Eternal Gray
-
Eternal Gray
http://www.eternalgray.com/ourmusic.asp
Hi everybody !
Do you like Morbid Angel? Death? Nevermore? Meshuggah ? Decide? Cynic?
hier is een band, afkomstig uit Israel....ze spelen melodische death metal....goeie sound, technisch....hun debut album (Kindless) is samen met Schmier & Mike from DESTRUCTION en Peter from HYPOCRISY in Zweden opgenomen !
Eternal Gray will record their next album (your gods, my enemies) with the help of the almighty Steve Tucker (Morbid Angel) !!!!
so if you got some time....: http://www.eternalgray.com/ourmusic.asp
you wont be disapointed !!
Hi everybody !
hier is een band, afkomstig uit Israel....ze spelen melodische death metal....goeie sound, technisch....hun debut album (Kindless) is samen met Schmier & Mike from DESTRUCTION en Peter from HYPOCRISY in Zweden opgenomen !
Eternal Gray will record their next album (your gods, my enemies) with the help of the almighty Steve Tucker (Morbid Angel) !!!!
so if you got some time....: http://www.eternalgray.com/ourmusic.asp
you wont be disapointed !!
Eternal Gray with no regrets
- MindlessMayo
- XnegativeX
- Contacteer:
Hilarisch Meltdown!
Ik heb Kindless inderdaad. Erg gave death metal. Ik vind het zelf een beetje in de stijl van Hypocrisy zitten. Mid-tempo, melodieuse death metal. Ik mag Kindless in ieder geval graag luisteren.
Ik heb Kindless inderdaad. Erg gave death metal. Ik vind het zelf een beetje in de stijl van Hypocrisy zitten. Mid-tempo, melodieuse death metal. Ik mag Kindless in ieder geval graag luisteren.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
-
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Jazeker mag je dat. Ik heb hem ooit eens als promo gekregen.Eternal_Gray schreef:XnegativeX - mag ik vragen waar je kindless vandan hebt?
De cd-zaak waar ik al mijn cd's koop wil me af en toe nog wel eens een promotje geven.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Samoht Slegov
-
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Hij heeft wel gelijk. Ten eerste ligt er geen verband tussen die bands. En ten tweede lijkt Eternal gray niet op deze bands.Samoht Slegov schreef:[..]
Komt hij weer hoor
Het is ook helemaal niet nodig voor Eternal gray om zich te gaan vergelijken met die bands. Deze band heeft namelijk kwaliteit genoeg in huis om gewoon te zijn wie ze zijn. Lekkere melodieuse death metal dus.
- Samoht Slegov
Er hoeft op zich ook geen verband te zijn tussen die bands, als ze gewoon van elke band dingen nemen die ze gaaf vinden en er dan zelf iets van maken (zoals de meeste bands dus eigenlijk doen)XnegativeX schreef:[..]
Hij heeft wel gelijk. Ten eerste ligt er geen verband tussen die bands. En ten tweede lijkt Eternal gray niet op deze bands.
Het is ook helemaal niet nodig voor Eternal gray om zich te gaan vergelijken met die bands. Deze band heeft namelijk kwaliteit genoeg in huis om gewoon te zijn wie ze zijn. Lekkere melodieuse death metal dus.
Je hebt inderdaad wel gelijk dat Eternal Gray niet echt op de bovengenoemde bands lijkt.
Re: Eternal Gray
Haakt af....Eternal_Gray schreef:http://www.eternalgray.com/ourmusic.asp
Hi everybody !
hier is een band, afkomstig uit Israel....
Boycot 729 !
Hoegaarden or die!
- XnegativeX
- Contacteer: