Wat vinden wij van deze band?
Persoonlijk erger ik me daar niet zo aan.XnegativeX schreef:Mee eens, toen ze nog echt punk speelde waren ze wel cool. Tegenwoordig experimenteren ze meer met andere stijlen. Moeten ze zelf weten, maar mijn ding is het niet. Dan zet ik toch veel liever de laatste Bad religion even op.
haha iddXnegativeX schreef:Nou, als ik een nummer als Pretty fly for a white guy hoor ga ik echt door de grond. Daar irriteer ik me dus wel ma-te-loos aan. Daar leek het echt even alsof ze wilde mee-surfen op de R&B hype.
Ik heb de laatste Offspring cd toevallig wel gehoord en daar staan best een paar gave nummers op. Maar nogmaals, d'r lopen de laatste tijd belachelijk veel geweldige punk bands rond. Vergeleken daarmee is The Offspring al lang niet interessant meer.saz schreef:[..]
haha idd
maar dat zijn de smeuige nummers die hitpotentie hebben
die zie je op tv en hor je op de radio
echter durf ik niets te zeggen over de rest van het album a.d.h.v. slechts dat nummer..
By October Rust is bijvoorbeeld "My Girlfriends Girlfriend" ook geen goede maatstaf voor de sound van die CD..
Vat ik maar op als een compliment.XnegativeX schreef:Ja, maar goed...jij bent altijd al een beetje raar geweest.
Das knap dom.Metallica4ever schreef:[..]
Vat ik maar op als een compliment.
Dat nummer dat jij bedoelt is juist wel grappig. Luister maar eens goed naar de tekst.Metallica4ever schreef:[..]
Wel minder vind ik de laatste paar nummers van Splinter... Alsof ze grappig proberen te doen met die vage LP-nummers... Viel bij mij niet goed in de smaak.
helemaal gelijk daarentegen vind ik pretty fly for a rhabbi van weird al wel weer geweldig....XnegativeX schreef:Nou, als ik een nummer als Pretty fly for a white guy hoor ga ik echt door de grond. Daar irriteer ik me dus wel ma-te-loos aan. Daar leek het echt even alsof ze wilde mee-surfen op de R&B hype.
probeer dan ook es te zoeken naar "he got the wrong foot amputated". ik weet niet zeker of het ook van Al is, maar grappig is het zeker.Buzz schreef:[..]
helemaal gelijk daarentegen vind ik pretty fly for a rhabbi van weird al wel weer geweldig....
Americana het beste album...? haha laat je nakijken man! die eerste twee zijn (waren) het besteMetallica4ever schreef:Volgens mij wel 't enige punkbandje dat me kan boeien. Americana is nog 't gaafste album van hun (naast die commerciele uitstapjes). En hun nieuwste album Splinter heb ik hier ook liggen, en valt ook goed bij me in de smaak. Vooral platen als Hit That, hebben een aanstekelijk ritme, en geinige teksten. Een paar oudere platen heb ik hier nog op single, maar die vind ik geen kloten meer aan omdat ie gewoon grijs gedraaid zijn.
Wat vinden wij van deze band?
Dat vind jij.fetuskiller schreef:[..]
Americana het beste album...? haha laat je nakijken man! die eerste twee zijn (waren) het beste
Als je dit al leuk vindt wordt het volgens mij tijd dat ik jou een hele zwik andere (en betere) punk ga sturen.Vlammy schreef:Ik vind Smash en Ixnay On The Hombre de beste albums. Onder het motto 'van mp3 naar origineel' heb ik deze dan ook allebei besteld vorige week. Ik kan nog steeds helemaal uit m'n dak gaan op deze platen!
Klopt, daarmee maken ze nog iets goed van dat kut album. Voor de rest vind ik americana een van de dieptepunten van deze band. Smash was een gaaf album. Die nieuwste heb ik ook nog ergens liggen, maar die valt me weer wat tegen. Trouwens altijd nog beter te luisteren dan de commerciele meuk van americana.Eru Iluvatar schreef:Dat epische Egypte-achtige metal-achtige nummer van ze 'Pay The Man' van zo'n 8 minuten is érg gaaf!
Gone Away is idd een geniaal nummer. The Offspring is volgensmij wel de eerste band waarmee ik met punk in aanmerking kwam! Ik luister nog vaak naar The Offspring...vrolijke muziek.ouwe schreef:luister de ouwe zooi van offspring nog steeds erg veel. als iemand ouwe bootleg videos (rond de jaren 95 o.i.d.) heeft kan hij/zij mij daar blij mee maken. dexter met vlechten dus!
heerlijke muziek in de auto om mee te bleren!
beste nummer met diepgang/betekenis: gone away