'Plague - Mask Of Anger' te downloaden op www.plague.nu
'Plague - Mask Of Anger' te downloaden op www.plague.nu
De demo van het Emmense black metal gezelschap Plague is nu te downloaden op hun nieuwe site: http://www.plague.nu
Laat horen wat je er van vind en vergeet niet ff de poll op de site in te vullen, die staat op de news pagina.
Cheers,
The Plague
Laat horen wat je er van vind en vergeet niet ff de poll op de site in te vullen, die staat op de news pagina.
Cheers,
The Plague
Life is just a shadow of death - Darkthrone
- XnegativeX
- Contacteer:
Klinkt best aardig dit. Doet me hier en daar wat denken aan bands als Cirith gorgor en Thy Primordial. Ik ben persoonlijk meer weg van de snelle stukken dan van de langzame stukken.
Maar zeker een goede demo.
Maar zeker een goede demo.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
de productie is goed genoeg voor een demo.
de muziek is redelijk interessant. het gebrek aan screams vind ik een pluspunt. soms doet de muziek me ook deathmetal-achtig aan. voor bm vind ik het ook zwaar klinken.
volgens mij is dit goed live voer.
de muziek is redelijk interessant. het gebrek aan screams vind ik een pluspunt. soms doet de muziek me ook deathmetal-achtig aan. voor bm vind ik het ook zwaar klinken.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
Het laatste nummer doet me ook enigzins aan de nieuwe mayhem denken. Maar wel gaaf dit, hoe kan ik hem bestellen?Soulcollector schreef:de productie is goed genoeg voor een demo.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
Hey bedankt voor jullie reactie..
Als je onze demo wilt hebben dan zul je even moet w8en, moet er ff een hoop bij laten maken.. Je kan als je wilt alvast ff je aanvraag naar plague@plague.nu sturen dan neem ik contact met je op als 't zover is.
De demo kost € 3,- dus dat moet te doen zijn..
The Plague
Als je onze demo wilt hebben dan zul je even moet w8en, moet er ff een hoop bij laten maken.. Je kan als je wilt alvast ff je aanvraag naar plague@plague.nu sturen dan neem ik contact met je op als 't zover is.
De demo kost € 3,- dus dat moet te doen zijn..
The Plague
Life is just a shadow of death - Darkthrone