Laten we het hopen.Harvester Of Sorrow schreef:Die nieuwe single (Amerika) is echt kut.
wel geinig voor een keertje, maar dat is echt een skipnummer van het album.
denk ik..
Ik heb nu iig een kaartje.
Laten we het hopen.Harvester Of Sorrow schreef:Die nieuwe single (Amerika) is echt kut.
wel geinig voor een keertje, maar dat is echt een skipnummer van het album.
denk ik..
Maar verschilt dat niet per show?Djaser schreef:De setlist is nu ook bekend:
reise, reise
links 234
keine lust
feuer frei!
rein, raus
dalai lama
morgenstern
mein teil
stein um stein
moskau (till did the russian vocals)
du riechst so gut
du hast
sehnsucht
amerika
ohne dich (acc. guit.)
los (acc. guit., harmonica)
amour
ich will
---
rammstein
sonne
stripped
In Ahoy heb je achterin de arena een tribune waar je alleen kan gaan zitten als je dus staanplaatsen hebt (recht voor het podium). De "echte" zitplaatsen zijn op een ring op de eerste verdieping.grafzerk schreef:[..]
En een vraagje: Ik heb een staanplaats, maar op het kaartje staat dat je kan zitten EN staan. Ik ben nog nooit in de Ahoy geweest maar waar slaat dat op? Er staan toch geen stoelen daar neem ik aan (als je een sta-plaats hebt) en op de grond zitten is ook een optie maar dan snap ik niet dat zoiets op een kaartje vermeld word, lijkt mij nogal vanzelfsprekend dat dat kan..
Hoi, ik ben het met jouw eens. Amerika is niet zo maar bijna alle bands spelen nu eenmaal hun singles live en Rammstein is nu eenmaal geen uitzondering.mortiis schreef:hoi ik ga ook naar rammstein,maar voor mij hoeft amerika egt niet...zo'n kutnummer vind ik dat...
als je niet mooi klinkt engels...probeer het dan ook niet!
Ik had nog aan kaarten kunnen komen, maar 100 tot 115 pleuro als Afzet bedrag is mij te gortig... Stelletje zwarthandel profiteurs...Sirius schreef:voor hen die nog gaan, veel plezier, had ook wel willen gaan, maar helaasch was teringsnel uitverkocht
Ja idd het gaat om de muziek, en de show is gewoon een leuke bijkomstigheid. Tenminste zo zie ik datDoDo schreef:Als je naar een concert gaat , neem ik aan dat je voor de muziek gat... zoniet dan vind ik het gewoon zonde... want er had ook iemand dan heen kunnen gaan die rammstein wel geweldig vind enzo