Altar + Cirith Gorgor + Dark Day Rising
- MindlessMayo
Darkdayrising:
Tja wat zal ik er van zeggen, niet onaardig dat dan weer wel maar bijster origineel en boeiend was het ook weer niet.
Cirith Gorgor:
Gave band, geluid was nogal kut met van die doordringende tonen waar je oren van gingen zoemen en irritante piepjes tussen door. Wat mij betreft de betere band van de avond! Wat mij wel behoorlijk irriteerde was de aankondiging van de nummers, alsof de zanger een dikke vette tumor op zn stembanden had groeien. Je zou hem bijna vragen of het wel goed met hem ging en een vicks blue aanbieden.
Altar:
Nieuwe zanger was gaaf, zeer zeker vooruitgang alhoewel het natuurlijk nooit meer zoals vroegah wordt. Recht toe, recht aan death metal zoals het hoort!
Beetje jammer dat ik de halve avond heb gezeten vanwege een irritante lage rugpijn.
Tja wat zal ik er van zeggen, niet onaardig dat dan weer wel maar bijster origineel en boeiend was het ook weer niet.
Cirith Gorgor:
Gave band, geluid was nogal kut met van die doordringende tonen waar je oren van gingen zoemen en irritante piepjes tussen door. Wat mij betreft de betere band van de avond! Wat mij wel behoorlijk irriteerde was de aankondiging van de nummers, alsof de zanger een dikke vette tumor op zn stembanden had groeien. Je zou hem bijna vragen of het wel goed met hem ging en een vicks blue aanbieden.
Altar:
Nieuwe zanger was gaaf, zeer zeker vooruitgang alhoewel het natuurlijk nooit meer zoals vroegah wordt. Recht toe, recht aan death metal zoals het hoort!
Beetje jammer dat ik de halve avond heb gezeten vanwege een irritante lage rugpijn.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Dark Day Rising: de keer dat ik ze nu zag klonk het al iets beter dan de vorige keren bij elkaar, maar voor mij klinkt het net alsof deze band gewoon niet weet wat voor stijl ze willen spelen en daarom maar van alles door mekaar mieteren en er vervolgens nergens aansluiting bij kunnen vinden. Niet mijn ding, maar ik zou er niet echt van staan te kijken als ze ooit nog bij wat children of bodom-achtig publiek wat punten kunnen winnen.
Cirith: zoals altijd weer een aardig optreden, aardig want: mijn muziek zal het wel nooit helemaal worden. Inderdaad jammer dat michel de nummers altijd als een verknipte dinosaurus aan kondigd, eerlijk gezegd werkt dat altijd een beetje op mijn lachspieren, hehe....
Altar: tja... ben ik nou de enigste die vind dat Altar klinkt als een stationair draaiende trigger? Verder word de Altar-soap ook steeds vreemder.... Tijdens Altar maar afgetaaid naar huis voor de lange reis richting de Belgische grens.
Het publiek was inderdaad erg jong in mijn ogen, maar ach... het geeft tenminste aan dat er nog jeugd intresse neemt in de metalmuziek.
Cirith: zoals altijd weer een aardig optreden, aardig want: mijn muziek zal het wel nooit helemaal worden. Inderdaad jammer dat michel de nummers altijd als een verknipte dinosaurus aan kondigd, eerlijk gezegd werkt dat altijd een beetje op mijn lachspieren, hehe....
Altar: tja... ben ik nou de enigste die vind dat Altar klinkt als een stationair draaiende trigger? Verder word de Altar-soap ook steeds vreemder.... Tijdens Altar maar afgetaaid naar huis voor de lange reis richting de Belgische grens.
Het publiek was inderdaad erg jong in mijn ogen, maar ach... het geeft tenminste aan dat er nog jeugd intresse neemt in de metalmuziek.
Hoegaarden or die!
Haha ja nu weet ik weer wat ik steeds deed als ie een nummer aankondigde...lachen. Haha, maargoed.Poggwyd schreef:
Cirith: Inderdaad jammer dat michel de nummers altijd als een verknipte dinosaurus aan kondigd, eerlijk gezegd werkt dat altijd een beetje op mijn lachspieren, hehe....
Enne, over altar, het is gewoon doorrammen, maar dat is live wel gaaf, straalde veel energie vanaf wat het altijd al een stuk leuker maakt.
Maarre, waar hing jij uit dan?
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
Altar raamt naar mijn mening te lang door op groovy stukken, van mij mogen ze wel iets boeiender spelen. Het stampt wel en het ramt wel, dat wel ja... maar dan heb je het zo'n beetje wel meteen gehad.Svenson schreef:[..]
Haha ja nu weet ik weer wat ik steeds deed als ie een nummer aankondigde...lachen. Haha, maargoed.
Enne, over altar, het is gewoon doorrammen, maar dat is live wel gaaf, straalde veel energie vanaf wat het altijd al een stuk leuker maakt.
Maarre, waar hing jij uit dan?
Ik bevond mijzelve achterin de zaal bij de cirith merchandise....
Hoegaarden or die!
Owh die ook die doos andere cdtjes had? Met een board?Poggwyd schreef:[..]
Altar raamt naar mijn mening te lang door op groovy stukken, van mij mogen ze wel iets boeiender spelen. Het stampt wel en het ramt wel, dat wel ja... maar dan heb je het zo'n beetje wel meteen gehad.
Ik bevond mijzelve achterin de zaal bij de cirith merchandise....
- disastercasper
Ik was die gast met dat haar, dat shirt en die schoenendisastercasper schreef:[..]
Ik kan je wel een foto van mezelf sturen, heb er alleen geen 1 die ik hier kan plaatsen omdat ik niet op internet sta.
Maar als we het er toch over hebben wie ben jij?

Dat is niet waar, hahaSvenson schreef:[..]
Ik was die gast met dat haar, dat shirt en die schoenenHaha, ik had een abyssic hate shirt aan en ik was met een groep die voor een groot deel bestaat uit semi kale mensen.
Voorzover ik het me herinner liep er een gast met een dissection shirt en een staartje van maarliefst 2 centimeter met je mee.
Hoegaarden or die!
-
Das waar, dat klopt inderdaad.Poggwyd schreef:[..]
Dat is niet waar, haha
Voorzover ik het me herinner liep er een gast met een dissection shirt en een staartje van maarliefst 2 centimeter met je mee.
Edit: Spreek me dan aan ouwe!
Laatst gewijzigd door Svenson op zo okt 10, 2004 6:04 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- Technophobia
- Contacteer:
Dan zal ik eerst mijn gameboy aan moeten sluiten op een versterker om zo wat COB solos te producerenPoggwyd schreef:Niet mijn ding, maar ik zou er niet echt van staan te kijken als ze ooit nog bij wat children of bodom-achtig publiek wat punten kunnen winnen.

[url]http://ilovestarve.blogspot.com[/url]