Aangezien jij het niet nodig vind het verhaal aan de grote klok te hangen, dan doe ik het wel voor je. Dat je me een zak vind, het zij zo...maar geen onwaarheden lopen bazuinen.Dissection schreef:Pffff, die Ricardo is goed in het jatten van plannen. Eerst met ons in zee gaan, en vervolgens afhaken, om met DIT op de proppen te komen.
Wij zijn door JC Unitas in Wageningen uitgenodigd om een festival te organiseren. Wat op en neer gebeld, wat dingen afgesproken en aangegeven dat het ons zeker wat leek, ook aangezien dat we net met een festival bezig waren in Arnhem (dus het hele jat verhaal klopt al van geen kanten). Na wat telefoongesprekken kwam JC Unitas aan om het samen met iemand anders te doen. Ik heb aangegeven dat, mits het plan goed is dat er altijd ruimte is om er over te praten. Entree Metalfan in het verhaal. Ook hier wat op en neer gemail en gebel om ideeen uit te wisselen met als conclusie dat VM zich heeft terug getrokken in een vroeg stadium vanwege en tijdgebrek en onderschatting van het organiseren (zaten nog midden in het Arnhem verhaal). Daarnaast hadden wij geen financiele middelen meer en heb ik aangegeven aan JC Unitas dat we ons volledig gaan storten op het webzine gebeuren omdat dat nog steeds ons werk is.
Samenvatting:
1) Plan jatten? Van wie? Van onszelf?
2) Met jullie in zee gaan? Nee, Unitas in met ons in zee gegaan, net zoals zij ook met jullie in zee is gegaan. Heb het aan Unitas uitgelegd en verdomme, het was een goed gesprek en gaf ons groot gelijk. "Kunnen jullie nog wel dat festival nog een beetje promoten?". Tuurlijk, we zijn de moeilijkste niet. Daarnaast zijn we afgehaakt in de eerste weken van onderhandelingen. Er was nog geen band bekend, of wat dan ook...alleen een Word document met een voorstel.
3) DIT plan bestond dus al langer dan het festival die samen met jullie zou zijn.
4) Waar maak je je druk om? Je hebt verdomme straks een festival die je helemaal naar eigen wens kan invullen en opzetten....met de bands die jullie zelf willen. Ik zou eerder blij zijn dan pissig.
Nu het verhaal uit de doeken gedaan, laat de mensen nu maar zelf beslissen wat ze er van vinden.
Om verder te gaan over het Vampire Festival => http://www.vampire-magazine.com/news.asp?id=2856