirchart denkt dat ie overal iets van weet, maar hij is nog nooit uit bennekom geweest. En daar is het niet zo moeilijk stoer te zijn.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 3:52 pm

Svenson schreef:Man, die hirchart denkt dat ie overal iets van weet, maar hij is nog nooit uit bennekom geweest. En daar is het niet zo moeilijk stoer te zijn.
Oh vandaar ja.. hij lult wel veel onzin inderdaad, zal wel iets dorpelijks zijn. Ik snap de helft van zijn posts ook niet, vol met van dat popi jopi taal :?:

Maar goed, hardcore pitjes zijn wel leuk.. de muziek is alleen niet om aan te horen.

Svenson

Bericht door Svenson » vr sep 10, 2004 3:54 pm

MindlessMayo schreef:[..]

Oh vandaar ja.. hij lult wel veel onzin inderdaad, zal wel iets dorpelijks zijn. Ik snap de helft van zijn posts ook niet, vol met van dat popi jopi taal :?:

Maar goed, hardcore pitjes zijn wel leuk.. de muziek is alleen niet om aan te horen.
Ben ik het niet mee eens, ik vind de hardcore pits meestal kut, net wat te hard. Maar ik hou zoiezo niet van pits, ik kijk liever toe. Ik vind het mooi aan hardcore live dat er zo ontzettend veel woede en agressiviteit afstraalt als er gespeeld wordt. Fucking goed!

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 3:56 pm

Svenson schreef:[..]
Ben ik het niet mee eens, ik vind de hardcore pits meestal kut, net wat te hard. Maar ik hou zoiezo niet van pits, ik kijk liever toe. Ik vind het mooi aan hardcore live dat er zo ontzettend veel woede en agressiviteit afstraalt als er gespeeld wordt. Fucking goed!
Klopt maar ik krijg dus gewoon koppijn van die muziek, raar maar waar..

Die pits zijn gaaf om te zien, niet om er zelf in te staan (Waldrock, Hatebreed, Lul die je mee sleurt.. Auw). Inderdaad er gaat wel een energie van die bands af live

Svenson

Bericht door Svenson » vr sep 10, 2004 3:56 pm

Vooral in een klein zaaltje, dan wil je alleen maar doden eigenlijk. Ik laat me alleen niet zo makkelijk meeslepen in dat soort dingen.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 3:58 pm

Svenson schreef:Vooral in een klein zaaltje, dan wil je alleen maar doden eigenlijk. Ik laat me alleen niet zo makkelijk meeslepen in dat soort dingen.
Tja in de Waldrock tent was het zo fakking druk dat het haast niet anders ging, ik stond dan ook op de verkeerde plek maarja ik wilde foto's maken.. stupid me! Ach even hard meedoen en je staat er zo weer buiten haha.

HellcommandeR

Bericht door HellcommandeR » vr sep 10, 2004 4:03 pm

Wat vinden de mensen trouwens van HAZEN STREET, met leden van Madball en Cro-Mags.

Het is volgens mij niet echt puur hardcore, in de aardschok werd het omschreven als een hiphop-plaat door Onno.

Het is zekers een lekker schijfje die ik ook wel aan ga schaffen!

http://www.hazenst.com

Afbeelding

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 4:13 pm

Die edgers zijn geen fakking veganisten! Zoek de principes nog maar eens wat beter op..
A-MEN!

Kom trouwens 7 november ook gezellig in de Stam in Almelo.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 4:19 pm

A-MEN!

Kom trouwens 7 november ook gezellig in de Stam in Almelo.
Almelo? WTF moet ik in Almelo haha :P
Geen idee of ik kan, eerst de komende maand maar eens uitzitten en dan Oktober nog even uitvogelen. Heb het echt druk aan optredens bezoeken etc.

Martine

Bericht door Martine » vr sep 10, 2004 4:20 pm

Ja het zijn weer drukke maanden :)

Hirchart

Bericht door Hirchart » vr sep 10, 2004 4:21 pm

Svenson schreef:Man, die hirchart denkt dat ie overal iets van weet, maar hij is nog nooit uit bennekom geweest. En daar is het niet zo moeilijk stoer te zijn.
Hahaha houd toch eens op met je stoere praatjes ventje
Ik kom op meer plaatsen van de wereld dan jij ooit zal komen, kom je frustraties eens face to face tegen me vertellen vieze pisnicht dat je bent.
PS: als je een hardcore pit al eng vind, moet je helemaal je bakkes houden, je soliciteert naar een hele harde beatdown
Laatst gewijzigd door Hirchart op vr sep 10, 2004 4:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Hirchart

Bericht door Hirchart » vr sep 10, 2004 4:22 pm

Dom? ik zei een paar berichten geleden dat ik veel edgers als vrienden heb, waarschijnlijk kennen edgers de principes beter dan niet edgers?

Hirchart

Bericht door Hirchart » vr sep 10, 2004 4:24 pm

XnegativeX schreef:Eeeeen daarom heb jij een hekel aan straight edgers? Omdat je rare geruchten hebt gehoord?
Waar lees jij dat ik een hekel aan edgers heb? ik heb het zelf van edgers gehoord, kom op.
Leer eens lezen stelletje apen

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 4:24 pm

Almelo? WTF moet ik in Almelo haha :P
Geen idee of ik kan, eerst de komende maand maar eens uitzitten en dan Oktober nog even uitvogelen. Heb het echt druk aan optredens bezoeken etc.
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... ght=almelo

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 4:26 pm

Waar lees jij dat ik een hekel aan edgers heb? ik heb het zelf van edgers gehoord, kom op.
Leer eens lezen stelletje apen
Nou hier...

ik erger me gewoon aan al die sxe hardcore fools ( niet iets sxe, maar dan cola drinken, caffeine? ) en die moves van hun tippen niet aan mijn windmolen :) ik ragde ze er allemaal uit met henkjan!
Maar je zegt dus ook dan je sXe vrienden hebt. Dus vraag ik me af wat het dan precies is waarom je je wel ergert aan de "sxe hardcore fools" en niet aan je vrienden?

Hirchart

Bericht door Hirchart » vr sep 10, 2004 4:29 pm

Maar je zegt dus ook dan je sXe vrienden hebt. Dus vraag ik me af wat het dan precies is waarom je je wel ergert aan de "sxe hardcore fools" en niet aan je vrienden?
Ok, ten eerste, ik heb dus NIET gezegt dat ik een hekel aan ze heb, maar dat ik me aan ze erger. De verklaring ervoor was dat ze sxe waren en volgens mijn sxe vrienden niet "true" sxe waren, vanwege de cola
Wees dan geen sxe, maar ga niet stoer met een X op je poot lopen dan.
Oja, en als je een pit maakt, doe het dan in een bepaalde circel ofzo, ik heb tot 4maal toe bier over me heen geknikkert gekregen, toen ging ik even mijn windmolen move showen.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 4:36 pm

Dom? ik zei een paar berichten geleden dat ik veel edgers als vrienden heb, waarschijnlijk kennen edgers de principes beter dan niet edgers?
Ohja? Jou edgers zullen wel van die.. oho ik ben zo stoer nu ik edger ben op mijn 14e. Ik ken de principes van edgers ja en goed ook. Ik wedt dat die lui van jou edger/veganist (ja want die combi komt veel voor) door mekaar halen met het gewone edge gebeuren.

Ok, ten eerste, ik heb dus NIET gezegt dat ik een hekel aan ze heb, maar dat ik me aan ze erger. De verklaring ervoor was dat ze sxe waren en volgens mijn sxe vrienden niet "true" sxe waren, vanwege de cola
Wees dan geen sxe, maar ga niet stoer met een X op je poot lopen dan.
Oja, en als je een pit maakt, doe het dan in een bepaalde circel ofzo, ik heb tot 4maal toe bier over me heen geknikkert gekregen, toen ging ik even mijn windmolen move showen.
Stoere jongen hoor, leg eens uit waar die X voor staat dan?

Hirchart

Bericht door Hirchart » vr sep 10, 2004 4:37 pm

Haha, mijn "edge vriendjes van 14" zitten allemaal dik in de 20
en die X is gewoon om te laten zien dat je sxe bent, doos
Bij punkfeestjes markeren ze kids er ook wel eens mee om te laten zien dat ze nog geen pils mogen.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 4:40 pm

Ok, dat laatste begrijp ik. Niet dat iemand agressief moet gaan hakken omdat hij z'n zin niet krijgt op een show maar wel dat het zwaar irritant is als mensen dicht bij of om de pit staan en kwaad worden (bier gooien) als ze een klap mee krijgen. Als je naar een hardcore show gaat weet je dat het vooraan nog wel eens heftig kan worden. Als je dat niet kunt hebben...ga dan niet vooraan staan.

Het feit dat jij je ergert aan mensen omdat je vrienden zeggen dat ze niet true zijn is te treurig voor woorden. Ik ben ook straight edge en ik drink af en toe ook een red bull. Een tijd lang is het een trend geweest in de sXe scene om elkaar af te troeven door zo streng mogelijke regels aan te hangen. Puur om te laten zien hoe stoer je wel niet bent en hoe minderwaardig anderen wel niet zijn. Ik walg echt van dat gedrag. Straight edge is iets wat je doet voor jezelf. Ikzelf ben straight edge omdat ik me afzet tegen een decadente maatschappij waarin drank en drugs een soort middel zijn geworden om sociaal te zijn. Dat heeft niks te maken met koffie of vlees. Het nummer van Minor threat heeft daarbij een grote impact op mij gehad. Maar nogmaals, het is een individuele keuze waarbij ik me door niemand regels laat opleggen.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 4:42 pm

Haha, mijn "edge vriendjes van 14" zitten allemaal dik in de 20
en die X is gewoon om te laten zien dat je sxe bent, doos
Bij punkfeestjes markeren ze kids er ook wel eens mee om te laten zien dat ze nog geen pils mogen.
Jij kunt mij wel een doos noemen maar ik ben schijnbaar beter op de hoogte hoe dat met dat sXe gebeuren zit, ondanks al jou vriendjes..

Onder sXe levensstijl vallen meestal

- alcohol
- drugs (hasj, xtc, cocaine, heroine etc)
- one night stands / seks voor de lol

Cafeine valt hier niet onder, alhoewel het officieel ook een soort 'drug' is maarja dan zouden ze ook geen asprines meer mogen slikken na een avondje doorzakken op spa blauw.

De sXe in combinatie met het veganisme daarintegen.. gebruiken geen cafeine of die stoffen die in thee enzo zitten (en de rest van de reutemeteut).

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 4:44 pm

Die X is ontstaan als een teken waarmee minderjarigen mee werden gemarkeerd in America om de barman te laten zien dat ze nog geen alcohol mochten. Dat teken is later overgenomen als het "logo" voor de straight edge beweging.

Hirchart

Bericht door Hirchart » vr sep 10, 2004 4:45 pm

XnegativeX schreef:Ok, dat laatste begrijp ik. Niet dat iemand agressief moet gaan hakken omdat hij z'n zin niet krijgt op een show maar wel dat het zwaar irritant is als mensen dicht bij of om de pit staan en kwaad worden (bier gooien) als ze een klap mee krijgen. Als je naar een hardcore show gaat weet je dat het vooraan nog wel eens heftig kan worden. Als je dat niet kunt hebben...ga dan niet vooraan staan.

Het feit dat jij je ergert aan mensen omdat je vrienden zeggen dat ze niet true zijn is te treurig voor woorden. Ik ben ook straight edge en ik drink af en toe ook een red bull. Een tijd lang is het een trend geweest in de sXe scene om elkaar af te troeven door zo streng mogelijke regels aan te hangen. Puur om te laten zien hoe stoer je wel niet bent en hoe minderwaardig anderen wel niet zijn. Ik walg echt van dat gedrag. Straight edge is iets wat je doet voor jezelf. Ikzelf ben straight edge omdat ik me afzet tegen een decadente maatschappij waarin drank en drugs een soort middel zijn geworden om sociaal te zijn. Dat heeft niks te maken met koffie of vlees. Het nummer van Minor threat heeft daarbij een grote impact op mij gehad. Maar nogmaals, het is een individuele keuze waarbij ik me door niemand regels laat opleggen.
Het was niet mijn eigen bier, maar van andere idioten die wel vooraan staan met bier. En ik ben het helemaal met je eens dat je straight edge voor jezelf moet doen, maar ik vind het zelf dus iets als een sxe die bier drinkt en een vegan die vlees eet, gewoon fake.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 4:46 pm

Die X is ontstaan als een teken waarmee minderjarigen mee werden gemarkeerd in America om de barman te laten zien dat ze nog geen alcohol mochten. Dat teken is later overgenomen als het "logo" voor de straight edge beweging.
Correct!
:D

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 4:48 pm

Jij kunt mij wel een doos noemen maar ik ben schijnbaar beter op de hoogte hoe dat met dat sXe gebeuren zit, ondanks al jou vriendjes..

Onder sXe levensstijl vallen meestal

- alcohol
- drugs (hasj, xtc, cocaine, heroine etc)
- one night stands / seks voor de lol

Cafeine valt hier niet onder, alhoewel het officieel ook een soort 'drug' is maarja dan zouden ze ook geen asprines meer mogen slikken na een avondje doorzakken op spa blauw.

De sXe in combinatie met het veganisme daarintegen.. gebruiken geen cafeine of die stoffen die in thee enzo zitten (en de rest van de reutemeteut).
Klopt aardig inderdaad. Er zijn ook straight edgers die zichzelf de restrictie van caffeine wel opleggen. Precies om de redenen die Hirchart noemt. Maar dat zijn hun keuzes. Die hebben opzich niks met de fundamenten van de straight edge te maken. Net als veganisme inderdaad.

Trouwens, bij drugs hoort wiet natuurlijk ook.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 4:50 pm

Klopt aardig inderdaad. Er zijn ook straight edgers die zichzelf de restrictie van caffeine wel opleggen. Precies om de redenen die Hirchart noemt. Maar dat zijn hun keuzes. Die hebben opzich niks met de fundamenten van de straight edge te maken. Net als veganisme inderdaad.

Trouwens, bij drugs hoort wiet natuurlijk ook.
Klopt.. tis net als bij het veganisme.. het is maar net hoe strak je het voor jezelf wilt hebben. Mijn punt was dat dit een typische sXe is, zoals beschreven.. de rest kun je er zelf bij bedenken idd. Hoe dan ook, ik vind een sXe die koffie drinkt niet meteen een faker!

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 4:51 pm

Het was niet mijn eigen bier, maar van andere idioten die wel vooraan staan met bier.
Dat zei ik dus.

En ik ben het helemaal met je eens dat je straight edge voor jezelf moet doen, maar ik vind het zelf dus iets als een sxe die bier drinkt en een vegan die vlees eet, gewoon fake.
Iemand die bier drinkt KAN zichzelf geen straight edge noemen. Omdat dat compleet voorbij streeft aan de fundamenten van die beweging. Hetzelfde geld voor een vlees etende vegan. Maar caffeine staat daar toch los van. Dus een straight edger die een colatje drinkt is niet iets waar je je aan zou moeten ergeren.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 4:52 pm

Correct!
:D
Hier op an die koelkastuh.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 4:53 pm

Hier op an die koelkastuh.
hehe

Hirchart

Bericht door Hirchart » vr sep 10, 2004 4:56 pm

Ok, dan heb ik hier nog een leuke voor jullie
misschien hetzelfde als cafeinne, maar toch.
Tattoo's, veel sxe hebben veel tattoo's
Hier was ook een sxe tegen ofzo ( neen, niet eens van mijn vriendjes! )
Omdat het namelijk slecht is voor de huid en voor je bloed, of iets dergelijks?

Mendel

Bericht door Mendel » vr sep 10, 2004 4:58 pm

XnegativeX schreef:Ikzelf ben straight edge omdat ik me afzet tegen een decadente maatschappij waarin drank en drugs een soort middel zijn geworden om sociaal te zijn. Dat heeft niks te maken met koffie of vlees. Het nummer van Minor threat heeft daarbij een grote impact op mij gehad. Maar nogmaals, het is een individuele keuze waarbij ik me door niemand regels laat opleggen.
daar kan ik me erg goed in vinden.
een feest alleen ''gezellig'' als er alcohol genuttigd word? hoe leeg..
het is echt ziek eigenlijk watvoor biercultuur er bij de meeste studenten hangt.

maar even ontopic;
even flink veel All Out War geluisterd, klinkt gaaf.
en de lyrics zijn ook goed zeg;
http://www.darklyrics.com/lyrics/allout ... fer.html#9
Laatst gewijzigd door Mendel op vr sep 10, 2004 4:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 4:58 pm

Hirchart schreef:Ok, dan heb ik hier nog een leuke voor jullie
Loopt hij ook altijd met zijn lichaam geheel bedekt als de zon schijnt?

Svenson

Bericht door Svenson » vr sep 10, 2004 4:58 pm

Hahaha houd toch eens op met je stoere praatjes ventje
Ik kom op meer plaatsen van de wereld dan jij ooit zal komen, kom je frustraties eens face to face tegen me vertellen vieze pisnicht dat je bent.
PS: als je een hardcore pit al eng vind, moet je helemaal je bakkes houden, je soliciteert naar een hele harde beatdown
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha en dat moet je tegen mij vertellen! Hahaha, man kankermannetje, ik heb mijn halve leven buiten Nederland geweest, ben de laatste drie maanden meer in het buitenland geweest dan hier en zit niet vast in een stinkhol als Bennekom. Laat je gezicht maar eens zien, dan zullen we eens even zien wie hier de hele harde beatdown gaat krijgen. Haha stomme kanker etter. Hahaha wat een ontzettende sukkel ben jij! Hahahahahahahaha godverdomme ik kom niet meer bij.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 4:59 pm

Hirchart schreef:Ok, dan heb ik hier nog een leuke voor jullie
Mijn god, het moet niet veel gekker worden.
Dat is ook weer een duidelijk voorbeeld van zo extreem mogelijk zijn in je restricties zodat je anderen minderwaardig laat lijken. Ik heb zelf ook geen tattoo's. Misschien doe ik dat ooit nog wel eens. Maar ik heb een hekel aan mensen die straight edge ook nog weer aan een bepaald uiterlijk koppelen. Dit soort mensen hebben het dus echt niet begrepen.

Hirchart

Bericht door Hirchart » vr sep 10, 2004 5:02 pm

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha en dat moet je tegen mij vertellen! Hahaha, man kankermannetje, ik heb mijn halve leven buiten Nederland geweest, ben de laatste drie maanden meer in het buitenland geweest dan hier en zit niet vast in een stinkhol als Bennekom. Laat je gezicht maar eens zien, dan zullen we eens even zien wie hier de hele harde beatdown gaat krijgen. Haha stomme kanker etter. Hahaha wat een ontzettende sukkel ben jij! Hahahahahahahaha godverdomme ik kom niet meer bij.
Ja, we zullen inderdaad erg zien wie hier een beatdown krijgt, haha.

Hirchart

Bericht door Hirchart » vr sep 10, 2004 5:02 pm

Mijn god, het moet niet veel gekker worden.
Dat is ook weer een duidelijk voorbeeld van zo extreem mogelijk zijn in je restricties zodat je anderen minderwaardig laat lijken. Ik heb zelf ook geen tattoo's. Misschien doe ik dat ooit nog wel eens. Maar ik heb een hekel aan mensen die straight edge ook nog weer aan een bepaald uiterlijk koppelen. Dit soort mensen hebben het dus echt niet begrepen.
Ja, dat vond ik dus ook erg overdreven, en was ik het niet mee eens, bij sxe gaat het meer over het gebruik van dingen, en niet hoe je erbij loopt.
+ dat je niet zo'n X op je poot kan zetten met een stift dan :)

Svenson

Bericht door Svenson » vr sep 10, 2004 5:03 pm

Ga je vanavond nog dat zielige dorpje uit? Of kan ik je vinden op de 0,5 meter hoge spine waar jij de vetste tricks uit je mouw schudt met je vriendjes?

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 5:04 pm

Wat een stoere mannenpraat weer, maarre we gaan niet zitten meppen/duwen/haren trekken/handtasjes meppen waar ik bij ben hoor. Dan krijgen jullie allebij een harde beatdown of eerder.. een kist in je aarsch van mij persoonlijk!
Laatst gewijzigd door MindlessMayo op vr sep 10, 2004 5:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Hirchart

Bericht door Hirchart » vr sep 10, 2004 5:05 pm

Ga je vanavond nog dat zielige dorpje uit? Of kan ik je vinden op de 0,5 meter hoge spine waar jij de vetste tricks uit je mouw schudt met je vriendjes?
Je kan me vinden in doorwerth hoogstwaarschijnlijk, en nu doe je wel erg tof over skaten, ik zat in het burnside team dus laten we maar niet stoer gaan doen over skate skills pipo.

Mendel

Bericht door Mendel » vr sep 10, 2004 5:05 pm

een kist in je aarsch van mij persoonlijk!
dat moet pijn doen

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr sep 10, 2004 5:06 pm

Ja, dat vond ik dus ook erg overdreven, en was ik het niet mee eens, bij sxe gaat het meer over het gebruik van dingen, en niet hoe je erbij loopt.
+ dat je niet zo'n X op je poot kan zetten met een stift dan :)
Ik heb de X af en toe ook wel op mijn hand. Op concerten. Veelal omdat ik trots ben op de keuzes die ik heb gemaakt. En als ik daar mensen mee erger dan is dat alleen maar mooi meegenomen.

Hirchart

Bericht door Hirchart » vr sep 10, 2004 5:06 pm

Wat een stoere mannenpraat weer, maarre we gaan niet zitten meppen waar ik bij ben hoor. Dan krijgen jullie allebij een harde beatdown of eerder.. een kist in je aarsch van mij persoonlijk!
Oei, nee laat dan maar, kist in me aars lijkt me niet zo opwindend :wink:

Svenson

Bericht door Svenson » vr sep 10, 2004 5:07 pm

Je kan me vinden in doorwerth hoogstwaarschijnlijk, en nu doe je wel erg tof over skaten, ik zat in het burnside team dus laten we maar niet stoer gaan doen over skate skills pipo.
Doorwerth, vette shit, waarschijnlijk ben je daar alles en iedereen aan het downbeaten met je gave maten die alles en iedereen aankunnen, terwijl je stoere praatjes loopt te uitten over het feit dat je in het burnside team zat, waar eigenlijk iedereen die de lui van de burnside pijpte of veel bij hen kocht in kon, onder het genot van een breezertje. Haha, je bent echt een zielig mannetje. Hoe oud was je ook al weer?

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr sep 10, 2004 5:07 pm

Kappen nou kanker loser!
Het is nu wel duidelijk dat je enorm stoer bent hoor, stoerdurdur dan de rest!
Moet je niet oefenen voor je skaten dan, als je zo goed bent..

Ik irriteer me kapot hier, zo..

Oja.. Hardcore en aanverwanten.. ehmz.. madball is dat ook Hardcore ofzo? Vorig jaar gezien, kon me niet echt boeien. Caliban daarintegen is gaaf.. maar weer geen hardcore toch? N00b op dat gebied.

Hirchart

Bericht door Hirchart » vr sep 10, 2004 5:08 pm

Doorwerth, vette shit, waarschijnlijk ben je daar alles en iedereen aan het downbeaten met je gave maten die alles en iedereen aankunnen, terwijl je stoere praatjes loopt te uitten over het feit dat je in het burnside team zat, waar eigenlijk iedereen die de lui van de burnside pijpte of veel bij hen kocht in kon, onder het genot van een breezertje. Haha, je bent echt een zielig mannetje. Hoe oud was je ook al weer?
Praat je nou uit eigen ervaring of wat?

Svenson

Bericht door Svenson » vr sep 10, 2004 5:08 pm

Wat een stoere mannenpraat weer, maarre we gaan niet zitten meppen/duwen/haren trekken/handtasjes meppen waar ik bij ben hoor. Dan krijgen jullie allebij een harde beatdown of eerder.. een kist in je aarsch van mij persoonlijk!
Ik ga vanavond even langs SoD oefenen, en dan kom ik door Bennekom, ik steek zijn huis wel in de fik. Das leuker dan vechten.

Gesloten