Zo 17.10 Constant Paranoia / Massive Assault / Disconsolate
Relaxte avond geweest, natuurlijk wat MF'ers gezien.
Disconsolate was gaaf,uitzondering voor die zanger die een andere zangstijl aan moet gaan nemen. Veel minder grunten.
Massive Assault klonk erg veel als Dismember. Aangezien ik geen fan daarvan ben heb ik deze band nauwelijks bekeken.
Constant Paranoia was gaaf. Uiteraard de aparte verschijning van Pier in een rolstoel.
En wonderbaarlijk was het geluid de hele avond goed.
Disconsolate was gaaf,uitzondering voor die zanger die een andere zangstijl aan moet gaan nemen. Veel minder grunten.
Massive Assault klonk erg veel als Dismember. Aangezien ik geen fan daarvan ben heb ik deze band nauwelijks bekeken.
Constant Paranoia was gaaf. Uiteraard de aparte verschijning van Pier in een rolstoel.
En wonderbaarlijk was het geluid de hele avond goed.
- Miss-Freaky
dako schreef:Massive Assault heerschten Jessica's pasta de pan uit.
CP was nog gaver, en ik heb een nutteloze kutcd van Disconsolate gekocht die ik toch nooit meer luister.
Gave zooi dus weer.
Hahaha
nou bedankt dan...
Zet hem toch maar even aan, wie weet valt het mee.
Als je met zo'n instelling begint kan het zelfs alleen maar meevallen.
www.disconsolate.nl
Volgende Optreden 9 september in Hoogenveen
- Miss-Freaky
Het was lekker rustig ja 
Disconsolate begon meteen goed, maar zoals Remco al zei, het enige minpuntje was die zanger... Ze moeten ook gewoon eigen nummers gaan schrijven, want die cover van Leprosy vond ik erg tegenvallen. Ik heb ook die cd gekocht, die ik vanavond maar eens ga luisteren.
Massive Assault was verrassend gaaf! Gewoon lekkere DM, met aan het einde nog een cover van Bolt Thrower en een van Brutal Truth. Ja, deze mannen wil ik vaker zien.
Constant Paranoia was zoals altijd weer gaaf. Heerlijk bruut, waardoor ik bijna de hele tijd stond te bangen. Pier in een rolstoel was een hele gimmick, waar ik nog wel wat foto's van heb. Die foto's gooi ik vandaag of morgen nog wel online.
Het geluid was de hele dag goed, maar het stond wel een tikkeltje te hard. Al met al een geslaagd dagje!

Disconsolate begon meteen goed, maar zoals Remco al zei, het enige minpuntje was die zanger... Ze moeten ook gewoon eigen nummers gaan schrijven, want die cover van Leprosy vond ik erg tegenvallen. Ik heb ook die cd gekocht, die ik vanavond maar eens ga luisteren.
Massive Assault was verrassend gaaf! Gewoon lekkere DM, met aan het einde nog een cover van Bolt Thrower en een van Brutal Truth. Ja, deze mannen wil ik vaker zien.
Constant Paranoia was zoals altijd weer gaaf. Heerlijk bruut, waardoor ik bijna de hele tijd stond te bangen. Pier in een rolstoel was een hele gimmick, waar ik nog wel wat foto's van heb. Die foto's gooi ik vandaag of morgen nog wel online.
Het geluid was de hele dag goed, maar het stond wel een tikkeltje te hard. Al met al een geslaagd dagje!
Heus.
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Black_Goddess
- Contacteer:
- Black_Goddess
- Contacteer:
Ja ja, en de volgende dag zijn we gewoon naar een verjaardag geweest (fietsen en al) en zondag maar ff rustig aan gedaan...en maandag naar de dokter geweest, en ook gelijk maar de hele dag in het ziekenhuis gespendeerd.Soulcollector schreef:hehe, tering. zeker na obituary ook nog de hele nacht mee rondgelopen?
Constant Paranoia Uber Groupie!
Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!
-
- Black_Goddess
- Contacteer:
- Black_Goddess
- Contacteer:
GaafRavenrose schreef:Armand, onze webmeneer en fotograaf, heeft er ook een paar gemaakt, zodra ik ze digitaal heb zorg ik wel dat ze hier komen.

Constant Paranoia Uber Groupie!
Black_Goddess schreef:[..]
GaafTrouwens jullie waren gister volgens mij ver heen, hahahaha, wie vergeet nou zn basgitaar en de cdtjes?!
Was jij dat trouwens?
Ja dat was ik,
en ja had wat pilsjes op. Maarja ik genoot er even van dat ik een keer niet hoefde te rijden en we als eerste speelden, dat zorgt voor meer alcohol mogelijkheden. Was een mooie manier om zo'n weekendje af te sluiten.

Was trouwens niet helemaal mijn fout, die gasten hadden alle gitaren al ingeladen zeiden ze, terwijl ik met jou over die cd's en kas praatte, schijnbaar is een basgitaar geen gitaar voor ze. En het waren Patrick zijn cd-tjes.
Gebeurd me hopelijk geen 2e keer, al viel de schade dankzij jullie mee, tnxs nog.
Grtz Rob
www.disconsolate.nl
- Miss-Freaky
TIP: Volgende keer foto's proberen te maken zonder flitser. Dan krijg je meer sfeer en komt de podium licht show tot zijn recht. Daardoor is het soms zelfs nog duidelijker ook.
(mocht je dit gedaan hebben was het waarschijnlijk een wegwerpgeval ofzo en heb ik totaal niets gezegd
)
(mocht je dit gedaan hebben was het waarschijnlijk een wegwerpgeval ofzo en heb ik totaal niets gezegd

www.disconsolate.nl
ondanks dat hij in een rolstoel zit, ziet het er nog bruut uitGods Puke schreef:Foto's! Ze zijn niet helemaal duidelijk maarja...
Meer:
http://members.lycos.nl/mindwasp/cpbaroeg/
(btw sterkte met je poot)
Born to live forever more!!!
-
Ik zal het proberen, maar ze worden er niet duidelijker op.Ravenrose schreef:TIP: Volgende keer foto's proberen te maken zonder flitser. Dan krijg je meer sfeer en komt de podium licht show tot zijn recht. Daardoor is het soms zelfs nog duidelijker ook.
(mocht je dit gedaan hebben was het waarschijnlijk een wegwerpgeval ofzo en heb ik totaal niets gezegd)
Heus.