The Haunted - rEVOLVEr
The Haunted - rEVOLVEr
HIJ! IS! FUCKING! GAAF!
Momenteel stuitert de nieuwe The Haunted binnen en iedereen die dacht dat de band minder zou zijn zonder Marco Aro krijgt al tijdens het openingsnummer een rechtse directe voor zn kiezen: No Compromise!
Momenteel stuitert de nieuwe The Haunted binnen en iedereen die dacht dat de band minder zou zijn zonder Marco Aro krijgt al tijdens het openingsnummer een rechtse directe voor zn kiezen: No Compromise!
Laatst gewijzigd door Rascul op za sep 11, 2004 6:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Makkers staakt uw wild geraas
The Haunted, dat is die band die de eerste paar keer luisteren teringbruut klinkt en dan opeens ongelovelijk saai blijkt.
Nou ja, misschien het downloaden waard.
Nou ja, misschien het downloaden waard.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- fetuskiller
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik ben HEEL benieuwd naar dit album. Persoonlijk vond ik hun eerste zanger altijd al beter bij de band passen als Marco. Niet dat Marco een slechte zanger was maar hun vorige kwam gewoon een stuk agressiever uit de hoek. Ik vind hun debuut album dan ook nogsteeds het beste. Puur omdat die zo lekker snel en agressief was.
Ik ben dus benieuwd of ze die aloude agressie weer naar boven halen op dit album of dat ze hun melodieuse richting verder door trekken.
Ik ben dus benieuwd of ze die aloude agressie weer naar boven halen op dit album of dat ze hun melodieuse richting verder door trekken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Dat kan ik je wel vertellen. De agressie is terug, en dan overdrijf ik niet. Dat betekent veel meer hakkende thrashtempo's, met de Araya-achtige stem van Dolving en een paar prettig gierende solo's. Slechts 2 midtempo songs en 2 songs met een iets andere feel dan echte Thrash, maar voor het grootste deel dus hakken ende zagen
Makkers staakt uw wild geraas
- Hieronimus
- ReapeR1985
- Contacteer:
Re: The Haunted - rEVOLVEr
Ik vind het eerste album zowiezo erg vet en rauw klinken, ook vind ik Marco Aro net een verkouden ouwe zeerob vergeleken bij Peter Dolving (ook de zanger op het debuut uit 1998). Ik heb rEVOLVEr nog niet mogen beluisteren maar ik hoop dat de gitaren weer net zo vet staan als op het debuut...Rascul schreef:iedereen die dacht dat de band minder zou zijn zonder Marco Aro krijgt al tijdens het openingsnummer een rechtse directe voor zn kiezen
[i]Prog doom/death:[/i]
[b][url=http://www.inageandsadness.tk]In Age and Sadness...[/url][/b]
[b][url=http://www.inageandsadness.tk]In Age and Sadness...[/url][/b]
- XnegativeX
- Contacteer:
Hell yeah! Dit is het The Haunted album waar ik op gehoopt had. De schuimbekkende agressie is weer helemaal terug. En dat is vooral te danken aan de terugkeer van Peter Dolving. De muziek is niet non-stop snel zoals op het debuut maar het knalt wel weer een stuk harder dan op hun vorige 2 cd's (Die trouwens ook verre van slecht waren).
Het zou eigenlijk wel gaaf zijn als Marco nu Face down weer op zou richting. Dat heb ik ook altijd een vette band gevonden en daar kwam zijn stem beter tot z'n recht.
Het zou eigenlijk wel gaaf zijn als Marco nu Face down weer op zou richting. Dat heb ik ook altijd een vette band gevonden en daar kwam zijn stem beter tot z'n recht.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Richten.XnegativeX schreef:Het zou eigenlijk wel gaaf zijn als Marco nu Face down weer op zou richting.
Dat is dus inderdaad gebeurd.
rEVOLVEr ook gedownload, ga zo eens luisteren.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
- Soulcollector
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ik vond hun eerste album daarintegen wel een regelrechte verassing. Toen ik `m hoore werd ik genadeloos m`n stoel uit geslingerd en met m`n kopf tegen de muur geknald. Genade, dat album blies alle vogelnesten uit de boom.the_dying schreef:Pfff... Op het eerste album na vond ik ze maar povertjes uit de hoek komen, wetende dat de Bjorlers ooit zo geniale muziek schrijven ten tijde van At the Gates...
De albums daarna heb ik eveneens boeiend gevonden, hoewel ik ( en zo te lezen meer mensen met mij) hun debuut tot m`n favorieten kon rekenen.
Goed te lezen dat hun nieuwe plaat weer "back to the roots" is. Gauw es luisteren dan.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- Soulcollector
- Contacteer:
- Yokozuna
- Contacteer:
Mary Beats Jane is ook gaaf.
Jensen is wel uberstrak, net als de productie van One Kill Wonder, gewoon supergoed. Ben erg benieuwd.
Edit: godver, de productie is weer vet. Luister nu No Compromise maar het klinkt weer erg lekker, precies The Haunted, gewoon lekker!
Jensen is wel uberstrak, net als de productie van One Kill Wonder, gewoon supergoed. Ben erg benieuwd.
Edit: godver, de productie is weer vet. Luister nu No Compromise maar het klinkt weer erg lekker, precies The Haunted, gewoon lekker!
mp3's: http://members.home.nl/yoko
- XnegativeX
- Contacteer:
Dat zei ik.MadTinus schreef:[..]
Richten.
Dat is dus inderdaad gebeurd.
rEVOLVEr ook gedownload, ga zo eens luisteren.
Maar serieus joh? Staat Face down ook gewoon weer op uit de dood? Dat zou pas echt goed nieuws zijn. Altijd al een erg gave band gevonden waar het stemgeluid van Marco een stuk beter tot z'n recht komt dan bij The Haunted.
En Peter is dan bij The Haunted weer perfect op z'n plek.
- TELEPETHERION
- Contacteer:
Moest even zoeken, maar hier is de aankondiging:XnegativeX schreef:[..]
Dat zei ik.
Maar serieus joh? Staat Face down ook gewoon weer op uit de dood? Dat zou pas echt goed nieuws zijn. Altijd al een erg gave band gevonden waar het stemgeluid van Marco een stuk beter tot z'n recht komt dan bij The Haunted.
En Peter is dan bij The Haunted weer perfect op z'n plek.
From Face Down's official website:
Yes, we have reformed the band. Expect a new record out some time in 2005, out on Black Lodge Records from Stockholm, Sweden.
Line-up:
Erik Thyselius - drums (Construcdead, Terror 2000)
Joakim (Harju) Hedestedt - bass (ex. Construcdead)
Marco Aro - vocals (ex. The Haunted)
Joacim Carlsson - guitar (General Surgery)
So, three original members along with a new drummer.
The new record will feature brand new material, as well as re-worked versions of some unreleased old tracks. Rehearsals will begin in June.
The website will be updated continously with new content, such as unreleased material, reviews, pictures and so on.
Feel free to spread the word about the return of Face Down and the forum.
forum: http://facedown.nu/forum/
site: http://facedown.nu/
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Hier moet ik toch lichterlijk op terug komen. Ik had hem toch graag nog wat sneller gezien. Over het algemeen is dit album toch redelijk mid-tempo. Maar ik blijf erbij dat de stem van Peter The Haunted weer een stuk agressiever maakt.XnegativeX schreef:Hell yeah! Dit is het The Haunted album waar ik op gehoopt had.
- Arnold Hammett
- Contacteer: