Obituary 8 oktober Effenaar
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Het was zeker ZEER gaaf, bruut, heersch whatever !!!
Jammer dat je het laatste stuk moest missen Gr. Dracula.... erg gaaf ook.
En om even terug te komen over die backstage passen verhaal (die niet vergeven zouden worden);
Ik wilde TOEN niet stoer doen en NU dus ook niet.
Maar ik wil wel de groot-bekken even met de neus op de feiten drukken.

Voila....

En om even terug te komen over die backstage passen verhaal (die niet vergeven zouden worden);

Voila....

LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!
Pfff, ik wilde toen niet stoer doen en nu ook niet, maar ik rookte zo'n 13 jaar geleden al hashpijpen met Trevor van Obituary.
Wat een stoney malloney was dat zeg... (ik toen ook trouwens
)

"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Yup, dat ga ik nog vaak horen! Ik vind het ook heel erg jammer dat ik het hele concert niet af heb kunnen zien. Vooral ook omdat ik zo kon blijven pitten in Eindhoven.SatanicA schreef: Jammer dat je het laatste stuk moest missen Gr. Dracula.... erg gaaf ook.
Maargoed, al met al vond ik het een bijzonder plezante avond met 3 goede bands en een behoorlijk lekkere sfeer. Zo`n 1 heb ik al werkelijk in tijden niet meer mogen proeven... Zekers een gedenkwaardige avond!
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
Na een mooie rondtocht door Eindhoven eindelijk toch bij de Effenaar terecht gekomen. Visceral Bleeding had van mij na het eerste nummer wel mogen stoppen. Ik vond er werkelijk niets aan.
Master was lekker op dreef. Heerlijke old school death metal. Al vond ik het optreden in de Helling beter. De eerste paar nummers heb ik vanuit de kroeg beluisterd want het was wel erg gezellig daar. Na Master weer terug gegaan naar de kroeg om ff na te genieten.
En toen was Obituary aan de beurt. Wat een geluid. Wat een power. Wat een songs. Werkelijk subliem optreden. Ze hebben weer bewezen DE death metal band te zijn. Alleen het contact met de publiek had wat beter kunnen zijn maar dat mag de pret niet drukken.
Conclusie: super avond. 1 waar er veel te weinig van zijn. 1 van de beste optredens in een hele lange tijd.
SLOWLY WE ROT!!![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Master was lekker op dreef. Heerlijke old school death metal. Al vond ik het optreden in de Helling beter. De eerste paar nummers heb ik vanuit de kroeg beluisterd want het was wel erg gezellig daar. Na Master weer terug gegaan naar de kroeg om ff na te genieten.
En toen was Obituary aan de beurt. Wat een geluid. Wat een power. Wat een songs. Werkelijk subliem optreden. Ze hebben weer bewezen DE death metal band te zijn. Alleen het contact met de publiek had wat beter kunnen zijn maar dat mag de pret niet drukken.
Conclusie: super avond. 1 waar er veel te weinig van zijn. 1 van de beste optredens in een hele lange tijd.
SLOWLY WE ROT!!
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
- The Horseman
Er is wat gespeeld van World Demise, het lied Slowly we rot
, een cover van Celtic Frost en wat nieuw materiaal. Omdat ik alleen World Demise in mijn bezit heb ken ik niet meer materiaal van ze maar volgens mij hebben ze van elk album wel een aantal songs gespeeld.
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Heavy Metal! Just my way
-
Dit was inderdaad 1 van de weinige keren dat er passen uitgedeeld werden aan jan en alleman. Mijn hele guestlist kreeg ook allemaal een backstage pas in hun handen geduwd. Op het kantoortje in de Effenaar zei men nog "Ja dit is ook volledig nieuw voor ons". Opzich blijf ik er nog steeds bij dat een hoop mensen niks backstage te zoeken hebben als je niks met de bands of de organisatie te maken hebt, of geen toegevoegde waarde bied die dag. Zo kwamen er 10 minuten voor de Obituary show doodleuk een aantal mensen de Obituary kleedkamer binnengewandeld. Mooie key-chain zit er overigens wel aan dit keer (bruchstein logo, tours 2004, obituary logo in geborduurd).SatanicA schreef:Het was zeker ZEER gaaf, bruut, heersch whatever !!!
Voila....
www.uniqueleader-europe.com
www.neurotic-records.com
www.quintessence.sh
www.neurotic-records.com
www.quintessence.sh
Vond ik wel meevallen. Ze stonden nog NET geen peuken te roken op het podium uit verveling. Maar de sfeer waspuist schreef:. 1 van de beste optredens in een hele lange tijd.

trouwens Graaf dracula, geen 4 bier meer gooien op kale gasten in het vervolg he, zonde zonde.....
Maar 1 nummer gehoord dat ik niet kende, quicksand ofzo gok ik dat het heette. Naja zal het wel merken op hun nieuwe cd.
Under The Banner Of Death
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Volgens mij ben je toe aan een jampotglazenbril!Sai schreef:[..]
trouwens Graaf dracula, geen 4 bier meer gooien op kale gasten in het vervolg he, zonde zonde.....
Die kale dook BOVENOP m`n bier. Het enige wat ik naar hem gooide was een inmiddels lege houder.
En blijf vorotaan weg uit de pit! Je bent net een indiaan op oorlogspad zo.
- MindlessMayo
Goed neem ik in het vervolg naar festivals een wigwam mee ipv normale tent.
trouwens, pit? welke pit?
trouwens, pit? welke pit?
Behoorlijk *pok* ja, stak net peuk aan, die viel door stokattack uit m'n bek.MindlessMayo schreef:[..]
Fuck, was ik nu maar wel gegaan.. had het graag willen zien *pok*
Laatst gewijzigd door Sai op za okt 09, 2004 2:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Under The Banner Of Death
- Soulcollector
- Contacteer:
visceral bleeding viel tegen. op cd vond ik het gaaf klinken, maar live was het te herhalend.
master was gaaf, wat ik ervan gezien had. ik kwam wat te laat binnen nadat ik ff weg was geweest en heb helaas maar een paar nummer gehoord. toch es wat materiaal van die band beluisteren.
obituary was erg vet. naar mijn mening een podiumpresentatie van niks voor zo'n band, maar de muziek sprak voor zich. ik ben een paar keer toch nog ff de pit ingedoken, ondanks mijn voornemen eruit te blijven. maar ik heb niks opgelopen, dus ben klaar voor mijn wedstrijd vanavond.
master was gaaf, wat ik ervan gezien had. ik kwam wat te laat binnen nadat ik ff weg was geweest en heb helaas maar een paar nummer gehoord. toch es wat materiaal van die band beluisteren.
obituary was erg vet. naar mijn mening een podiumpresentatie van niks voor zo'n band, maar de muziek sprak voor zich. ik ben een paar keer toch nog ff de pit ingedoken, ondanks mijn voornemen eruit te blijven. maar ik heb niks opgelopen, dus ben klaar voor mijn wedstrijd vanavond.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- MindlessMayo
Toch wel terug gegooid he?Sai schreef:
Behoorlijk *pok* ja, stak net peuk aan, die viel door stokattack uit m'n bek.
Hoorde dat het er nogal druk was daar binnen? Niemand last van gehad?
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
- Soulcollector
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
klopt, het duurde echt teringlang voordat je eindelijk es drinken gehaald kreeg.
Van voren vond ik het overigens wel ruim zat. Behalve tijdens Obituary, toen moesten er opeens heel veel mensen naar voren. Maar zodra er beweging in de mensheid kwam, kwam er ook weer ruimte vrij.
Van voren vond ik het overigens wel ruim zat. Behalve tijdens Obituary, toen moesten er opeens heel veel mensen naar voren. Maar zodra er beweging in de mensheid kwam, kwam er ook weer ruimte vrij.
Ouwe mök zeg wat een brute avond was het. Ik heb echt fucking genoten van Obituary. Ze begonnen met Internal Bleeding, stak me net een lekkere joint op, en gaan met die banaan.
Nieuwe nummers klonken ook vet, oude natuurlijk helemaal. Al vond ik het wel jammer dat ze maar een nummer van The End Complete gespeeld hadden (wel een hele goeie, Back to One), maar van Cause of Death (mijn favoriet) speelden ze genoeg.
Nieuwe nummers klonken ook vet, oude natuurlijk helemaal. Al vond ik het wel jammer dat ze maar een nummer van The End Complete gespeeld hadden (wel een hele goeie, Back to One), maar van Cause of Death (mijn favoriet) speelden ze genoeg.
-
ik heb mezelf prima vermaakt gisteren.
visceral bleeding is gewoon mijn pakkie aan niet.
master speelde goed, en ook nog eens veel oude nummers.
en obituary was ook heel gaaf, en ook veel ouwe shit gespeeld.
het geluid stond niet superhard, wat ook wel fijn was, enja bier halen...
viel opzich allemaal wel mee, gewoon zorgen dat je bier haalt als de bands aan
het spelen zijn.
visceral bleeding is gewoon mijn pakkie aan niet.
master speelde goed, en ook nog eens veel oude nummers.
en obituary was ook heel gaaf, en ook veel ouwe shit gespeeld.
het geluid stond niet superhard, wat ook wel fijn was, enja bier halen...
viel opzich allemaal wel mee, gewoon zorgen dat je bier haalt als de bands aan
het spelen zijn.
alcohol in my veins...
- Soulcollector
- Contacteer:
-
-
-
-
-
-
Obituary was gaaf, alleen nul contact met publiek, dat vond ik wel jammer, verder uitermate goed vermaakt. 't Was wel vet druk, maar gelukkig was de kroeg ook open dus was wel redelijk genoeg ruimte. Heb mij goed vermaakt en nog pijn in mijn nek ook (ik wordt oud)!
En Satanica; ineens weet ik wie jij bent, haha, wat een fuckin' bizarre foto in t smoelenboek van jou zeg, ik had je nooit herkent!! Maar geef toe; wat heb je in de Effenaar backstage nou te zoeken, in de zaal is t toch veel gezelliger?
En Satanica; ineens weet ik wie jij bent, haha, wat een fuckin' bizarre foto in t smoelenboek van jou zeg, ik had je nooit herkent!! Maar geef toe; wat heb je in de Effenaar backstage nou te zoeken, in de zaal is t toch veel gezelliger?

-
Geen idee of wij elkaar gezien hebben. Ik heb 2 nummers Obituary vanaf de zijkant van het podium gekeken en verder ben ik een keer of 4 backstage wezen pissen. Ik weet niet hoe laat je er was, maar ik wandelde vanaf een uur of 1 's middags rond in de Effenaar.SatanicA schreef:@ unique leader:
Wie was / ben jij dan? hebben wij elkaar gezien gister?
www.uniqueleader-europe.com
www.neurotic-records.com
www.quintessence.sh
www.neurotic-records.com
www.quintessence.sh
@ kristof: ben ook backstage geweest bij obituary, fotos gemaakt met de mannen enzo maar ze zijn onscherp geworden, nu was er een belgische vrouw met zwarte haren die ook fotos heeft gemaakt...weet jij toevallig van welk blad/tijdschrift zij was.....
as above then so below
and as we love then so we loathe
as as we loathe then so we love
to raise below to up above
and as we love then so we loathe
as as we loathe then so we love
to raise below to up above
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
mijn ex-vriendin fotografeert maar die was er gisteren niet bijlin schreef:@ kristof: ben ook backstage geweest bij obituary, fotos gemaakt met de mannen enzo maar ze zijn onscherp geworden, nu was er een belgische vrouw met zwarte haren die ook fotos heeft gemaakt...weet jij toevallig van welk blad/tijdschrift zij was.....
het kan de mindview geweest zijn, maar dat betwijfel ik
rocktribune misschien?
ofwel iemand van deathmetal.be
voor wie of wat fotografeer jij eigenlijk?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.