Black Metal Topic 2
Suudejuden! \m/ wat FUCKING KANKER GOED!!!!!Mausoleum schreef:Kent er iemand Dronckaerdt toevallig? Gave mid-tempo Black Metal. Niet veel bijzonders, maar wel leuk om is te checken.
http://www.dronckaerdt.tk
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Samoht Slegov
- Samoht Slegov
- Draconian
- Lult over cdtjes
Niet echt black metal misschien, maar wat zijn hier de meningen over Stormlord? At the Gates of Utopia had qua zang nog wel wat weg van Cradle of Filth, maar dan veel bombastischer, terwijl het nieuwe album The Gorgon Cult wat heavier georienteerd is (en bovendien een erg lekker Maiden-cover bevat in de vorm van Moonchild).
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- MindlessMayo
Ik heb deze band al vernoemd, The Gorgon Cult en At The Gates Of Utopia zijn twee Symphonische Black platen die heerlijk rossen, goede Iron Maiden cover, check ook de videoclip van I Am Legend (van At The Gates ...) uit op hun site.
Toen ik deze band vernoemde kwam er direct Cradle-kloon voorbij van sommige mensen, ik vind dit nieuwere werk juist meer een eigen geluid hebben, alhoewel de zang soms wat COF aandoet.
Toen ik deze band vernoemde kwam er direct Cradle-kloon voorbij van sommige mensen, ik vind dit nieuwere werk juist meer een eigen geluid hebben, alhoewel de zang soms wat COF aandoet.
Het is wel aardig, maar ik kende dit al van Graveworm! Daar vind ik het heel veel op lijken, en ze hebben ook nog net toevallig ook een Iron Maiden cover gedaanDraconian schreef:Niet echt black metal misschien, maar wat zijn hier de meningen over Stormlord? At the Gates of Utopia had qua zang nog wel wat weg van Cradle of Filth, maar dan veel bombastischer, terwijl het nieuwe album The Gorgon Cult wat heavier georienteerd is (en bovendien een erg lekker Maiden-cover bevat in de vorm van Moonchild).

Terug van weg geweest
- Samoht Slegov
- Forseti's Justice
lijkt me kutJeroen schreef:check allemaal Velimor..dat is echt geweldige muziek..Russische bm, licht pagan getint..tevens thrashy zo nu en dan
vooral de demo Pyrn die ik vandaag heb gekocht is geweldig
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Lekker bekrompen ende kortzichtig, maar ik ga niet eens moeite doen deze band uit te checken. Het gros der Russische bands is wel zó slecht, dat ik het vertrouwen in het algemeen daarin verloren ben. Ach ja, de eventuele goeden moeten nou eenmaal onder de slechten lijden.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Yokozuna
- Contacteer:
Oke, mijn zoektocht heeft meer dan een jaar geduurd, maar ik ben er inmiddels toch wel achter dat blackmetal mij beter valt dan deathmetal. De laatste paar maanden heb ik bijna alleen deathmetal platen geluisterd (ik weet niet waarom), en ik heb nooit ECHT luistergenot gehad.
Blackmetal doet me volgens mij meer, omdat het genre gewoon meer sfeervolle muziek kent en nummers die (mede daardoor) gewoon pakkender zijn. Dat er vaak minder technisch drumspel in voorkomt neem ik graag voor lief.
Neemt allemaal niet weg dat ik nog steeds een behoorlijk beperkte blackmetal "collectie" heb, vooral de platen van het laatste half jaar heb ik echt totaal niet bijgehouden. Wat zijn nou echte aanraders van het laatste halfjaar, waarvan de meeste kenners het hier wel over eens zijn dat je die gewoon gehoord moet hebben?
Blackmetal doet me volgens mij meer, omdat het genre gewoon meer sfeervolle muziek kent en nummers die (mede daardoor) gewoon pakkender zijn. Dat er vaak minder technisch drumspel in voorkomt neem ik graag voor lief.
Neemt allemaal niet weg dat ik nog steeds een behoorlijk beperkte blackmetal "collectie" heb, vooral de platen van het laatste half jaar heb ik echt totaal niet bijgehouden. Wat zijn nou echte aanraders van het laatste halfjaar, waarvan de meeste kenners het hier wel over eens zijn dat je die gewoon gehoord moet hebben?
mp3's: http://members.home.nl/yoko
Nehemah - Requiem Tenebrae moet je gehoord hebben!
Leviathan - Tentacles Of Whorror schijnt ook heel goed te zijn. Moet 'm zelf nog luisteren.
Angantyr - Kampen Forsaetter (voorheen op cd-r, nu op cd en lp) is ook een zware aanrader. Erg rauwe, haatvolle black afgewisseld met stukken koude ambient. Samen creëert het een geweldige sfeer.
Leviathan - Tentacles Of Whorror schijnt ook heel goed te zijn. Moet 'm zelf nog luisteren.
Angantyr - Kampen Forsaetter (voorheen op cd-r, nu op cd en lp) is ook een zware aanrader. Erg rauwe, haatvolle black afgewisseld met stukken koude ambient. Samen creëert het een geweldige sfeer.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
Drudkh - AllesYokozuna schreef:Oke, mijn zoektocht heeft meer dan een jaar geduurd, maar ik ben er inmiddels toch wel achter dat blackmetal mij beter valt dan deathmetal. De laatste paar maanden heb ik bijna alleen deathmetal platen geluisterd (ik weet niet waarom), en ik heb nooit ECHT luistergenot gehad.
Xasthur - Alles
Leviathan - Alles
Elite - Kampen
Draugar - From Which Hatred Grows
Nachtmystium - Demise
Operation Winter Mist - Winter Warfare II
Loits - Ei Kahetse Midagi
Deathspell Omega - Laatste Album
Darkthrone - Sardonic Wrath
etc...
- Yokozuna
- Contacteer:
Hehe oke, das een hele waslijst, komt goed!
Komt Anorexia Nervosa trouwens niet binnenkort met een nieuw album, een van de weinige bands die ik geweldig vind, gewoon omdat ze zo hysterisch, bombastisch en extreem zijn
Uit die lijstjes van jullie, wat is daar nou de aller extreemste blackmetal plaat uit?
Komt Anorexia Nervosa trouwens niet binnenkort met een nieuw album, een van de weinige bands die ik geweldig vind, gewoon omdat ze zo hysterisch, bombastisch en extreem zijn

Laatst gewijzigd door Yokozuna op do sep 16, 2004 2:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
troep is het..je bent teveel op 1001 fonts geweest en je zwart is niet zwart.Mausoleum schreef:Ik heb sinds kort een klein webzine opgestart... Als iemand in een band speelt en/of iets anders uitvoert in de BM 'scene' die kan mij gerust contacteren.
De site is nog in aanbouw.
http://www.perkament.cjb.net
Ben benieuwd naar jullie eerste indrukken.
LHURGOYF
http://www.mikseri.net/artistit/?id=26723 hier zeg maar wat je ervan vindtVorck schreef:kennen jullie arthemesia trouwens..deze zijn de meester
samen met nokturnal mortum de beste die ik ken
ziijn niet hun beste nummers maarja
LHURGOYF
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
mag ik ook lid worden van jullie satan clan?Vorck schreef:
wij hebben ook een keer sites gemaakt kijk www.xs4all.nl/~hpotm/sites
ram gaar en niet af maar toch

[i]Well these might be my last days