Samaelfans opgelet!
Samaelfans opgelet!
http://www.samael.info/dev/telepath.html
Nieuwe Samael track, klinkt geweldig! Nog steeds erg Samael, maar veel minder Ambient en Electronica dan op de laatste 2 platen. En Vorpholack zet zn black metal strot weer eens op. Gaaf.
Nieuwe Samael track, klinkt geweldig! Nog steeds erg Samael, maar veel minder Ambient en Electronica dan op de laatste 2 platen. En Vorpholack zet zn black metal strot weer eens op. Gaaf.
Makkers staakt uw wild geraas
- MindlessMayo
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik ben waarschijnlijk de enige op deze hele planeet die de laatste 2 cd's van Samael beter vond dan het oudere werk. Daarom vind ik dit nummer ook weer erg lekker klinken. Het klinkt inderdaad wel weer duisterder (wat een raar woord is dat toch) en agressiever dan hun Eternal. Passage vond ik een erg lekkere cd en zo te horen gaan ze die kant weer op. Mooi zo.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- CALIBANaan
- Contacteer:
- toffe_ellende
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik vind hun nieuw en oud werk gelijkwaardig, Samael is best nog goed, maar ik ben er niet echt vreselijk gek op, een luisterbeurtje af en toe zijn zalig.XnegativeX schreef:Ik ben waarschijnlijk de enige op deze hele planeet die de laatste 2 cd's van Samael beter vond dan het oudere werk. Daarom vind ik dit nummer ook weer erg lekker klinken. Het klinkt inderdaad wel weer duisterder (wat een raar woord is dat toch) en agressiever dan hun Eternal. Passage vond ik een erg lekkere cd en zo te horen gaan ze die kant weer op. Mooi zo.
- toffe_ellende
- XnegativeX
- Contacteer:
- Forseti's Justice
- XnegativeX
- Contacteer:
-
- Forseti's Justice
geen idee hoe ik t anders moet noemen, t is mij gewoon allemaal wat te druk.XnegativeX schreef:Gerap?
En, "There are 666 trees in my forest".
(maar nu hap ik waarschijnlijk weer)
.
- XnegativeX
- Contacteer:
- Forseti's Justice
- MindlessMayo
- XnegativeX
- Contacteer:
Oh wacht, het label is americaans en de band is Frans. En blijkbaar heeft de beste man iets met dansen.Forseti's Justice schreef:hehe, het is niet amerikaans, en bekijk de volledige tracklisting voor de grap eens. die man zou van mij een prijs mogen krijgen
Maar dit is allemaal offtopic.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Forseti's Justice
- BlizzardBeast
- Forseti's Justice
na een stuk of 10 keer gedraaid te hebben (binnen 1 dag ja.. oei) vind ik m stiekem toch wel erg leuk...Forseti's Justice schreef:nou, het nieuwe album is binnen, en ik weet niet wat ik ervan moet denken. t blijft een mijner favorite bands aller tijden, maar dit.. oei
nog maar eens checken of er geen rammstein op dat ding staat
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb nu 4 nummers binnen: Moongate, High above, Further en Door of celestial peace.
Bij het nummer Moongate moet ik nog erg aan het zweverige Eternal denken. Maar de rest van de nummers zijn een stuk donkerder en gaan erg richting Passage. Bij de eerste luisterbeurt bekroop me inderdaad een Rammstein gevoel maar dat ligt meer aan de productie dan aan de muziek zelf. Want als je daar even doorheen prikt dan hoor je al snel de vertrouwde Samael elementen terug. De duistere sfeer, de muur van keyboards en het logge gitaargeluid.
Ik vind dit wel een interessante plaat. En ik ben zeker blij dat Samael nog steeds op deze aardkloot rondspookt.
Bij het nummer Moongate moet ik nog erg aan het zweverige Eternal denken. Maar de rest van de nummers zijn een stuk donkerder en gaan erg richting Passage. Bij de eerste luisterbeurt bekroop me inderdaad een Rammstein gevoel maar dat ligt meer aan de productie dan aan de muziek zelf. Want als je daar even doorheen prikt dan hoor je al snel de vertrouwde Samael elementen terug. De duistere sfeer, de muur van keyboards en het logge gitaargeluid.
Ik vind dit wel een interessante plaat. En ik ben zeker blij dat Samael nog steeds op deze aardkloot rondspookt.