Ik heb nog geen overzicht van de vvk in Tilburg maar ik zou het er niet op gokken als ik jou was... kunnen 350 man in de KZ als ik het goed heb.Sai schreef:zou het uitverkocht kunnen raken in tilburg? anders ga ik nog ff kaarten halen enzovoorts.
Dismember + Callenish Circle + Occult + Hearse... september!
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
-
- metal-willem
- Forseti's Justice
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- No_Remorse
- Contacteer:
- Forseti's Justice
Vera was gisteren best gevuld. Steengoede avond met geweldige optredens van Dismember en Occult ook vooral, wat is dat toch een geniale band! TM
Ben trouwens blij dat ik ze vanavond niet hoef te zien, enkele Callenish Circle lieden wisten geen koe van een konijn meer te onderscheiden, en ook menig Zweed verkeerde door de aantrekkelijke hollandse horecaprijzen (huhu) in nogal laveloze toestand.
Ben trouwens blij dat ik ze vanavond niet hoef te zien, enkele Callenish Circle lieden wisten geen koe van een konijn meer te onderscheiden, en ook menig Zweed verkeerde door de aantrekkelijke hollandse horecaprijzen (huhu) in nogal laveloze toestand.
- Black_Goddess
- Contacteer:
- metal-willem
-
- zwarte krijser
- Soulcollector
- Contacteer:
Judgement Day: geinige band, weinig presentatie. de zanger kon niet in de maat headbangen en de muziek is maar weinig blijven hangen.
Hearse: ik had een tijd geleden de review van hun eerste cd gelezen en ik verwachte Arch Enemy achtige muziek, maar het bleek een soort hardcore met een klein death dipje te zijn. na 2 nummers maar gaan eten, ik vond het niks. en john liva is een enorme mongool. de gitarist ook trouwens. ze deden niet aan als een professionele band, maar als een stel losgeslagen pubers die voor de lol in een bandje speelden.
Occult: gave harde thrash, maar op een gegeven ogenblik heb je al hun trucs gehoord en gaan ze eentonig klinken. echt slecht was dat ze zonder te groeten van het podium afliepen.
Callenish Circle: hoe meer ik deze band zie, hoe saaier hij wordt. de riffs zijn soms echt te cheesy en blij. de nieuwe drummer schijnt z'n werk wel goed te doen.
Dismember: hoef ik weinig over te zeggen denk ik. het was gewoon ouderwets beuken geblazen. heerlijke relaxte groovende death metal en hoewel ik van ingewikkelde muziek hou vind ik dit soort bands toch ook nog geniaal. op het laatst ben ik nog ff de pit ingedoken, maar kwam er al snel achter dat de vloer spekglad was. de band ging goed om met het publiek en het toegift was voorspelbaar maar zeer welkom. had ik al gezegd dat john liva een mongool is?
als laatste nog dank aan de fotografe voor het opleuken van de visuele show.
Hearse: ik had een tijd geleden de review van hun eerste cd gelezen en ik verwachte Arch Enemy achtige muziek, maar het bleek een soort hardcore met een klein death dipje te zijn. na 2 nummers maar gaan eten, ik vond het niks. en john liva is een enorme mongool. de gitarist ook trouwens. ze deden niet aan als een professionele band, maar als een stel losgeslagen pubers die voor de lol in een bandje speelden.
Occult: gave harde thrash, maar op een gegeven ogenblik heb je al hun trucs gehoord en gaan ze eentonig klinken. echt slecht was dat ze zonder te groeten van het podium afliepen.
Callenish Circle: hoe meer ik deze band zie, hoe saaier hij wordt. de riffs zijn soms echt te cheesy en blij. de nieuwe drummer schijnt z'n werk wel goed te doen.
Dismember: hoef ik weinig over te zeggen denk ik. het was gewoon ouderwets beuken geblazen. heerlijke relaxte groovende death metal en hoewel ik van ingewikkelde muziek hou vind ik dit soort bands toch ook nog geniaal. op het laatst ben ik nog ff de pit ingedoken, maar kwam er al snel achter dat de vloer spekglad was. de band ging goed om met het publiek en het toegift was voorspelbaar maar zeer welkom. had ik al gezegd dat john liva een mongool is?
als laatste nog dank aan de fotografe voor het opleuken van de visuele show.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
Gav behind the drumkit on the Dismember mini-tour!Soulcollector schreef:Callenish Circle: hoe meer ik deze band zie, hoe saaier hij wordt. de riffs zijn soms echt te cheesy en blij. de nieuwe drummer schijnt z'n werk wel goed te doen.
Due to personal circumstances session-drummer Spike can't play the 4 gigs (supporting Dismember) with us in September. Instead Gav will take over his duties behind the drumkit again... so everything's back to normal and we can steam ahead with full force.
dussss, wie was het nou?
- Soulcollector
- Contacteer:
geen idee. die Gav is de oude drummer? als hier staat dat hij het was, dan zal dat wel. voor het totaalplaatje maakt het ook niks uit.Tokus schreef:[..]
Gav behind the drumkit on the Dismember mini-tour!
Due to personal circumstances session-drummer Spike can't play the 4 gigs (supporting Dismember) with us in September. Instead Gav will take over his duties behind the drumkit again... so everything's back to normal and we can steam ahead with full force.
dussss, wie was het nou?
- No_Remorse
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Dismember was wieder uberbruut ja! De heren speelden een lekkere strakke mix van oude en nieuwe ( de betere) nummers zodat geen liefhebber tekort kwam. Gelukkig was het toen ook al wat voller in de zaal ( balkon leeggestroomd ofzo?) want aanvankelijk zag het er een beetje troosteloos uit...
Van `t voorprogramma vond ik alleen Occult echt ruig. Hearse was "hahaha", Callenish Circle is niet mijn ding en Judgement Day heb ik grotendeels gemist.
Het enige ( eeuwige) nadeel aan de kleine zaal in de 013 is de spekgladde vloer. Ik heb nu daarom ook een hele blauwe reet
.
Van `t voorprogramma vond ik alleen Occult echt ruig. Hearse was "hahaha", Callenish Circle is niet mijn ding en Judgement Day heb ik grotendeels gemist.
Het enige ( eeuwige) nadeel aan de kleine zaal in de 013 is de spekgladde vloer. Ik heb nu daarom ook een hele blauwe reet

Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
-
- Contacteer:
- zwarte krijser
Occult en Dismember waren die 13 euro samen zeker waard. Voor de rest vond ik Judgement Day zo slecht nog niet, al was de podiumpresentatie van de zanger idd wat minder. Kleinigheidje.
Hearse was belachelijk, en ook muzikaal stelde het geen flikker voor, hoewel "open minded" MF-ers allicht wel weer anders zullen beweren. Callenish Circle is nooit echt boeiend geweest, maar met een pilsje in de hand was het wel te doen om de tijd te doden tot Dismember.
Hearse was belachelijk, en ook muzikaal stelde het geen flikker voor, hoewel "open minded" MF-ers allicht wel weer anders zullen beweren. Callenish Circle is nooit echt boeiend geweest, maar met een pilsje in de hand was het wel te doen om de tijd te doden tot Dismember.
- Soulcollector
- Contacteer:
ik ben in de laatste paar minuten ook nog ff in de pit gedoken. stond daarvoor de hele tijd op het balkon, waar het tijdens dismember inderdaad rustig was. maar toch heb ik het voor elkaar gekregen om in die kleine tijd nog ff m'n pols te kneuzen. thumbs up voor de graaf in de pit. die ben ik al vaker tegengekomen, maar nu weet ik wie het is.
- zwarte krijser
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ja, ik heb je ook nog gezien tijdens Dismember. Had nog wel "Euj" willen zeggen maar na Dismember was je plots opgelost.Soulcollector schreef:die ben ik al vaker tegengekomen, maar nu weet ik wie het is.
TIJDENS een band mensen aanspreken levert het volgende op:
je ramt je een weg tussen al het langharig tuig en tikt het slachtoffer op de schouder: "Euj"!
-slachtoffer: "WATZECHIE???"
- ik: "eh...HALLO?"
- slachtoffer ( schreeuwt je oor finaal naar de tering): "kun je wat HARDER praten?"
-ik *schraapt keel*: "HALL...." en je wordt plots omvergeworpen door een tegen je aan vliegend persoon met een biertje in z`n hand.
-ik * wring het bier uit het haar*: "pfff...DOEI!
Perhaps you should try the morgue
- the true Thorko
Wie gaat er dan ook naar een optreden van Frans Bauer?Gr. Dracula schreef:TIJDENS een band mensen aanspreken levert het volgende op:
je ramt je een weg tussen al het langharig tuig en tikt het slachtoffer op de schouder: "Euj"!
-slachtoffer: "WATZECHIE???"
- ik: "eh...HALLO?"
- slachtoffer ( schreeuwt je oor finaal naar de tering): "kun je wat HARDER praten?"
-ik *schraapt keel*: "HALL...." en je wordt plots omvergeworpen door een tegen je aan vliegend persoon met een biertje in z`n hand.
-ik * wring het bier uit het haar*: "pfff...DOEI!

I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.