![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
De volgende nummers zijn momenteel te dowloaden;
Serpent Tonque
Babylon AD
Presents From The Poison-Hearted
Damnation And A Day
Ze zijn echt gaaf,deze nummers.De moeite waard...

Nee want jij bentzo true dat je alleen maar ruis luistert, en de meningen van andere niet hoeft te respecteren, todat jouw mening belachelijk word gemaakt want dan ga je huilen.GIER schreef:joppie toppie!Blood_Omen schreef:Ik heb het jullie gezegt,het wordt echt een toppertje...
Ik zal me mening maar niet geven
mammie ze doen het weeeeeeeeer!!!!!!Slurp schreef:Nee want jij bentzo true dat je alleen maar ruis luistert, en de meningen van andere niet hoeft te respecteren, todat jouw mening belachelijk word gemaakt want dan ga je huilen.GIER schreef:joppie toppie!Blood_Omen schreef:Ik heb het jullie gezegt,het wordt echt een toppertje...
trui willen zijn is schapengedrag
Ik heb een hekel aan true enzo, ik ben niet true, ik loop overstraat met een duke nukem extreme shirt. (want duke is me heldSlurp schreef:Nee want jij bentzo true dat je alleen maar ruis luistert, en de meningen van andere niet hoeft te respecteren, todat jouw mening belachelijk word gemaakt want dan ga je huilen.GIER schreef:joppie toppie!Blood_Omen schreef:Ik heb het jullie gezegt,het wordt echt een toppertje...
trui willen zijn is schapengedrag
Ik de dreumes ? ik reageer niet als een kleuter zo ontzettend raar op de mening van andere.GIER schreef:
Ik heb een hekel aan true enzo, ik ben niet true, ik loop overstraat met een duke nukem extreme shirt. (want duke is me held). En ik mosh tijdens een concert en heb plezier..... ben ik nu een poser? nee dus houd je bek toch dreumes.