Krisiun + Behemoth - 28 oktober - Doornroosje
- Spirit In Black
Op zich is het dan wel weer vaag dat ik op een forum moet lezen hoe laat de bands spelen. Op de website staat namelijk dat de aanvang 21 uur is.
Als ik dan doodleuk iets voor 21 uur binnen zou lopen, zou ik de band, waar ik voor kom, al gemist hebben... Of te wel, wellicht handig om het ook op de website aan te passen (het hele tijdschema neerzetten??).
En vanaf hoe laat is de zaal nu geopend dan?
Als ik dan doodleuk iets voor 21 uur binnen zou lopen, zou ik de band, waar ik voor kom, al gemist hebben... Of te wel, wellicht handig om het ook op de website aan te passen (het hele tijdschema neerzetten??).
En vanaf hoe laat is de zaal nu geopend dan?
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik heb schijt aan jouw luttele ervaringen, en baseer mijn mening dan ook op mijn eigen ervaringen met Krisiun. Dankje.Kristof schreef:vorige drie keer toen ik krisiun zag heerste het
vooral toen krisiun en morbid angel ff samen een meester versie van rapture gingen spelen
klaarkomen
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
-
-
- Spirit In Black
- Spirit In Black
-
- Spirit In Black
-
- Spirit In Black
-
- Spirit In Black
-
-
Zo heeft ieder z'n smaak..
Voor mij HEERSCHT Behemoth wel degelijk de pan uit...en hoe !!!
Krisiun is ook tof, maar er zijn momenteel te veel van die technische friemelbandjes.
Laatst weer Autopsy (surved survival) uit de kast gehaald.....Lekker ouderwets lomp beuken gewoon.

Voor mij HEERSCHT Behemoth wel degelijk de pan uit...en hoe !!!
Krisiun is ook tof, maar er zijn momenteel te veel van die technische friemelbandjes.
Laatst weer Autopsy (surved survival) uit de kast gehaald.....Lekker ouderwets lomp beuken gewoon.

LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!
- fetuskiller
- Contacteer:
- BlizzardBeast
- BlizzardBeast
-
-
-
-
-
-
- Draconian
- Lult over cdtjes
Godver, wat een partij heerschen was dat in de 013!!
Ragnarok beukte als opener al flink door de trommelvliezen, met Incantation kwam een kleine inzinking, maar Behemoth en vooral Krisiun knuppelden vervolgens vakkundig alles dat nog overeind stond aan de kant![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Érg sympathieke lui ook, die gasten van Krisiun: dat maakt het optreden natuurlijk des te leuker voor het publiek. Geweldig avondje!
Nu als de bliksem weer terug mn nest in
Ragnarok beukte als opener al flink door de trommelvliezen, met Incantation kwam een kleine inzinking, maar Behemoth en vooral Krisiun knuppelden vervolgens vakkundig alles dat nog overeind stond aan de kant
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Érg sympathieke lui ook, die gasten van Krisiun: dat maakt het optreden natuurlijk des te leuker voor het publiek. Geweldig avondje!
Nu als de bliksem weer terug mn nest in

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Dat was inderdaad erg prettig gisteren in 013 !!
Ragnarok was kut.Ik hou niet van black metal.Muzikaal viel dit nog wel mee, maar jezus christus wat heeft die gozer een irritante krijs, zeg !!
Twee nummers gekeken en toen vlug naar de bar gevlucht in het halletje.
Toen Incantation;Dat was al een heel stukkie fijner.Diep respect voor,als je drummer vlak voor het concert niet in staat blijkt te zijn om op te treden dat je snel nog even een andere drummer optrommelt (nee,dat is geen flauwe woordgrap) en dan nog zo'n set neerzet.
En inderdaad ; ze spelen dan maar 30 min. en maken wel eens een foutje maar dat zie ik door de vingers.Ik denk dat de meeste bands in dit geval zouden hebben afgezegd.
Respect !
Na een (te) lange ombouwpauze was het tijd voor Behemoth;Kende ik niet veel van.Was dus erg benieuwd.Toen ze opkwamen met corpsepaint en die zanger gelijk begon met : Hey,hey,hey!! hield ik mijn hart vast.Maar die twijfel was vlug weg toen ze begonnen te spelen.
De band begon,de halve zaal werd een pit,hun vlag op het podium schoot los;Het was chaos!!
Na een uur kan ik zeggen : Behemoth live is een vreselijk goede band die het publiek vreselijk opzweept.
De drummer rost menig metaldrummer er finaal uit.
Voor mij was Behemoth DE verassing en DE band van de avond!!
Als afsluiter en headliner was het toen de beurt aan Krisiun.
Zoals altijd speelde Krisiun de pannen van het dak af.Wat een erg welkome afwisseling was waren de nieuwe nummers,waarin af en toe ook wat gas terug wordt genomen.Erg welkom in het toch flink 1-dimensionale geluid van Krisiun normaal gesproken.
Jammer dat een groot deel van het publiek al vertrok tijdens Krisiun.
Want het was zeer de moeite waard.
Al met al een zeer geslaagde avond !!
Ragnarok was kut.Ik hou niet van black metal.Muzikaal viel dit nog wel mee, maar jezus christus wat heeft die gozer een irritante krijs, zeg !!
Twee nummers gekeken en toen vlug naar de bar gevlucht in het halletje.
Toen Incantation;Dat was al een heel stukkie fijner.Diep respect voor,als je drummer vlak voor het concert niet in staat blijkt te zijn om op te treden dat je snel nog even een andere drummer optrommelt (nee,dat is geen flauwe woordgrap) en dan nog zo'n set neerzet.
En inderdaad ; ze spelen dan maar 30 min. en maken wel eens een foutje maar dat zie ik door de vingers.Ik denk dat de meeste bands in dit geval zouden hebben afgezegd.
Respect !
Na een (te) lange ombouwpauze was het tijd voor Behemoth;Kende ik niet veel van.Was dus erg benieuwd.Toen ze opkwamen met corpsepaint en die zanger gelijk begon met : Hey,hey,hey!! hield ik mijn hart vast.Maar die twijfel was vlug weg toen ze begonnen te spelen.
De band begon,de halve zaal werd een pit,hun vlag op het podium schoot los;Het was chaos!!
Na een uur kan ik zeggen : Behemoth live is een vreselijk goede band die het publiek vreselijk opzweept.
De drummer rost menig metaldrummer er finaal uit.
Voor mij was Behemoth DE verassing en DE band van de avond!!
Als afsluiter en headliner was het toen de beurt aan Krisiun.
Zoals altijd speelde Krisiun de pannen van het dak af.Wat een erg welkome afwisseling was waren de nieuwe nummers,waarin af en toe ook wat gas terug wordt genomen.Erg welkom in het toch flink 1-dimensionale geluid van Krisiun normaal gesproken.
Jammer dat een groot deel van het publiek al vertrok tijdens Krisiun.
Want het was zeer de moeite waard.
Al met al een zeer geslaagde avond !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Voor diegenen die het interresseert ; Drummer was er niet bij, vanwege het overlijden van zijn moeder.
Lijkt me een goede reden om niet op te treden....
http://www.incantation.com/Incantationhtm.htm
Lijkt me een goede reden om niet op te treden....
http://www.incantation.com/Incantationhtm.htm
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.