syncardion is progmetal bij uitstekKtulu schreef:Iets progressiefs misschien eens voor de verandering.

Dat is idd zo, maar waarom geen poll maken en daarin alle bands van metalfan zetten die zich hebben aangemeld?Tokus schreef:[..]
net alsof we dat niet weten doordat we simpelweg hier alles meelezen...
Vind ik ook, IAAS doet wel progressieve dingetjes trouwens, voor de zelfpromotie zal ik maar zeggen. Maar een échte progmetal band is ook gaaf.Ktulu schreef:Iets progressiefs misschien eens voor de verandering.
Sjongejonge, wat een gejank weer allemaal. *Boehoe*"Het is allemaal zo oneerlijk, wij willen ook wat te zeggen hebben"*Boehoe*Aeolus schreef: Waarom geen poll hier op metalfan? Lijkt mij het meest democratisch en dan krijgen jullie ook een idee wat er speelt onder metalfanners...
Tevens kan het natuurlijk argwaan opwekken als er iemand van een band die meedingt om te spelen in de organisatie zit.
En buiten dat, ook op puur muzikaal gebied rossen ze het gros van de rest van de scene er zonder enige moeite uit.inageandsadness schreef:Imbolc is leuk ja, ik kan ze zeker aanraden. Al was het maar om de bassiste, trek je toch weer wat pubertjes mee.
haphap, eigenlijk heb je wel gelijk.Dissection schreef:Sjongejonge, wat een gejank weer allemaal. *Boehoe*"Het is allemaal zo oneerlijk, wij willen ook wat te zeggen hebben"*Boehoe*Aeolus schreef: Waarom geen poll hier op metalfan? Lijkt mij het meest democratisch en dan krijgen jullie ook een idee wat er speelt onder metalfanners...
Tevens kan het natuurlijk argwaan opwekken als er iemand van een band die meedingt om te spelen in de organisatie zit.
1. Wees godver blij dat er een initiatief is vanuit hier!
2. Argwaan is voor sneue jaloerse horkjes!
3. Democratisch??Gezien de historie en "achievements" van meetings ed. hier op metalfan, mag er toch wel geconcludeerd worden dat een organisatie die de touwtjes in handen heeft geprefereerd wordt boven een democratie. Daarbij is het hier eerder een anarchie op het forum dan iets anders.
4. Mojo is ook niet democratisch.
5. Ik wacht met smart op de eerste happers. Komt u maar![]()
Lul toch niet zo man, saaie kut band met gesaapigge nummers die me bekent voorkomen, volgens mij gaat het bij jou om iets heel anders dan de muziekdako schreef:[..]
En buiten dat, ook op puur muzikaal gebied rossen ze het gros van de rest van de scene er zonder enige moeite uit.
Succes gegarandeerd, en die lui zitten ook niet heel dik in de optredens. Het proberen waard, goeie kans op succes.
Wil jij jezelf subject maken voor de begerige oogjes van hormonen pubertjes dan? Weten we gelijk waarom je in die band bent aangenomen, hehe.Snowflame schreef:..nou.... volgens mij heeft SoulreaveR een gitariste!.. heheheImbolc is leuk ja, ik kan ze zeker aanraden. Al was het maar om de bassiste, trek je toch weer wat pubertjes mee.
Oh, nou, dan zet ik wel de soulreaver demo op tussen de bands door.Snowflame schreef:..hehehe...nou...liever niet!!!
Muziek is om te luisteren, niet om het bekijken!!!
Er zijn al genoeg kansloze zangeresjes die er alleen maar staan omdat ze er goed uit zien!!
... blijft jammer dat je op MTV alleen nog maar modeshows ziet/hoort ipv gewoon goeie muziek!
Die cd is ongetwijfeld van nog grotere klasse.Dissection schreef:[..]
Of ze stuurt gewoon een paar weinig-tot-niets-verhullende foto's van zichzelf naar de jury
Overigens het pakketje wat Mental Captivity naar de jury stuurde, was grote klasse! Zometeen de cd maar eens in de cd-speler rammen
We staan er nu al bij Harry!Equinox schreef:[..]
Dimæon dan?
wij spelen soort van progdeath.... (denk aan Opeth)