Krisiun + Behemoth - 28 oktober - Doornroosje
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Zo, ik was gister in den 013
Ik kwam iets te laat binnen, maar Ragnarok heb ik toch bijna helemaal kunnen zien. Erg amusant en een leuke opener, het roste vrij hard alleen had ik de indruk dat de zanger al een vrij hoog alcoholpromillage in zijn bloed had.
Toen kwam Incantation, tering daar wordt je echt impotent van, saaie ongeinspireerde old school death metal. Gelukkig hadden ze een vervangende drummer die een half uur van tevoren ff met ze gerepeteerd hadden. Ergo: de set was erg kort.
Daarna was het de beurt aan Behemoth, deze heren rosten alles kort en klein en hadden het publiek op hun hand. Dit zal er voor een groot deel aan gelegen hebben dat het 2de nummer al 'From te pagan vastlands' was. Erg sterke show in ieder geval.
Wat toen nog overeind stond werd door Krisiun volledig de grond in gemaaid, waarna deze grond vakkundig verbrand werd. Het was de 2de keer dat ik de band zag en wederom was het een wervelstorm van jewelste. Tering hoe strak beuken deze Brazilliaanse death metallers. Wat de gitarist allemaal voor riffs uit zijn mouw schud... het is net de Steve Vai van de death metal. Drummer Max Kolesne drumt weer alsof zijn leven er vanaf hangt, die gast is echt niet normaal. Net als je denkt dat het niet nog sneller kan zet die kerel t geheel nog een versnelling hoger. En bovendien hulde voor de sympathieke houding van deze mannen.
En zoals het tegenwoordig traditie is dat de treinen compleet belabberd rijden en je dus je aansluiting in Eindhoven mist, krijg je weer op kosten van de ns een taxi die je dan helemaal naar Heerlen brengt. 180 oiro op hun kosten.
Ik kwam iets te laat binnen, maar Ragnarok heb ik toch bijna helemaal kunnen zien. Erg amusant en een leuke opener, het roste vrij hard alleen had ik de indruk dat de zanger al een vrij hoog alcoholpromillage in zijn bloed had.
Toen kwam Incantation, tering daar wordt je echt impotent van, saaie ongeinspireerde old school death metal. Gelukkig hadden ze een vervangende drummer die een half uur van tevoren ff met ze gerepeteerd hadden. Ergo: de set was erg kort.
Daarna was het de beurt aan Behemoth, deze heren rosten alles kort en klein en hadden het publiek op hun hand. Dit zal er voor een groot deel aan gelegen hebben dat het 2de nummer al 'From te pagan vastlands' was. Erg sterke show in ieder geval.
Wat toen nog overeind stond werd door Krisiun volledig de grond in gemaaid, waarna deze grond vakkundig verbrand werd. Het was de 2de keer dat ik de band zag en wederom was het een wervelstorm van jewelste. Tering hoe strak beuken deze Brazilliaanse death metallers. Wat de gitarist allemaal voor riffs uit zijn mouw schud... het is net de Steve Vai van de death metal. Drummer Max Kolesne drumt weer alsof zijn leven er vanaf hangt, die gast is echt niet normaal. Net als je denkt dat het niet nog sneller kan zet die kerel t geheel nog een versnelling hoger. En bovendien hulde voor de sympathieke houding van deze mannen.
En zoals het tegenwoordig traditie is dat de treinen compleet belabberd rijden en je dus je aansluiting in Eindhoven mist, krijg je weer op kosten van de ns een taxi die je dan helemaal naar Heerlen brengt. 180 oiro op hun kosten.
לֹא אעבוד
-
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ja, was weer krieg in de 013. Ik had me alleen bijzonder op Incantation verheugd, helaas. Hoorde idd dat de ma van de drummer was overleden en ze op `t laatste nipper alsnog een invaller konden charteren. Dus alsnog hoera voor de 4/5 (?) nummers die ze speelden.
Enige minpunt was dat ik vandaag weer een volle dag met een frisse ( ?) kopf moest draaien. Maarja, die zit er nu ook weer op.
Enige minpunt was dat ik vandaag weer een volle dag met een frisse ( ?) kopf moest draaien. Maarja, die zit er nu ook weer op.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
-
Zo..Ik was in de vera....
grappig zaaltje en een aardig te pruimen geluid.
Ben blij dat ik een uur en 3 kwartier gereden heb om dit mee te maken.
Ik ben nogal weg van Behemoth.
Ze HEERSCHEN 250%
Alleen jammer van die pit....dat ie er is weet je en dat zal wel zo blijven.
Waar je ook bent...maar ik vondt deze te agressief... Er stond een of andere debiel met een bierfles klaar
(zo van mij gebeurt niks, of als ze tegen me aankomen dan sla ik 'm )
Nou heb ik dat ge"pit" al nooit begrepen maar ja.
Buiten dat om heb ik een bruut Heerschende avond gehad.
Van Ragnarok werdt alleen die zang eentonig, maar dat is mijn mening.

grappig zaaltje en een aardig te pruimen geluid.
Ben blij dat ik een uur en 3 kwartier gereden heb om dit mee te maken.
Ik ben nogal weg van Behemoth.
Ze HEERSCHEN 250%

Alleen jammer van die pit....dat ie er is weet je en dat zal wel zo blijven.
Waar je ook bent...maar ik vondt deze te agressief... Er stond een of andere debiel met een bierfles klaar
(zo van mij gebeurt niks, of als ze tegen me aankomen dan sla ik 'm )
Nou heb ik dat ge"pit" al nooit begrepen maar ja.
Buiten dat om heb ik een bruut Heerschende avond gehad.
Van Ragnarok werdt alleen die zang eentonig, maar dat is mijn mening.

LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!
-
- BlizzardBeast
Was er in de vera bij. Was wel een leuk concertje. Opener dit keer was Incantation, ik vond het persoonlijk nogal saai, wel vermakkelijk, maar na 10 min. had ik alweer genoeg. Ragnarok, vreemde eend tussen al die death metal barbaren. Ik vond hun optreden wel degelijk geslaagd. Zanger deed zijn best het publiek wat mee te krijgen maar lukte niet altijd. Krisiun, weinig van gezien. Klonk wel aardig, maar ik hou de laatste tijd niet meer zo veel van die brute death metal, dus mij kon het weinig boeien. Behemoth, band waar ik op gewacht had. En dat werd beloont. Heel goed concert, athans de nummers die ik gezien heb en die ik me nog herrinder. Nadat 2 keer onderuit was gegleden met me bar kruk. En bij dit alles kom ik Innuendo en HMaster ook nog es tegen 
Een geslaagd avondje

Een geslaagd avondje
[img]http://www.theendrecords.com/label/images/stories/logos/estradasphere_logo.jpg[/img]
www.recordnerd.com/lists/blizzardbeast
www.recordnerd.com/lists/blizzardbeast
-
- BlizzardBeast
-
- BlizzardBeast
-
-
-
-
-
Het was weer een gezellige avond in de Biebob
Van Ragnarok heb ik alleen de laatste paar nummers meegekregen en die konden mijn aandacht niet echt vasthouden. Duidelijk de minste band van de avond
Van Incantation heb ik de laatste drie nummers gezien. Op wat foutjes na vond ik het een goed optreden. Goede muziek.
Behemoth was de beste band van de avond. Goed geluid en erg strak gespeeld. Dankzij de mannen van Krisiun mochten ze nog een toegift spelen. De titel is mij ontschoten maar ik vond het het beste lied van de site. Een eerbetoon aan Bathory, Motorhead en Venom.
Krisiun speelde net als Behemoth erg strak. Ze hadden wel een wat minder geluid waardoor het allemaal op elkaar ging lijken. Ik vond het wel jammer dat een behoorlijk aantal mensen na Behemoth de zaal hadden verlaten. Krisiun verdient veel beter. Een van de sympatiekste bands die er op dit moment rondloopt.
Van Ragnarok heb ik alleen de laatste paar nummers meegekregen en die konden mijn aandacht niet echt vasthouden. Duidelijk de minste band van de avond
Van Incantation heb ik de laatste drie nummers gezien. Op wat foutjes na vond ik het een goed optreden. Goede muziek.
Behemoth was de beste band van de avond. Goed geluid en erg strak gespeeld. Dankzij de mannen van Krisiun mochten ze nog een toegift spelen. De titel is mij ontschoten maar ik vond het het beste lied van de site. Een eerbetoon aan Bathory, Motorhead en Venom.
Krisiun speelde net als Behemoth erg strak. Ze hadden wel een wat minder geluid waardoor het allemaal op elkaar ging lijken. Ik vond het wel jammer dat een behoorlijk aantal mensen na Behemoth de zaal hadden verlaten. Krisiun verdient veel beter. Een van de sympatiekste bands die er op dit moment rondloopt.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
-
juist,
ik heb me ook goed vermaakt in de biebob.
ragnarok kon me natuurlijk ook niet echt boeien, die hadden ook een kutgeluid ook.
alleen leuk om die zanger van taake nog een keer te zien.
incantation vond ik zeer gaaf, en een paar foutjes kunnen gebeuren, omdat de drummer snel heeft moeten invallen.
behemoth speelde ook goed en strak, en inderdaad de beste band van de avond.
ik vond dat zij beter headliner hadden kunnen zijn, niet dat krisiun slecht speelde.
uiteraard snel en strak, en wat leuke oudjes, maar het begint allemaal wat op elkaar te lijken live.
maar die hoegaarden maakte het natuurlijk weer helemaal goed, haha
ik heb me ook goed vermaakt in de biebob.
ragnarok kon me natuurlijk ook niet echt boeien, die hadden ook een kutgeluid ook.
alleen leuk om die zanger van taake nog een keer te zien.
incantation vond ik zeer gaaf, en een paar foutjes kunnen gebeuren, omdat de drummer snel heeft moeten invallen.
behemoth speelde ook goed en strak, en inderdaad de beste band van de avond.
ik vond dat zij beter headliner hadden kunnen zijn, niet dat krisiun slecht speelde.
uiteraard snel en strak, en wat leuke oudjes, maar het begint allemaal wat op elkaar te lijken live.
maar die hoegaarden maakte het natuurlijk weer helemaal goed, haha
alcohol in my veins...
- Ktulu
- Contacteer:
Ragnarok heb ik twee nummers van meegekregen ofzo en dat vond ik dik waardeloos. Toen ging ik wat eten wegens zware honger (ben al een week gestopt met roken vandaar) en heb daarna ongeveer de helft van Incantation nog meegekregen. Ik vond Incantation aardig en degelijk, maar niet speciaal ofzo. Vervolgens blies Behemoth alles weg. Tering, wat een magistraal optreden. Dat was al duidelijk met de opener "Antichristian Phenomenon". Daarna had ik simpelweg geen behoefte meer aan Krisiun. Nog wel een paar nummers van meegekregen. En oja, ik heb Demi-god nog gekocht en laten signeren door Nergal. 

[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
- Sargatanas
-
-
Neh, in mijn ogen daal je in aanzien als je 3 minuten na aankoop je gloednieuwe cd-tje vol laat krassen. Door wie dan ook. Ok ok, Henk Westerman erbuiten gelaten.Kevin schreef:Dat is goed voor de scenepoints, en je kunt hem aan een of andere aap verkopen op ebay, voor veel meer geld dan dat dat ding waard is natuurlijk.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Spirit In Black