Knap dat ze zulke prachtige ultra lange nummers maken die je geen seconde vervelen.Amibor schreef:IK wil bij deze nog een keer mijn lof uitspreken over de band Weakling. Ik heb 'Dead as dreams', en elke keer als ik hem opzet, klinkt ie anders. Er zit gewoon zo veel in, echt geweldig. Een dikke vette aanrader voor de onwetenden, echt, neem het van mij aan, in een woord briljant!
Black Metal Topic III
- ruben somewhere online
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- Draconian
- Lult over cdtjes
Het laatste album (ben de titel even kwijt) rost erg goed moet ik zeggen.Jeroen schreef:Welke mening heeft men hier over Arkona?
Ik vind het persoonlijk wel een leuke band, zo nu en dan wat folky dan weer rauw en hard.
Vooral het album 'Imperium' heeft wel iets speciaals
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- Forseti's Justice
Ik heb onlangs twee nummers van Horizons op m'n schijf aangetroffen, en NS of niet, vooral dat nummer Werewolf bevalt me erg goed! Lekker snelle folkriedeltjes, en het is leuk om te horen dat er in het Black Metal genre ook zangers zijn die wél clean kunnen zingen zonder te klinken alsof ze bronchitis hebben.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
Heb dat nummer nog even opgezet, en die kerel maakt een beste indruk op me.
Misschien dat het met hun ideologie van doen heeft, maar hij klinkt goed trots en heeft een lekker rollende klank in z'n zang liggen. Het is sowieso een manier van zingen die je amper in black tegenkomt, dus het klinkt ook nog eens origineel.
Sfeerverhogend mag ik het zeker noemen. Denk dat ik dit schijfje eerdaags maar eens aan ga schaffen.
Misschien dat het met hun ideologie van doen heeft, maar hij klinkt goed trots en heeft een lekker rollende klank in z'n zang liggen. Het is sowieso een manier van zingen die je amper in black tegenkomt, dus het klinkt ook nog eens origineel.
Sfeerverhogend mag ik het zeker noemen. Denk dat ik dit schijfje eerdaags maar eens aan ga schaffen.

Inderdaad een geweldig album. Het saaie Landscapes of Ice hadden ze alleen weg moeten doen en er een Werewolf-achtig nummer voor in de plaats moeten doen, dan was 'ie helemaal top geweest.Meltdown schreef:Ik heb onlangs twee nummers van Horizons op m'n schijf aangetroffen, en NS of niet, vooral dat nummer Werewolf bevalt me erg goed! Lekker snelle folkriedeltjes, en het is leuk om te horen dat er in het Black Metal genre ook zangers zijn die wél clean kunnen zingen zonder te klinken alsof ze bronchitis hebben.
Heb je dat nummer toevallig in de aanbieding?Meltdown schreef:Heb dat nummer nog even opgezet, en die kerel maakt een beste indruk op me.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Is temnozer - horizons het waard om weer eens op te zetten? Hij staat al weer een tijd op mijn verkooplijstje maar aangezien niemand hem wil moet ik er toch maar iets anders mee gaan doen. 

[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Dus...als ik het goed begrijp heerscht hij omdat hij geen pure emotie in z'n krijs kan leggen? Misschien moet 'niet van' 'niets dan' zijn. Denk ik.Robgoroth schreef:En godverdomme, dat Numinas van Krohm een achterlijk lang muzikaal leven mag leiden. I Suffer The Astral Woe is wel zo godverdomme prachtig. Een van de weinige krijsers die niets van pure godverdomme emotie in z'n godverdomme krijs kan leggen. Godverdomme.
1: onder andere, het instrumentale is ook ronduit fascinerend, zeker als je ervanuit gaat dat het door 1 man gedaan wordt.Meltdown schreef:[..]
Dus...als ik het goed begrijp heerscht hij omdat hij geen pure emotie in z'n krijs kan leggen? Misschien moet 'niet van' 'niets dan' zijn. Denk ik.
2: klopt, foutje.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
tering, kreeg laatst het nieuwe album van Capitollium binnen..band uit Oekraïne..of nou ja , een eenmansbandje.
Zwaar neo-klassieke black metal met stapels keyboards..de gitaar is zelfs op de achtergrond gezet. Doet me denken aan Oath of Cirion, ook een band die bijna gewoon keyboardmuziek met krijsvocalen maakte.
Tja, ik ben er nog niet over uit of ik dit wel zo goed vind..het ligt er allemaal wel heel dik bovenop en de ietwat iele productie maakt het er ook niet beter op..
..en toch, toch heeft het iets
Iemand die deze band kent?
Zwaar neo-klassieke black metal met stapels keyboards..de gitaar is zelfs op de achtergrond gezet. Doet me denken aan Oath of Cirion, ook een band die bijna gewoon keyboardmuziek met krijsvocalen maakte.
Tja, ik ben er nog niet over uit of ik dit wel zo goed vind..het ligt er allemaal wel heel dik bovenop en de ietwat iele productie maakt het er ook niet beter op..
..en toch, toch heeft het iets
Iemand die deze band kent?
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- ruben somewhere online
- Jeroen
- Contacteer:
ik heb duidelijk in elke review daar gezegd dat ik geen supporter was van die ouderwetse ideologie, maar de reden was puur om de MUZIEK te reviewen, want meestal zijn het de kortzichtige nazi's die dat doen
en ik ben geen nazi, hoe vaak moet ik dat toch zeggen
gut gut, vorig jaar was ik nog de grote rode communist en nu de nazi..het is om je ziek te lachen
en ik ben geen nazi, hoe vaak moet ik dat toch zeggen
gut gut, vorig jaar was ik nog de grote rode communist en nu de nazi..het is om je ziek te lachen
- Jeroen
- Contacteer:
muzikale smaak en politieke voorkeur staan volledig van elkaar af
schrijven over historie kan de een als nationalisme zien, maar ja
ik ken jou niet, heb geen flauw idee wie je bent en toch denk jij mij enigszins te kennen
je moet wel haast een gave bezitten
schrijven over historie kan de een als nationalisme zien, maar ja
ik ken jou niet, heb geen flauw idee wie je bent en toch denk jij mij enigszins te kennen
je moet wel haast een gave bezitten
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
Hmmm...een poos tijd geleden wou je helemaal niks met NSBM te maken hebben, dus niet alleen qua ideologie maar ook de muziek zelf. Nu omarm je het.Jeroen schreef:mag ik even benadrukken dat anderen dat aangeven
Laatst gewijzigd door ruben somewhere online op za okt 02, 2004 11:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- zwarte krijser
-
- Jeroen
- Contacteer:
misschien ben ik wel wat toleranter gewordenruben somewhere online schreef:[..]
Hmmm...een poos tijd geleden wou je helemaal niks met NSBM te maken hebben, dus niet alleen qua ideologie maar ook de muziek zelf. Nu omarm je het.
maar ik ga daar niet weer topics mee verpesten
tja, Teddy Ruxpin, dat was nog eens een geweldige tekenfilm serie
-
- Samoht Slegov
- Samoht Slegov
Ben ook niet kwaad.Meltdown schreef:Leuk plaatje op die pagina.
Ik ben Mausoleum, and I like bukake!
Serieus, waar sta je op te wachten? Tot er een vogel in je bek schijt?
Of het is een imitatie van Mediolanum Capta Est.
En nou niet kwaad worden, je gooit dit zelf op metalarchives.
Nee, deze foto is alles behalve serieus bedoeld. Maar dat zal je wel begrijpen. Lachen mag je heus wel.

Nou ja, ik ga maar nooit meer van deze foto's maken, komt alleen maar gelul van.
Enzo.
Ja, ik moet toch zeggen dat Gnollengrom nog niet klaar was voor metalarchives, en dat is een understatement.
Laatst gewijzigd door Amibor op zo okt 03, 2004 11:16 am, 1 keer totaal gewijzigd.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn