Obituary 8 oktober Effenaar
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
as above then so below
and as we love then so we loathe
as as we loathe then so we love
to raise below to up above
and as we love then so we loathe
as as we loathe then so we love
to raise below to up above
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
jij mag bij mij ook backstage in de kelder, en ik wil ook elk cd'tje signeren dat je meeneemt hoor.lin schreef:wie weet, hahaha! maar er was goede beveiliging dus ik vond het wel gaaf dat ze ons backstage wilde hebben, maar verder niks uitgespookt hoor, alleen fotos gemaakt en cause of death laten signeren...

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
sorry, was niet spottend bedoeld hoorlin schreef:ja ok ik merk het alweer, jij vind het niets bijzonders maar ik wel, duss....maar evengoed bedankt voor de suggesties waarvan de fotografe zou kunnen zijn

ik ben gewoon zo

maar ik zou persoonlijk the end complete laten signeren, dat is mijn persoonlijke favoriet
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- zwarte krijser
wat is trouwens dat gezever over "nul contact met publiek?"
Zo nu en dan een bedankje is meer dan zat, als ik een conference wil horen ga ik wel naar Youp van 't hek!
Je komt toch voor de muziek? Tis ook nooit goed: zo zijn er mensen die gelijk brullen "spelen" zodra ze maar een seconde of wat stil zijn..... en dan spelen ze en dan wordt er gezegd dat ze nul contact hebben met publiek.....
Zo nu en dan een bedankje is meer dan zat, als ik een conference wil horen ga ik wel naar Youp van 't hek!
Je komt toch voor de muziek? Tis ook nooit goed: zo zijn er mensen die gelijk brullen "spelen" zodra ze maar een seconde of wat stil zijn..... en dan spelen ze en dan wordt er gezegd dat ze nul contact hebben met publiek.....

Open the door jehovah you whore!
-
Ik snap ook het gezeik over de hele podiumpresentatie niet. Ik heb John Tardy en Trevor Peres toch aardig met de haren zien zwiepen. Allen West staat er altijd wel een beetje te gaar bij. Maar dat is altijd zo geweest. En John Tardy heeft trouwens nooit veel tussen nummers door geluld...
Je kon goed zien dat ze ervan genoten. En dat deed ik ook.
Je kon goed zien dat ze ervan genoten. En dat deed ik ook.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Hmm ja, mij deerde die hele podiumpresentatie geen ene reet, eerlijk gezegd.
Het is altijd leuk als een band enthousiast overkomt maar als de massa vooraan non-stop een kolkende pit vormt heeft de muziek haar doel getroffen en zit niemand te wachten op lange bedankjes van de bandleden. Rossen met de trossen is het dan, wat mij betreft!
Het is altijd leuk als een band enthousiast overkomt maar als de massa vooraan non-stop een kolkende pit vormt heeft de muziek haar doel getroffen en zit niemand te wachten op lange bedankjes van de bandleden. Rossen met de trossen is het dan, wat mij betreft!
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
-
mooi gezegdHet is altijd leuk als een band enthousiast overkomt maar als de massa vooraan non-stop een kolkende pit vormt heeft de muziek haar doel getroffen en zit niemand te wachten op lange bedankjes van de bandleden. Rossen met de trossen is het dan, wat mij betreft!

inderdaad, het was wederzijds!Je kon goed zien dat ze ervan genoten. En dat deed ik ook.

Open the door jehovah you whore!
Helemaal mee eensMagic666 schreef:wat is trouwens dat gezever over "nul contact met publiek?"

@cooma: Nu weet ik dus ook meteen wie jij bent

LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!