een van de betere bands uit de h8000 scène
Plan of attack - Ken ik nietRingWorm schreef:Plan of Attack, Pointing Finger, Rise Against, RiseAndFall, Deny Everything, Outbreak, Dead Stop, Justice, My Reply etc
Klinkt cool!Bambix schreef:Blood Red [als ze al zo heten] is een jonge sXe hardcore band, spelen nog een beetje cliché maar wel met de juiste feel [muzikaal dan, ben nog steeds geen sXe]... gewoon lomp old school raggen met een heel klein scheutje metal.
*zucht* Het wordt ook echt niks met jou he?Bambix schreef:...ben nog steeds geen sXe
Ben bang van niet...XnegativeX schreef:[..]*zucht* Het wordt ook echt niks met jou he?
Zoals jij weet is Ntb een van me favoriete bands, maar ik wil ze niet onder old school zetten, zelfde geldt voor Comeback Kid. Maar daarbuiten, zal is wat opzoeken. American Nightmare ken ik ook natuurlijk, Slapshot en Judge, en Youth Of Today, Duh! Maar daar luister ik gewoon niet graag naarXnegativeX schreef:[..]
Plan of attack - Ken ik niet
Pointing finger - Wel grappig
Rise against - Geen old school. Eerder punk
Rise and fall - Geen old school. Meer Clevo metalcore
Deny everything - Ken ik niet
Dead stop - Ongelovelijk gaaf
Justice - Wel grappig
My reply - Ken ik niet.
Je zou eens moeten luisteren naar bands als Slapshot, Judge, Chain of strength, Embrace today, Stand & Fight, Ten yard fight, Battery, Carry on, Count me out, Dead serious,The First step, American nightmare, Holding on, Horror show, In control, Inhuman, Kill your idols, Youth of today of van mijn part One life crew, Pitboss 2000 of Second chance.
En Comeback kid, Over my dead body en No turning back zijn natuurlijk ook goede voorbeelden van sterke old school bands.
Dude: http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... &start=100fetuskiller schreef:Die nieuwe Shadow's fall is toch ook niet verkeert!
en wat te denken van de laatste Lamb of god?
Ik hou van schreeuwen!XnegativeX schreef:[..]
Dude: http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... &start=100
(wat heb jij toch met uitroeptekens?)
De enige mensen die 18+ waren, waren geloof ik Tim en Anne...hoewel ik het van haar niet zeker weet...Maar toch wel erg veel kleine gastjes; ik kon zowaar alles zien op het podium...mits ik voor Timmie ging staanXnegativeX schreef:Vaag, normaal zijn er toch genoeg +18 mensen.
Maar opa's als wij lopen er niet zoveel rond dude.
Live vind ik het wel lekker. Maar het is me allemaal te mid-tempo en te "rockerig". Ik houd van high-speed hardcore.RingWorm schreef:Gheghe, HARDCORE..MY LIFE!
*pikt traantje weg*
Toch vindt ik Justice KUT! SAAI! KLOTE !
Waar? Ik dacht dat je bij Over my dead body was?Bambix schreef:Pfff...geef mij maar meer hit and run...gisteren was het vrij saai...het leek wel een bejaardenbijeenkomst...
*zucht* die jeugd van tegenwoordig...
En van goede oi! hou je ook al niet...waar moet dat heen?XnegativeX schreef:Waarschijnlijk ja. Maar goede beatdowns vind ik heerlijk. Het probleem is dat teveel mosh bands op Hatebreed of Slayer lijken of ze hebben zo'n tough-guy instelling. Vooral dat laatste is iets waar ik een aversie tegen heb.
Doen moet je toch echt the bruisers eens luisteren, beetje snele engerieke oi is dat, niet van die dronke skinheads bral oiXnegativeX schreef:Oi heeft me gewoon lang niet genoeg agressie en energie. Ik vind het een beetje dronkenmans/voetbal muziek.
He! Al dat Ge-X hier op metalfan! (ik heb trouwens ook sinds kort een straight edger in mijn klas.XnegativeX schreef:1) XPositiveX is een andere nick van xnightcrawlerx. Je maakt me in de war.
2) Welk hip hop topic? Bedoel je het psychopathic records topic?