The Haunted Schopt Konten!
The Haunted Schopt Konten!
Ooit ontstaan uit het geweldige At The Gates, bracht deze zweedse Thrashband met de eerste 2 albums, The Haunted & Made Me Do It, 2 knallende thrashplaten op de markt, waarbij vooral de tweede opmerkelijke (positief bedoeld) gelijkenissen met oude Slayerplaten vertoonde. Nu met het 3e album One Kill Wonder beuken ze meer dan ooit, waar vooral de tracks Shithead en D.O.A voor garant staan. Iemand hier iets aan toe te voegen?
Makkers staakt uw wild geraas
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
toen! Made me do it is uit 2001..
ik heb het album uitgecheckt en als je mij niet wil geloven moet je de aardschok maar lezen...
de refreintjes...pure nu metal al zaten er soms puike trash stukken in
ik heb het album uitgecheckt en als je mij niet wil geloven moet je de aardschok maar lezen...
de refreintjes...pure nu metal al zaten er soms puike trash stukken in
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Jeroen
- Contacteer:
misschien wel..maar ik vond Made me do it niet echt een sterke plaat..het ware trash sfeertje ontbrak.. At the Gates schopte wel heel erg hard konten.. en de nieuwe In Flames is moderner maar er is niets mis mee
- Jeroen
- Contacteer:
gast heb ik dat ooit gezegd...
op het laatste album waren nu metal invloeden aanwezig..ik heb het album zelf immers..en als je mij dan niet wil geloven , dan kun je het ook in de aardschok lezen..
zo bedoelde ik dat
op het laatste album waren nu metal invloeden aanwezig..ik heb het album zelf immers..en als je mij dan niet wil geloven , dan kun je het ook in de aardschok lezen..
zo bedoelde ik dat
-
The Haunted Nu-Metal? Da's het eerste wat ik hoor. Vind het zelf toch echt Thrash, maar goed, meningen verschillen...
[url=http://www.newsflash2000.nl]Bezoek ook eens mijn weblog[/url]
"Life's a gift...
Live it by heart and never let go of your dreams.
Living life is the biggest reward..."
-Kim Saunders (23/09/1976 - 24/02/2001)
"Life's a gift...
Live it by heart and never let go of your dreams.
Living life is the biggest reward..."
-Kim Saunders (23/09/1976 - 24/02/2001)
hé, jullie vergaten luidkeels te brullen dat nu-metal gay enzo is en dat jullie Sodomized by Eternal Death uberlekker vinden omdat er daar vier fans van zijn !
dat ik het niet meer zie hé mannen !
dat ik het niet meer zie hé mannen !
Gelukkig zijn er zoveel mensen van weinig belang. Zij zijn het grijs tegen dewelke de felle kleuren fonkelen
toch een beetje.Jeroen schreef:de refreintjes...pure nu metal al zaten er soms puike trash stukken in
Maar je hebt gelijk Dako, het was wat naast de feiten, maar ik kon het niet laten *gnagna*
Gelukkig zijn er zoveel mensen van weinig belang. Zij zijn het grijs tegen dewelke de felle kleuren fonkelen
- Snaggerske
- Contacteer:
- Jeroen
- Contacteer:
damn..dat was het woord waar ik naar zocht..neo trash
wat best gaaf is.. zoals Soilwork etc.
maar ik heb het bij The Haunted over INVLOEDEN!!!!
het is trash metal met invloeden uit nu
YES IK HEB 666 berichten
wat best gaaf is.. zoals Soilwork etc.
maar ik heb het bij The Haunted over INVLOEDEN!!!!
het is trash metal met invloeden uit nu
YES IK HEB 666 berichten
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Defleshed, neo??????!!!!!! Gast, ken je metalgeschiedenis! Die gasten lopen nu al zo'n 11 jaar rond te hakken (niet dat ze in die al die tijd zo productief zijn geweest, met 4 a 5 albums), maar dit is bullshit. Dat over The Haunted (al thrash sinds SOTS van ATG, sinds 1997 bestaan) en Dew-Scented (zelfde soort verhaal) eveneens. Dus leuter niet zo.Snaggerske schreef:Ik ben een enorm grote thrashfan maar the haunted is weer 1 van de 1000 neo-thrash bandjes uit Zweden, net als Defleshed en Dew Scented. Ik durf het ook nauwelijks thrash te noemen. Kutband dus !
Makkers staakt uw wild geraas
- Snaggerske
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Snaggerske
- Contacteer:
- Snaggerske
- Contacteer:
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
die vind ik wel iets hebben.
Maar ook bijvoorbeeld live is zo'n neo thrash groep qua sfeer veel minder dan een echte thrash band. Meestel spelen ze wel heel goed maar er ontbreekt iets.
Ik vind flesh made sin bijvoorbeeld een band die dat wel heeft.
Maar ook bijvoorbeeld live is zo'n neo thrash groep qua sfeer veel minder dan een echte thrash band. Meestel spelen ze wel heel goed maar er ontbreekt iets.
Ik vind flesh made sin bijvoorbeeld een band die dat wel heeft.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
De eerste cd is supervet. De tweede cd vind ik zo tegenvallen dat ik hem amper in de cd speler heb zitten. K vind dat er beetje weinig sfeer in zit. Niet echt een cd om van uit je dak te gaan. En de nieuwe In Flames, om er stiekem op terug te komen, is echt wennen. Daar vind je wel veel nu-metal invloeden in terug. Net als bij Hypocrisy - Catch 22.
I came not to send peace...but a sword...And I have made...WAR!
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Snaggerske
- Contacteer:
Carnal Forge vind ik ook niet echt te pruimen, hypocrisy kan er wel mee door. Maar voor mij blijven de oude thrash/speed helden als destruction, slayer, sodom, living death, nuclear assault, kreator, holy moses, tankard, testament, dark & death angel, exodus, metallica etcetera de favorieten ...
Tegenwoordig zijn er nauwelijks nog 80's thrash bands, enkel de oude helden. Op een of andere manier interesseren leeftijdsgenoten zich totaal niet in thrash en heavy, jammer dan. In nederland heb je inderdaad Flesh made sin en outburst. Vroeger was ook abacinate tof.
België had vroegen Acid, geweldige band met op zang niemand minder als de ruige dame Kate. En cyclone natuurlijk !!
Tegenwoordig zijn er nauwelijks nog 80's thrash bands, enkel de oude helden. Op een of andere manier interesseren leeftijdsgenoten zich totaal niet in thrash en heavy, jammer dan. In nederland heb je inderdaad Flesh made sin en outburst. Vroeger was ook abacinate tof.
België had vroegen Acid, geweldige band met op zang niemand minder als de ruige dame Kate. En cyclone natuurlijk !!
Power chords come crashing down ...
- Snaggerske
- Contacteer:
bijna ?
België heeft overigens wel toffere dingen dan ons kikkerlandje ...
Ostrogoth, Killer, Crossfire ook geweldig (geen thrash natuurlijk) maar vooral Acid vind ik erg goed.
Verder zijn er nog wel meer toffe speed en thrash bands maar ik heb geen behoefte om die allemaal stuk voor stuk op te noemen. Maar een band als the haunted mist gewoon de "echte" (om dat ene woordje maar even te ontwijken) thrash feeling
België heeft overigens wel toffere dingen dan ons kikkerlandje ...
Ostrogoth, Killer, Crossfire ook geweldig (geen thrash natuurlijk) maar vooral Acid vind ik erg goed.
Verder zijn er nog wel meer toffe speed en thrash bands maar ik heb geen behoefte om die allemaal stuk voor stuk op te noemen. Maar een band als the haunted mist gewoon de "echte" (om dat ene woordje maar even te ontwijken) thrash feeling
Power chords come crashing down ...
- Snaggerske
- Contacteer: