Dismember + Callenish Circle + Occult + Hearse... september!

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma sep 20, 2004 8:46 pm

maar wat als je dan eindelijk voorbij het "hallo zeggen" bent?

- "gave band he!"
"zeker!"
- "vind ik ook"

en dan? hehe
ik was inderdaad snel weg, geld was op.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » ma sep 20, 2004 9:04 pm

Soulcollector schreef:maar wat als je dan eindelijk voorbij het "hallo zeggen" bent?

- "gave band he!"
"zeker!"
- "vind ik ook"

en dan?
Ik ben niet snel door gesprekstof heen!

Overigens waren wij ook niet al te lang blijven plakken omdat de magen Ave Maria zongen.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

No_Remorse
Contacteer:

Bericht door No_Remorse » ma sep 20, 2004 9:09 pm

Een vriend van mij heb wat aardige foto's geschoten
http://www.casejunkie.nl/peter/dismember.zip

bij de 70 beginnen die van Dismember,daarvoor vindje de andere bandjes..zitten zeker aardige tussen!

StraightHate
Contacteer:

Bericht door StraightHate » ma sep 20, 2004 9:26 pm

gave foto's

ik sta op nummertje 94 :P

goatworshipper

Bericht door goatworshipper » ma sep 20, 2004 9:40 pm

en ik stond ergens achterin langs die cameravent
alcohol in my veins...

Hoolie99

Bericht door Hoolie99 » di sep 21, 2004 12:19 pm

Soulcollector schreef:Judgement Day: geinige band, weinig presentatie. de zanger kon niet in de maat headbangen en de muziek is maar weinig blijven hangen.

Hearse: ik had een tijd geleden de review van hun eerste cd gelezen en ik verwachte Arch Enemy achtige muziek, maar het bleek een soort hardcore met een klein death dipje te zijn. na 2 nummers maar gaan eten, ik vond het niks. en john liva is een enorme mongool. de gitarist ook trouwens. ze deden niet aan als een professionele band, maar als een stel losgeslagen pubers die voor de lol in een bandje speelden.

Occult: gave harde thrash, maar op een gegeven ogenblik heb je al hun trucs gehoord en gaan ze eentonig klinken. echt slecht was dat ze zonder te groeten van het podium afliepen.

Callenish Circle: hoe meer ik deze band zie, hoe saaier hij wordt. de riffs zijn soms echt te cheesy en blij. de nieuwe drummer schijnt z'n werk wel goed te doen.

Dismember: hoef ik weinig over te zeggen denk ik. het was gewoon ouderwets beuken geblazen. heerlijke relaxte groovende death metal en hoewel ik van ingewikkelde muziek hou vind ik dit soort bands toch ook nog geniaal. op het laatst ben ik nog ff de pit ingedoken, maar kwam er al snel achter dat de vloer spekglad was. de band ging goed om met het publiek en het toegift was voorspelbaar maar zeer welkom. had ik al gezegd dat john liva een mongool is?

als laatste nog dank aan de fotografe voor het opleuken van de visuele show.

Erg veel kritiek voor iemand die zelf niet verder komt dan 2 optredens per jaar in de plaatselijke jeugdsoos met z'n eigen bandje.

Presteer eerst zelf nou maar eens iets... komt een beetje geloofwaardiger over vriend.

Ennuh wie is er nou een mongool? De enige mongool ben je zelf door hier de stoere meneer uit te hangen terwijl je in het echt maar een gefrustreerde zielepoot bent. Zo en nu terug naar de studieboeken!
!!! THE SIGN IS ON !!!

Took
Contacteer:

Bericht door Took » di sep 21, 2004 12:23 pm

http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » di sep 21, 2004 12:31 pm

Hoolie99 schreef:Erg veel kritiek voor iemand die zelf niet verder komt dan 2 optredens per jaar in de plaatselijke jeugdsoos met z'n eigen bandje.

Presteer eerst zelf nou maar eens iets... komt een beetje geloofwaardiger over vriend.

Ennuh wie is er nou een mongool? De enige mongool ben je zelf door hier de stoere meneer uit te hangen terwijl je in het echt maar een gefrustreerde zielepoot bent. Zo en nu terug naar de studieboeken!
kunnen we niet tegen kritiek? de muziek boeit me weinig, dat is mijn mening.
wou je zeggen dat je pas een band saai mag vinden als je zelf in een band zit die op hetzelfde niveau speelt? toch jammer voor de mensen die geen instrument bespelen dan. die moeten alle bands leuk vinden, want ze weten natuurlijk niet waarover ze praten.

en nou ff luisteren huilebalk. over smaak valt niet te twisten. als jullie muziek mij niet grijpt en het niet in me opkomt om de beest uit te gaan hangen, dan is dat mijn goed recht. wat ik verder zelf in de muziekwereld doe heeft daar geen zak mee te maken.

en de reden waarom ik uitgebreide kritiek heb is omdat ik natuurlijk geen leven heb en alle tijd heb om seksueel gefrustreerd in mijn donkere stinkende kamertje achter mijn pc met een depressieve doommetal cd door de luidsprekers schallend te posten op dit forum.

Hoolie99

Bericht door Hoolie99 » di sep 21, 2004 2:24 pm

Soulcollector schreef:[..]

kunnen we niet tegen kritiek? de muziek boeit me weinig, dat is mijn mening.
wou je zeggen dat je pas een band saai mag vinden als je zelf in een band zit die op hetzelfde niveau speelt? toch jammer voor de mensen die geen instrument bespelen dan. die moeten alle bands leuk vinden, want ze weten natuurlijk niet waarover ze praten.

en nou ff luisteren huilebalk. over smaak valt niet te twisten. als jullie muziek mij niet grijpt en het niet in me opkomt om de beest uit te gaan hangen, dan is dat mijn goed recht. wat ik verder zelf in de muziekwereld doe heeft daar geen zak mee te maken.

Hey k#nkersukkel...

Het gaat zich hier helemaal niet over mijn eigen bandje (dat weet ik inmiddels wel) maar je hebt op elke band van afgelopen zondag van-alles-en-nog-wat te zeiken terwijl je zelf in een totaal nietszeggend bandje speelt waar nog nooit iemand van gehoord heeft en ook niet verder zal komen dan de oefenzolder en 2 optredens per jaar in de plaatselijke jeugdsoos voor 5 flesjes bier en een boterham met pindakaas.

Mail me anders maar eens een optreden door (als jullie die uberhaupt nog gaan doen deze eeuw) van je eigen bandje... dan kom ik eens kijken wat je er zelf van terecht brengt.

En dan mag je 'huilebalk' ook even in m'n gezicht zeggen... je weet inmiddels wel hoe ik eruit zie.

Eens kijken wie er dan gaat huilen.
!!! THE SIGN IS ON !!!

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » di sep 21, 2004 2:47 pm

Soulcollector heeft gelijk. Hij plaatst hier alleen maar zijn (ongenuanceerde) mening, dat heeft niks te maken met of je in een band van wereldklasse of een flutbandje speelt.

Je moet niet zo snel op je teentjes getrapt zijn, schelden is een teken van zwakte.

Tonger
Contacteer:

Bericht door Tonger » di sep 21, 2004 3:28 pm

Riptor schreef:Leuke avond gehad (vera)
hoogtepunt zeer zeker occult *de band waarvoor ik kwam
1e band was ok, maar bieren in de kelder (Vera) was ok-er.

Hearse was prima death 'n' roll zoals Entombed dat op To Ride... liet horen
party en bier

Occult was niet geinig zo loeistrak, super

Callenish Surkel - haha gave pitttt, bier drinken terwijl je gastjes van 15 weggooit (ja, zelfs met mijn postuur!!!)

Dismember gaaffff!!! - blauwe neus, vliegende bril, tand door de lip - gaaffff
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » di sep 21, 2004 3:48 pm

Hoolie99 schreef:Hey k#nkersukkel...

Het gaat zich hier helemaal niet over mijn eigen bandje (dat weet ik inmiddels wel) maar je hebt op elke band van afgelopen zondag van-alles-en-nog-wat te zeiken terwijl je zelf in een totaal nietszeggend bandje speelt waar nog nooit iemand van gehoord heeft en ook niet verder zal komen dan de oefenzolder en 2 optredens per jaar in de plaatselijke jeugdsoos voor 5 flesjes bier en een boterham met pindakaas.

Mail me anders maar eens een optreden door (als jullie die uberhaupt nog gaan doen deze eeuw) van je eigen bandje... dan kom ik eens kijken wat je er zelf van terecht brengt.

En dan mag je 'huilebalk' ook even in m'n gezicht zeggen... je weet inmiddels wel hoe ik eruit zie.

hey schatje

kan je misschien ook es inhoudelijk op mijn reactie ingaan? je blijft namelijk maar doorbazelen over mijn band.
ik heb meerdere reacties gezien waar mensen jullie muziek ook niet geweldig vonden, maar ik krijg als enige jouw gezeur. is dat zoiets als "muzikanten onder elkaar"? jij beschouwt jezelf duidelijk als meerderwaardig aangezien jouw band bekend is en die van mij niet en dat getuigd van arrogantie. ik neem aan dat jullie professioneel met jullie band te werk gaan. ga dan ook professioneel met kritiek om. als ik zat te wachten op een reactie van de bands op mijn kritiek dan had ik ze wel een mail gestuurd.

en ik had geen kritiek op Dismember, dus lul niet.
en noem je me dan ook kankersukkel? dat is wel een erg stoer woord. logisch dat ik dan ga huilen.
Laatst gewijzigd door Soulcollector op di sep 21, 2004 3:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Frituurmaster
Contacteer:

Bericht door Frituurmaster » di sep 21, 2004 3:49 pm

Sander schreef:...schelden is een teken van zwakte.
Zegt iemand met een tekst als "Kanker is een privilege" onder z'n posts....dat is niet beledigend wou je zeggen ??

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di sep 21, 2004 4:01 pm

net nieuwe callenish circle verzamel dubbel cd ontvangen, al hun werk voor metablade verzameld, 20 september in de winkel
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Forseti's Justice

Bericht door Forseti's Justice » di sep 21, 2004 5:22 pm

nou en lul.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di sep 21, 2004 6:59 pm

Forseti's Justice schreef:nou en lul.
Ik begin je arrogantie erg beu te geraken. Doe normaal of rot hier op.

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » di sep 21, 2004 7:09 pm

Nou ja, echt boeiend is het voor de gemiddelde forumer nou ook weer niet dat JIJ de nieuwe cd hebt aangeschaft/gekregen/gedownload moet je toegeven.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di sep 21, 2004 7:18 pm

zwarte krijser schreef:Nou ja, echt boeiend is het voor de gemiddelde forumer nou ook weer niet dat JIJ de nieuwe cd hebt aangeschaft/gekregen/gedownload moet je toegeven.
ik zeg gewoon dat die verzamel cd bestaat en dat die binnenkort in winkels ligt, en dat die al het werk van voor metalblade bevat

dat was essentie boodschap

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » di sep 21, 2004 7:21 pm

Ok.

Was er eigenlijk in heel de zaal ook maar IEMAND die Hearse vet vond of iemand anders uit de plaat zag gaan op de muziek van Hearse???

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di sep 21, 2004 7:22 pm

heb concert niet gezien, maar op cd is hearse zo slecht nog niet

StraightHate
Contacteer:

Bericht door StraightHate » di sep 21, 2004 8:00 pm

zwarte krijser schreef:Ok.

Was er eigenlijk in heel de zaal ook maar IEMAND die Hearse vet vond of iemand anders uit de plaat zag gaan op de muziek van Hearse???
Ik vond het zeker niet slecht. Het moest echter niet veel langer duren.

Steen

Bericht door Steen » di sep 21, 2004 9:05 pm

Hoolie99 schreef:[..]
Hey k#nkersukkel...

:shock: Whoa! Veel kinderachtiger dan dit vind je 't niet. Beetje last van hoogheidswaanzin, huh?
Laatst gewijzigd door Steen op wo sep 22, 2004 9:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik masturbeer graag dure woorden in mijn conversaties. Zelfs als ik niet weet wat ze betekenen.

No_Remorse
Contacteer:

Bericht door No_Remorse » di sep 21, 2004 9:11 pm

Pak een fles punica en praat het uit ofzo!

even zonder gekheid,weet iemand nog exact de nummers en volgorde die Dismember heeft gespeeld? Wat ik zelf zo snel herinner:

Where Ironcrosses grow
Casket Garden
Of fire
Skin her Alive
Let the Napalm rain
sword of light
Me-God
In death's sleep
Where angels fear to tread
Override the overture*

*later toegevoegd (Soulcollector)

op die eerste 2 na staan ze waarschijnlijk niet in de goeie volgorde..en ik mis er nog een aantal
Laatst gewijzigd door No_Remorse op di sep 21, 2004 9:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » di sep 21, 2004 9:37 pm

Override of the Overture hebben ze ook gespeeld

Steen

Bericht door Steen » wo sep 22, 2004 9:25 am

Ik masturbeer graag dure woorden in mijn conversaties. Zelfs als ik niet weet wat ze betekenen.

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » wo sep 22, 2004 9:34 am

zwarte krijser schreef:Ok.

Ik vond Hearse best goed, alleen die zanger is een mongool.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Hoolie99

Bericht door Hoolie99 » wo sep 22, 2004 12:06 pm

hey schatje

kan je misschien ook es inhoudelijk op mijn reactie ingaan? je blijft namelijk maar doorbazelen over mijn band.
ik heb meerdere reacties gezien waar mensen jullie muziek ook niet geweldig vonden, maar ik krijg als enige jouw gezeur. is dat zoiets als "muzikanten onder elkaar"? jij beschouwt jezelf duidelijk als meerderwaardig aangezien jouw band bekend is en die van mij niet en dat getuigd van arrogantie. ik neem aan dat jullie professioneel met jullie band te werk gaan. ga dan ook professioneel met kritiek om. als ik zat te wachten op een reactie van de bands op mijn kritiek dan had ik ze wel een mail gestuurd.

en ik had geen kritiek op Dismember, dus lul niet.
en noem je me dan ook kankersukkel? dat is wel een erg stoer woord. logisch dat ik dan ga huilen.

Je moet eens wat beter lezen stumper... het interesseert me helemaal geen zak als jij CC een kutband vind. Dat weet ik inmiddels wel.

Het gaat zich erom dat je zo ongeveer alles en iedereen loopt af te kraken terwijl jezelf niet verder dan de oefenzolder komt.

Misschien moet je eens wat meer tijd & energie steken in het oefenen met je eigen band in plaats van overal lopen rond te blaten hoe kut al die andere bands wel niet zijn.
!!! THE SIGN IS ON !!!

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » wo sep 22, 2004 12:10 pm

Je moet eens wat beter lezen stumper... het interesseert me helemaal geen zak als jij CC een kutband vind. Dat weet ik inmiddels wel.

Het gaat zich erom dat je zo ongeveer alles en iedereen loopt af te kraken terwijl jezelf niet verder dan de oefenzolder komt.

Misschien moet je eens wat meer tijd & energie steken in het oefenen met je eigen band in plaats van overal lopen rond te blaten hoe kut al die andere bands wel niet zijn.
Het interesseert je duidelijk wel gezien je blijvende hap reactie..
Jij bent degene die niet goed leest, hij kraakt niet af.. hij geeft kritiek en terechte kritiek ook als je het mij vraagt. Feit is wel dat het erbij halen van zijn bandje nergens op slaat. Wat is de meerwaarde van die informatie? Welke informatie eigenlijk aangezien jij zijn bandje nog nooit gehoord of gezien hebt?

Ga jij met je bandje maar eens harder oefenen op podium presentatie want de vorige keer in Hedon was ronduit saai en eentonig.

Oh edit:

Speel jij soms in een bandje?
Nee..
Nou dan heb je ook geen recht van spreken
Laatst gewijzigd door MindlessMayo op wo sep 22, 2004 12:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Forseti's Justice

Bericht door Forseti's Justice » wo sep 22, 2004 12:13 pm

Kristof schreef:[..]

Ik begin je arrogantie erg beu te geraken. Doe normaal of rot hier op.
ik vind patsen met vers ontvangen promo's bijzonder sneu. stel je niet zo aan verder, t zijn maar 3.61 posts per dag, waarvoor je verdomme wel flink wat moeite moet doen wil je die allemaal terug kunnen vinden in deze beerput.

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » wo sep 22, 2004 12:15 pm

Jup Hoolie's argumenten slaan finaal nergens op. Volgens zijn theorie mag iemand die nog nooit een instrument vastgehouden heeft wel commentaar leveren op Callenish Circle, maar iemand die zelf in een band speelt niet.

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » wo sep 22, 2004 12:18 pm

Wat me overigens opviel bij Judgement Day was dat het geluid in de eerste instantie zwaar okee klonk, maar na een nummer of twee werd opeens de basdrum een tandje of 3 harder gezet. Dat was zeker geen improvement, ik vraag me ook af hoe de band hier zelf over denkt.
Vervolgens werd ie na een nummer of 4 weer wat omlaag gedraaid.

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » wo sep 22, 2004 12:32 pm

zwarte krijser schreef:Wat me overigens opviel bij Judgement Day was dat het geluid in de eerste instantie zwaar okee klonk, maar na een nummer of twee werd opeens de basdrum een tandje of 3 harder gezet. Dat was zeker geen improvement, ik vraag me ook af hoe de band hier zelf over denkt.
Klopt, dat was idd jammer.

JD was wel relaxed verder, maargoed het is dan ook DM :wink:
Under The Banner Of Death

Steen

Bericht door Steen » wo sep 22, 2004 12:51 pm

Al had ie in de Josti-band gespeeld...!

Jouw geblaat komt op mij over als dat van een 6-jarige. "Je mag mij niet stom vinden want ik sta lekker in Vera en jij komt tóch niet verder dan de zoldééééééér!!!"

Zeer jammer. Je kwam op het podium trouwens ook niet echt over als iemand die er lol in had om muziek te maken. Dat strookt wel met je gedrag hier. Ik krijg het idee dat het je gaat om de status en niet om het plezier in muziek maken. Tip: status is niks. Kap darmee. Ik (en vele met mij) kijk tien keer liever naar een zanger/gitarist/whatever die middelmatige muziek maakt maar wel helemaal uit zijn dak gaat op het podium, dan naar een stel verwaande overgroeide pubers die met een arrogant hoofd goeie muziek maken.

emillio
Contacteer:

Bericht door emillio » wo sep 22, 2004 12:53 pm

25.09 OPBLAASPOP - Jeffrey's - Sas van Gent (NL). Da's zo'n 15 km onder Terneuzen.

Line-up:
TEN-13 (NL)
THE PROPHECY (UK)
FLUFF (NL)
THE ETERNAL (AUS)
SYNCARDION (NL)

Deuren 19:00 - Syncardion trapt af om 19:30

Als je komt zet ik je op de gastenlijst, dus laat maar even wat weten.
www.musketeerofdeath.nl

Hoolie99

Bericht door Hoolie99 » wo sep 22, 2004 5:46 pm

Jammer dat het niet wat dichterbij is Emillio... anders was ik zeker eens komen kijken naar de verrichtingen van de heer Soulcollector.

Had wel eens willen zien of hij dan wel in de maat kan bangen, niet uitziet als een mongool en daarbij ook nog eens geweldig gevarieerde muziek speelt met super-riffs zonder eentonig te worden.
!!! THE SIGN IS ON !!!

Izegrim
Contacteer:

Bericht door Izegrim » wo sep 22, 2004 5:55 pm

Normaal gesproken hou ik me verre van zulke smaakonderhevige-onzindiscussies, maar hoe je het ook wendt of keert: Callenish Circle is een van de weinig overgebleven vaandeldragers van de Nederlandse metal. Op een paar bands na stelt Nederland internationaal gezien geen ene zak meer voor. Vroeger was dat wel anders.

Nee, Callenish C. is ook niet mijn muziek. Maar wie zelf enigszins een instrument beheerst zal moeten toegeven dat CC dat ook wel degelijk kan.

Edit: Ik was in Groningen, Judgement Day niet gezien en Hearse vond ik maar een bak ondefinieerbare herrie. Zal aan het geluid hebben gelegen, of aan de steeds in een tempo doorhakkende drummer. Callenish was goed op dreef en na Dismember besloot ik maar te stoppen met spelen want zulk geniale muziek kan ik met mijn eigen bandje nooit en te nimmer overtreffen... wat een muzikaal oorgasme!
Laatst gewijzigd door Izegrim op wo sep 22, 2004 6:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo sep 22, 2004 6:00 pm

Izegrim schreef:Normaal gesproken hou ik me verre van zulke smaakonderhevige-onzindiscussies, maar hoe je het ook wendt of keert: Callenisch Circle is een van de weinig overgebleven vaandeldragers van de Nederlandse metal. Op een paar bands na stelt Nederland internationaal gezien geen ene zak meer voor. Vroeger was dat wel anders.

Nee, Callenish C. is ook niet mijn muziek. Maar wie zelf enigszins een instrument beheerst zal moeten toegeven dat CC dat ook wel degelijk kan.
Mijn mening is net hetzelfde als wat jij hier neerpent. Discussies over zo'n dingen zijn altijd kansloos en je moet eigenlijk op zo'n zaken nooit ingaan. Maar CC is zeker een van de doorzetters van Nederland die gewoon goede muziek maakt met internationaal potentieel. Ik ben zelf Belg, maar ik zou op zo'n bands trots zijn als ik Nederlander was, hadden wij in België ook maar wat meer van dat soort bands..Wil niet veralgemenen, maar waarom zeuren jullie hier over dat soort gedoe, aanvallen of klagen op internet is ook heel erg makkelijk...en de mensen die meestal veel kritiek geven hebben zelf nog nooit op een podium gestaan buiten het plaatselijke café..

Izegrim
Contacteer:

Bericht door Izegrim » wo sep 22, 2004 6:04 pm

Je mag best kritiek hebben, ook als je niet zelf speelt. Uit kritiek worden doorgaans goede ideeen geboren (mits je er wat mee doet natuurlijk).

Maar negen van de tien keer klagen en zeiken mensen uit jaloezie, ook al hebben ze het zelf niet door.

Domdomdom.

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » wo sep 22, 2004 6:40 pm

Izegrim schreef:Nee, Callenish C. is ook niet mijn muziek. Maar wie zelf enigszins een instrument beheerst zal moeten toegeven dat CC dat ook wel degelijk kan.
dat zal ik ook nooit ontkennen. ik heb ook alleen gezegd dat ik het saai vond. en stoppen met je eigen band omdat je toppers niet kan overtreffen lijkt mij zeer dom. muziek maak je voor je plezier.

Vlammy

Bericht door Vlammy » wo sep 22, 2004 11:52 pm

Late reactie, maar ik heb me prima vermaakt afgelopen zondag in de 013! :D

Hoolie99

Bericht door Hoolie99 » do sep 23, 2004 11:19 am

dat zal ik ook nooit ontkennen. ik heb ook alleen gezegd dat ik het saai vond. en stoppen met je eigen band omdat je toppers niet kan overtreffen lijkt mij zeer dom. muziek maak je voor je plezier.

Nogmaals... het ging mij in eerste instantie helemaal niet over je kritiek op CC. Ik weet inmiddels wel dat jij onze muziek niks vind en dat is ook je goed recht.

Wat me wel erg stoorde was dat je over ongeveer alle bands van afgelopen zondag wel iets te mekkeren had en als het dan nog zinvolle kritiek was dan zeg ik 'ok geen probleem'.

Echter iemand een mongool noemen of dat iemand niet in de maat kan bangen vind ik geen zinvolle kritiek. Dat is gewoon iemand proberen belachelijk te maken. Vandaar dat ik je een koekje van eigen deeg gaf door jouw eigen band even door de mangel te halen. Dat bepaalde personen me dan een arrogante zak vinden moeten ze zelf weten... blijkbaar hebben deze personen totaal niet door waar mijn reactie op gebaseerd was.

En inderdaad... het is heel erg gemakkelijk om van de zijkant van alles en nog wat te roepen en alles af te kraken. De beste stuurlui staan nog altijd aan wal. Ook in het metalwereldje.

Van iemand die zelf in een band speelt verwacht je gewoon dat ie wat meer respect en collegialiteit toont. Ik zal zelf dan ook zelden tot nooit een andere band in het openbaar afzeiken (hoe slecht ik de band in kwestie persoonlijk misschien ook vind) want ik weet zelf maar heel erg goed hoe moeilijk het is om ook maar iets vooruit te raken in dit wereldje. Een stukje respect en collegialiteit onderling noem ik dat.

Dat is het laatste dat ik erover zeg.
!!! THE SIGN IS ON !!!

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » do sep 23, 2004 2:44 pm

Hoolie99 schreef:Vandaar dat ik je een koekje van eigen deeg gaf door jouw eigen band even door de mangel te halen.
mijn complimenten beste man! dat is je ook helemaal gelukt.

webwim
Contacteer:

Bericht door webwim » zo sep 26, 2004 10:56 pm

zwarte krijser schreef:Wat me overigens opviel bij Judgement Day was dat het geluid in de eerste instantie zwaar okee klonk, maar na een nummer of twee werd opeens de basdrum een tandje of 3 harder gezet. Dat was zeker geen improvement, ik vraag me ook af hoe de band hier zelf over denkt.
Mmm, ik heb het niet gemerkt. Maar ik merkte wel meer niet, qua geluid.

Ik weet niet, waar die monitorvent mee bezig was, maar het was iig funest. Tijdens de line-check stonden ook de monitors perfect afgesteld. Toen we begonnen, had onze zanger en drummer totaal geen geluid over de monitors. Ik heb de opnames terug gehoort en dat is dus duidelijk te horen. :cry:
http://www.myspace.com/wansmaakwim

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » ma sep 27, 2004 7:43 am

Ik vond het geluid helemaal niet slecht, eigenlijk.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

webwim
Contacteer:

Bericht door webwim » di sep 28, 2004 11:13 pm

Draconian schreef:Ik vond het geluid helemaal niet slecht, eigenlijk.
Had je eens op het podium moeten gaan staan, hehehe.

Ik doelde dus op het geluid op het podium. Daardoor liep zeker tijdens het eerste nummer de zang niet synchroon met de rest van de band. En dat is natuurlijk balen.

webwim
Contacteer:

Bericht door webwim » za okt 02, 2004 2:24 pm

BuRning_Fire
Contacteer:

Bericht door BuRning_Fire » zo okt 31, 2004 10:00 am

misschien beetje laat..maar der staan foto's van het concert in de 013 op me site, http://www.burningfire.tk
- [url=http://rosbrigade.eu]Rosbrigade[/url] -

Jesper

Bericht door Jesper » zo okt 31, 2004 11:50 am

Burning Fire? :roll:
Wel eens een niet-Burning Fire gezien?
Heus.

Plaats reactie