013
013
Nou ff een topic over de concerten die in de 013 in tilburg komen of zijn geweest.
Ik zelf ben de 15e feb naar STONE SOUR geweest, dit concert was echt heel gaaf! COREY rules (tsja ok de zanger van slipknot hè)
verder komt SOULFLY ergens in maart en CHILDREN OF BODOM ergens in mei waar ik overigens al voor allebei kaarten heb
Ik zelf ben de 15e feb naar STONE SOUR geweest, dit concert was echt heel gaaf! COREY rules (tsja ok de zanger van slipknot hè)
verder komt SOULFLY ergens in maart en CHILDREN OF BODOM ergens in mei waar ik overigens al voor allebei kaarten heb
21 Juni 2004 gaat roeleren!!!
Re: 013
Stone Sour was inderdaad wel tof (zie ook de frontpage).Fearme schreef:Nou ff een topic over de concerten die in de 013 in tilburg komen of zijn geweest.
Soulfly en CoB, bij een van de twee ben ik in ieder geval wel aanwezig.
- M.B.S. Aszgaarth
- Contacteer:
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Als het een beetje netjes gaat met het wisselgeld, dan prefereer ik liever dat dan met die rottige muntjes......wat extra tijd kost vooral als het concert al is begonnen en jij aan de beurt bent om bier te halen en je er achter komt bij de tap dat je geen muntjes meer hebt en weer extra muntjes moet halen 

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Ik ga wel naar CoB. Moet alleen nog ff vervoer terug naar Ermelo regelen. Misschien kan m'n broertje ff naar Tilburg komen om me op te halen
Misschien ook naar No Mercy maar dan moet m'n broertje me weer ophalen...anders kom ik niet meer thuis.

Misschien ook naar No Mercy maar dan moet m'n broertje me weer ophalen...anders kom ik niet meer thuis.
I came not to send peace...but a sword...And I have made...WAR!
- Snaggerske
- Contacteer:
Ik vind de kleine zaal of de batcave van de 013 wel aardig, de grote zaal heeft standaard een kut geluid. Ook die muntjes vind ik erg vervelend en belachelijk van prijs. Normaal zuipen kan je daar ook niet aangezien ze daar geen normale bierselectie hebben.
Jammer jammer ...
Jammer jammer ...
Power chords come crashing down ...
ik vond die bonnetjes ook veel beter.Poggwyd schreef:Ik zit gèr in de batcave, als de prijzen alleen wat minder hoog zouden zèn en het bier wat beter te zuipen zo het helemaal ideaal geweest zèn
Alleen die fucking muntjes....
nu loop ik met een broekzak vol muntjes. gewon onhandig
We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life
mwah... ik ben daar anderhalf jaar geleden eens geweest... aardig toko... alleen: dood publiek, geen hoegaarden, kut te bereiken....Jeroen schreef:Lucky is perfect qua geluid en qua bierprijzen.. ook munt en soms geld.. maar lagere prijzen..
Lucky rijssen met rockzaal en veel concerten (Blind Guardian straks in Juni)
the place to be
Hoegaarden or die!
- Doomspreader
Naja, dan zal ik met cob eerst even aan de palm gaan, das wel lekker.
Ik wil trouwens nog ff zeggen dat SOULFLY helemaal goed was, alleen het duurde veelste kort von ik. ze hadden wel een creatieve achtergrond
maar nog ff wachten en dan komt COB, de nieuwe cd HATE CREW DEATHROLL is trouwens heel vet, maar de beste cd vindt ik nog steeds FOLLOW THE REAPER echt een mooie cd!
Ik wil trouwens nog ff zeggen dat SOULFLY helemaal goed was, alleen het duurde veelste kort von ik. ze hadden wel een creatieve achtergrond
maar nog ff wachten en dan komt COB, de nieuwe cd HATE CREW DEATHROLL is trouwens heel vet, maar de beste cd vindt ik nog steeds FOLLOW THE REAPER echt een mooie cd!
Laatst gewijzigd door Fearme op ma apr 07, 2003 5:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blood_Omen
- Contacteer:
dan mot je op www.dimmu-borgir.com kijken staat vast en zeker wel iets over tours
Ben ook naar StoneSour geweest, was idd koel concert!
Corey heeft een übergetalenteerde stem. vind ik.
En Soulfly ja, hek ook nog gezien. Ik vond het voorprogramma, Dimension Seven, niet echt bij de wat meer melodische Soulfly passen, maar Dimension Seven vond ik zeker wel goed!
En hoeveel instrumenten ze bij Soulfly wel niet hebben gebruikt
achja, je moet er wat voor doen om zulk geluid geproduceerd te krijgen tog 
Maar ik lul teveel.
Ik ga ook naar CoB waarschijnlijk, maar ik heb op een kaartje (een lijstje concerten&festivals die op een concert te krijgen is) gelezen dat Soilwork en Shadows Fall in het 013 in het voorprogramma zullen zitten. MAAR nou heb ik juist weer op internet een aantal keer gezien dat die 2 bands in de Melkweg in het voorprogramma van CoB zullen zitten. Wat moet ik geloven? Zullen ze in het 013 te zien zijn? Of de Melkweg? Ik hoop 013, aangezien ik daar naartoe wil :p
Corey heeft een übergetalenteerde stem. vind ik.

En Soulfly ja, hek ook nog gezien. Ik vond het voorprogramma, Dimension Seven, niet echt bij de wat meer melodische Soulfly passen, maar Dimension Seven vond ik zeker wel goed!
En hoeveel instrumenten ze bij Soulfly wel niet hebben gebruikt

Maar ik lul teveel.
Ik ga ook naar CoB waarschijnlijk, maar ik heb op een kaartje (een lijstje concerten&festivals die op een concert te krijgen is) gelezen dat Soilwork en Shadows Fall in het 013 in het voorprogramma zullen zitten. MAAR nou heb ik juist weer op internet een aantal keer gezien dat die 2 bands in de Melkweg in het voorprogramma van CoB zullen zitten. Wat moet ik geloven? Zullen ze in het 013 te zien zijn? Of de Melkweg? Ik hoop 013, aangezien ik daar naartoe wil :p
*voer die fukking eendjes dan*
Voor de liefhebbers, tijdschema no mercy:
THE CHOICE
16:00 - 16:35 Malevolent Creation
16:50 - 17:25 Die Apokalyptischen Reiter
17:40 - 18:25 Pro-pain
18:40 - 19:25 Nuclear Assault
19:40 - 20:30 Death Angel
20:50 - 21:40 Marduk
22:00 - 23:00 Testament
KLEINE ZAAL
16:30 - 17:05 Outburst
17:20 - 17:55 Prejudice
18:15 - 18:50 Aborted
19:10 - 19:50 Darkane
20:15 - 21.05 God Dethroned
THE CHOICE
16:00 - 16:35 Malevolent Creation
16:50 - 17:25 Die Apokalyptischen Reiter
17:40 - 18:25 Pro-pain
18:40 - 19:25 Nuclear Assault
19:40 - 20:30 Death Angel
20:50 - 21:40 Marduk
22:00 - 23:00 Testament
KLEINE ZAAL
16:30 - 17:05 Outburst
17:20 - 17:55 Prejudice
18:15 - 18:50 Aborted
19:10 - 19:50 Darkane
20:15 - 21.05 God Dethroned
You're only living on borrowed time from your fate.
perfect gewoon dat god dethroned overlapt met marduk, ik blijf ook hangen bij god dethroned. nemen we nog een x-tra biertje in de kleine zaal he kristof. marduk kan me gestolen worden.Kristof schreef:idd, marduk hoef ik niet zo te zien
blijf dan wel hangen bij god dethroned
We would like to see most of the human race killed of, because it is unworthy, It is unworthy of the gift of life